www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 15 грудня 2018 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Кам’янська ОДПІ інформує !!!
Версія для друку Написати листа
Мирослав Продан зробив заяву щодо ситуації навколо Одеської митниці ДФС

Про ситуацію навколо Одеської митниці ДФС, а саме щодо викрадення зі складських приміщень арештованих товарно-матеріальних цінностей – 37 контейнерів з нерозмитненим товаром орієнтовноювартістю 150 млн грн розповів сьогодні під час брифінгу в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.
За його словами, інформація, яка була озвучена 21 серпня про Одеську митницю,потребує уточнення.
«Факт виявлення, арешту і подальших дій щодо пошуку викраденого товару здійснювався і проводився виключно співробітниками Державної фіскальної служби України», - наголосив Мирослав Продан.
Він повідомив, що в ході оперативно-розшукових заходів встановлено причетність до викрадення відомої в певних колах групи, до складу якої входить співробітник підрозділу Генеральної прокуратури України, який здійснює нагляд за роботою митниць та останнім часом перебуває на лікарняному.
«Щодо причетності даного співробітника Генеральної прокуратури я неодноразово інформував керівництво Генеральної прокуратури України. З того моменту, коли приступив до виконання своїх обов’язків», - зазначив Мирослав Продан.
За результатами проведених заходів ДФС вдалося виявити та вилучити викрадений товар на різних ринках України, зокрема, в Харківській та Одеській областях. Мова йде про тканину, техніку, трактори, запчастини тощо.
За словами начальника Одеської митниці ДФС Олександра Власова, саме співробітниками Одеської митниці ДФС було сформовано відповідні ризики і зазначені контейнери взято на контроль.
«Ще до рішення суду ми вилучили 5 контейнерів та склали протоколи про порушення митних правил. Потім, за рушенням суду, всі 37 контейнерів було заарештовано, та, з невідомих причин, слідчими прийнято рішення про розміщення їх не на митних складах, а надано на відповідальне зберігання товариству, яке має складські приміщення не у зоні діяльності Одеської митниці», - зазначив Олександр Власов.
Враховуючи зазначене, Мирослав Продан дав доручення підрозділу внутрішньої безпеки центрального апарату фіскальної служби України щодо проведення службового розслідування. А також, з метою забезпечення неупередженості дій, на період даного розслідування відсторонив керівника Одеської митниці ДФС Олександра Власова від виконання ним своїх обов’язків.
«Враховуючи те, що в мене є всі підстави стверджувати про причетність до даного злочину співробітників Генеральної прокуратури України, я звертаюсь із заявою до НАБУ про проведення неупередженого розслідування з даного приводу. Всі матеріали, які сьогодні є в розпорядженні ДФС, ми готові надати», - заявив в.о. Голови ДФС.

В Електронному кабінеті запроваджені сервіси з автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ
В Електронному кабінеті ДФС реалізовано автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та додатку 1 «Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)», додатку 5 «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)», додатку 6 «Довідка (Д6) подається платниками, які заповнюють рядок 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів» на підставі даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН).
Для автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та вище зазначених додатків необхідно в приватній частині Електронного кабінету при створенні документа звітності проставити відмітку «заповнити на основі даних ДФС». Після чого на підставі відомостей, внесених в ЄРПН, заповнюються дані рядків податкової декларації з ПДВ та відповідних таблиць:
- Таблиця 1 (Д1) «Коригування податкових зобов'язань згідно зі статтею 192 та пунктом 199.1 статті 199 розділу V Кодексу»;
- Таблиця 2 (Д1) «Коригування податкового кредиту згідно зі статтею 192 розділу V Кодексу»;
- Таблиця 1 розділу І Податкові зобов’язання (Д5) «Операції на митній території України, що оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою та ставкою 7%, крім ввезення товарів на митну територію України»;
- Таблиця 1 розділу ІІ Податковий кредит (Д5) «Операції придбання з податком на додану вартість, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою та ставкою 7%»;
- Таблиця 1 (Д6) «Операції, що не є об'єктом оподаткування (стаття 196 розділу V Кодексу), операції з постачання послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено відповідно до пунктів 186.2, 186.3 статті 186 розділу V Кодексу за межами митної території України, операції, які звільнені від оподаткування (стаття 197 розділу V Кодексу, підрозділ 2 розділу XX Кодексу, міжнародні договори (угоди))».
Зазначений сервіс працює в тестовому режимі.
Додатково повідомляємо, що розділ «СЕА ПДВ» доповнено новим сервісом «Інформація про суму перевищення». За допомогою даного сервісу платникам надано можливість перегляду інформації щодо даних розрахунку суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН.
У разі виникнення у платників питань щодо роботи сервісу автозаповнення, прохання копії екрану Електронного кабінету та суть питання надсилати на адресу infozvit@sfs.gov.ua

На українсько-молдовському кордоні заплановано експеримент із запровадження Електронного талону (E-Ticket)
Питання розробки та впровадження Електронного талону (E-Ticket) в пункті пропуску «Паланка – Маяки – Удобне» на українсько-молдовському кордоні обговорювались під час технічної зустрічі в м. Одесі представників митних і прикордонних служб України та Республіки Молдова з експертами Місії Європейського Союзу по наданню прикордонної допомоги Молдові та Україні.
Зазначалося, що головною метою впровадження Електронного талону є спрощення перетину державного кордону громадянами та транспортними засобами, виключення повторного вводу інформації в інформаційні системи митними та прикордонними відомствами двох країн, а також встановлення єдиної та системної процедури перетину державного кордону у міжнародному пункті пропуску «Паланка».
Розробка Електронного талону не потребує суттєвої модифікації існуючих інформаційних систем служб-учасників експерименту, а підключення до «E-Ticket» надасть змогу обмінюватися інформацією щодо громадян та транспортних засобів між усіма службами на кожному етапі контролю.
Практичне застосування Електронного талону буде розпочинатися з автоматичного зчитування номерних знаків транспортних засобів відеосистемою, а також генеруванням у системі електронної картки «E-Ticket» перед шлагбаумом зі сторони в’їзду у пункт пропуску. Після пред’явлення документів першій контролюючій службі (прикордонна поліція Республіки Молдова, або прикордонна служба України), співробітники служб вноситимуть необхідну інформацію до системи «E-Ticket», і ця інформація одразу автоматично буде доступна іншим службам, які здійснюють контроль у пункті пропуску.
Запуск системи «E-Ticket» у пункті пропуску «Паланка» на Молдовсько-Українському кордоні планується здійснити до кінця поточного року в залежності від фінансування проекту європейськими партнерами. Після проведенні дослідної експлуатації, експеримент планується розповсюдити на інші пункти пропуску.
За результатами технічної зустрічі усі сторони підписали Протокол зустрічі з подальших заходів в рамках спільного контролю на українсько-молдавському кордоні.

Викрито корупційну схему, організовану посадовими особами митного поста "Угринів" Львівської митниці ДФС
За сприяння керівництва Львівської митниці ДФС Управлінням захисту економіки у Львівській області за процесуального керівництва військової прокуратури Львівського гарнізону припинено систему вимагання та отримання неправомірних вигод посадовими особами митного поста «Угринів» Львівської митниці ДФС.
Так, ними було організовано схему незаконного отримання коштів за сприяння у безперешкодному пропуску через державний кордон легкових транспортних засобів на іноземній реєстрації без їх офіційного митного оформлення.
За результатами проведення комплексу заходів у рамках кримінальних проваджень за ч. 3 ст. 368 КК України (одержання неправомірної вигоди) задокументовано перевезення через митний пост «Угринів» Львівської митниці ДФС 8 автотранспортних засобів.
Після закінчення робочої зміни та розподілу незаконно одержаних коштів проведено затримання державного інспектора зазначеного митного поста, який систематично вимагав та одержував неправомірну вигоду за безперешкодне увезення автомобілів на іноземній реєстрації.
Під час затримання на гарячому та обшуку його автомобіля виявлено та вилучено кошти в сумі 550 доларів США та 12 тис. грн.
Крім того, було задокументовано отримання працівниками цієї ж зміни митного поста «Угринів» Львівської митниці ДФС неправомірних вигод за безперешкодне увезення ще 5 аналогічних автомашин на іноземній реєстрації.
Одночасно у процесі проведення обшуків автотранспортних засобів інших працівників цієї ж зміни виявлено та вилучено ще понад 60 тис. грн., 2,5 тис. доларів США та 200 євро.
В подальшому буде встановлено інших посадових осіб митного поста «Угринів» Львівської митниці ДФС, причетних до організації схеми незаконного одержання та розподілу неправомірних вигод.
На даний час вирішується питання про затримання працівників відділу митного оформлення митного поста «Угринів» Львівської митниці ДФС у порядку ст.208 КПК України.
Досудове розслідування проводиться Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у Львівській області.


Працівники Львівської митниці ДФС вилучили партію iPad
Працівники Львівської митниці ДФС вилучили 13 iPad, телефони iPhone X, навушники та комп’ютерні приставки. Їх виявили у Міжнародному аеропорту «Львів» імені Данила Галицького у громадянина Республіки Гана, який прибув рейсом зі Стамбула (Туреччина) і намагався ввезти пристрої в Україну смугою спрощеного митного контролю «зелений коридор».
Під час візуального огляду багажу цього громадянина виникла підозра щодо переміщення товарів, які підлягають митному оформленню та декларуванню. В подальшому, під час поглибленого огляду його дорожньої сумки, серед особистих речей, виявлено товари обмежені до ввезення на митну територію України. Зокрема, у сумці містилось 9 навушників, 2 телефони, 2 комп’ютерні приставки, 13 айпадів. Всі ці речі, за виключенням однієї комп’ютерної приставки, нові, в упаковці виробника. Документів, що підтверджують вартість товарів громадянин під час проходження митного контролю не надав.


Внесено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів
З 24 серпня 2018 року набирають чинності зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2018 № 589.
Зокрема, визначено порядок обліку в контролюючих органах представництв донорських установ в Україні, після проведення Мінекономрозвитку їх реєстрації в Україні.
Взяття на облік здійснюється контролюючим органом за адресою представництва донорської установи в Україні із присвоєнням податкового номера.
Підставою для взяття на облік такого представництва є:
копія посвідчення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні, отримана від Мінекономрозвитку відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153;
або лист-звернення, в якому зазначається адреса представництва в Україні, та копія посвідчення про реєстрацію представництва донорської установи в Україні, подані представництвом.
Не пізніше наступного робочого дня після взяття на облік представництва донорської установи в Україні йому надсилається лист-повідомлення про взяття на облік із зазначенням податкового номера.
Також спрощується порядок подання постійними представництвами нерезидентів заяви на реєстрацію як платника податку на прибуток (за ф.№1-РПП).
При поданні такої заяви з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» необхідно заповнювати тільки дані про контролюючий орган, код ЄДРПОУ, повне найменування та головного бухгалтера постійного представництва нерезидента в Україні. До зазначених змін необхідно було заповнювати форму заяви повністю.
Крім того, врегульовано порядок дій та обліку відокремлених підрозділів іноземних компаній, організацій у разі неподання у встановлені строки документів для взяття на облік в контролюючих органах.
Так, якщо контролюючим органом встановлено, що відокремлений підрозділ іноземної компанії, організації включений до ЄДРПОУ та при цьому не перебуває на обліку у відповідному контролюючому органі, то таким органом вживаються заходи щодо подання документів для взяття його на облік. Такий відокремлений підрозділ іноземної компанії, організації обліковується в контролюючих органах з ознакою «платник не подав заяви для взяття на облік».
Також зазначеним наказом Міністерства фінансів України уточняється, що підтвердженням припинення незалежної професійної діяльності є відомості (витяг) відповідного реєстру, до якого вноситься інформація про державну реєстрацію такої діяльності, щодо припинення або зупинення, або зміни організаційної форми відповідної діяльності з незалежної (індивідуальної) на іншу.
Довідково.
Наказ Міністерства фінансів України від 27.06.2018 № 589 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрований Міністерством юстиції України 23.07.2018 за № 851/32303, набирає чинності 24 серпня 2018 року .

Розстрочення та відстрочення заборгованості
по сплаті ЄСВ законодавством не передбачено
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що чинним законодавством, яке регулює порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), не передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості по сплаті ЄСВ.
Відповідно до частини 12 ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника ЄСВ одночасно із зобов’язаннями із сплати ЄСВ зобов’язань із сплати податків, інших обов’язкових платежів, передбачених законом, або зобов’язань перед іншими кредиторами зобов’язання із сплати ЄСВ виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань з виплати заробітної плати (доходу).
У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати ЄСВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄСВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина 11 ст. 9 Закону № 2464).

Алгоритм розрахунку податкової знижки за навчання
за наслідками звітного податкового року

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що порядок застосування податкової знижки визначений ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
Відповідно до пп. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника ПДФО за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником ПДФО на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
Підпунктом 166.4.2 п. 166.4 ст. 166 ПКУ передбачено, що загальна сума податкової знижки, нарахована платнику ПДФО у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника ПДФО, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ.
Під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, – обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП) за її наявності (п. 164.6 ст. 164 ПКУ).
Отже, алгоритм нарахування податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника ПДФО на суму витрат, понесених за навчання, за наслідками звітного податкового року розраховується наступним чином:
· визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої заробітної плати на суму страхових внесків до Накопичувального фонду, а також на суму ПСП за її наявності (інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованих ПСП, утриманого ПДФО фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця);
· на підставі підтверджувальних документів визначається сума (вартість) витрат платника ПДФО – резидента, дозволених до включення до податкової знижки;
· розраховується сума ПДФО на яку зменшуються податкові зобов’язані у зв’язку з використанням права на податкову знижку: з суми ПДФО утриманого (сплаченого) із заробітної плати за рік віднімаємо суму ПДФО, визначену як добуток бази оподаткування, зменшеної на суму понесених платником ПДФО витрат на оплату за навчання, та ставки ПДФО.
Слід зазначити, що відповідно до п. 179.8 ст. 179 ПКУ сума, що має бути повернута, зараховується на банківський рахунок платника ПДФО, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в податковій декларації про майновий стан і доходи протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.
Рентна плата: звітуємо за придбану земельну ділянку
із свердловиною для видобування підземної води

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до пп. 252.1.4 п. 252.1 ст. 252 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин є землевласники та землекористувачі, крім суб’єктів підприємництва, які відповідно до законодавства відносяться до фермерських господарств, що провадять господарську діяльність з видобування підземних вод на підставі дозволів на спеціальне водокористування.
Згідно з п. 255.1 ст. 255 ПКУ платниками рентної плати за спеціальне використання води, зокрема є первинні водокористувачі – суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів.
Статтею 49 Водного кодексу України від 06 червня 1995 року № 213/95-ВР зі змінами і доповненнями визначено, що спеціальне водокористування є платним та здійснюється на підставі дозволу на спеціальне водокористування.
Отже, суб’єкт господарювання, який має у власності земельну ділянку із свердловиною для видобування підземної води (у т.ч. якщо свердловина була законсервована), для здійснення спеціального водокористування повинен мати дозвіл на спеціальне водокористування.
Об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі (п. 255.3 ст. 255 ПКУ).
Базовий податковий (звітний) період для рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин та спеціальне використання води відповідно до п. 257.1 ст. 257 ПКУ дорівнює календарному кварталу.
Податкові декларації з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин подаються її платником починаючи з календарного кварталу, що настає за кварталом, у якому такий платник отримав або переоформив спеціальний дозвіл на користування надрами (п. 252.23 ст. 252 ПКУ).
Враховуючи вищевикладене, суб’єкт господарювання, який придбав земельну ділянку із свердловиною для видобування підземної води (у т.ч. якщо свердловина законсервована) є платником рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин та спеціальне використання води, порядок справляння яких визначено розділом ІХ «Рентна плата» ПКУ, та повинен подавати податкову декларацію з рентної плати, починаючи з календарного кварталу, що настає за кварталом, у якому такий платник отримав або переоформив дозвіл на спеціальне водокористування.

Про застосування штрафних санкцій за неподання
копій податкових декларацій відповідно до ПКУ
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до абзацу першого п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова декларація, розрахунок, звіт (далі – податкова декларація) – документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених ПКУ) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Додатки до податкової декларації є її невід’ємною частиною.
Згідно із п. 48.1 ст. 48 ПКУ податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями п. 46.5 ст. 46 ПКУ та чинному на час її подання. Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов’язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору.
Неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до п. 49.2 ст. 49 ПКУ) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов’язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання (п. 120.1 ст. 120 ПКУ).
При цьому, застосування штрафних санкцій відповідно до ст. 120 ПКУ за неподання копій податкових декларацій ПКУ не передбачено.

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
начальника управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олени Ярової

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олени Ярової на тему: «Реалізація експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій».
Питання 1. Доброго дня. Який принцип роботи нової системи, чи передбачає вона придбання особливого обладнання?
Відповідь. Доброго дня. Нова система e-Receipt, що буде реалізована у галузі застосування РРО, – це суттєве спрощення використання систем обліку.
Вона є новітнім програмним засобом, що буде підтримуватись на будь-якому цифровому обладнанні – ноутбуці, планшеті, смартфоні. Програмний засіб інтегрує продавця, покупця та фіскальні органи, буде сумісним з Електронним кабінетом.
Кабінетом Міністрів передбачено безкоштовне використання програмного забезпечення, без абонентської плати користувача. Процес передбачає виключно оnline реєстрацію пристрою через Електронний кабінет та оnline передачу/отримання даних.
Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.
Питання 2. Вітаю. Чи буде передбачений у системі чек та як він буде наданий покупцю?
Відповідь. Доброго дня. РРО, до яких ми звикли, друкують паперові чеки. Нова система працює на цифрових технологіях, тому чек буде надаватись у вигляді QR-коду.
Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.
Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті як платником, так і покупцем.
Питання 3. Хочу запитати. Сучасний бухгалтерський та податковий облік ведеться за допомогою певного програмного забезпечення. Чи буде можливість синхронізації нового програмного забезпечення з тим, що вже використовується суб’єктом господарювання?
Відповідь. Доброго дня. Так, ДФС розглядає можливість інтеграції системи з більшістю бухгалтерських програм, тому вона не буде створювати проблем у частині ведення бухгалтерського та податкового обліку.
Питання 4. Доброго дня. Коли буде здійснено остаточний перехід на користування тільки цим програмним забезпеченням?
Відповідь. Доброго дня. Остаточний перехід на користування новим програмним забезпеченням можливий тільки після завершення тестової експлуатації, орієнтовно – у кінці 2019 року. Окрім того, цей час надасть можливість бізнесу оцінити переваги користування новою системою, підвищити, за необхідністю, комп’ютерну грамотність.
Підприємці – «спрощенці» Дніпропетровщини збагатили
скарбниці місцевих громад більше ніж на 900 млн. грн.

У Дніпропетровській області за спрощеною системою оподаткування працюють більше 88,7 тисяч фізичних осіб – підприємців. Про це повідомила заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна
Традиційно найпопулярнішою серед приватних підприємців Дніпропетровської області залишається друга група спрощеної системи оподаткування – за нею працюють майже 41,2 тисяча ФОП. На другому місці – третя група, за якою працює майже 36 тисяч підприємців. Понад 11,5 тисяч суб’єктів господарювання – фізичних осіб обрали першу групу.
Підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, протягом січня – липня 2018 року сплачено 905,5 млн. грн. єдиного податку, що перевищує надходження минулого року на 319,1 млн. грн., або на 54,4 %.

Про зміни, внесені до Порядку обліку платників податків і зборів

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 27 червня 2018 року № 589 «Про затвердження змін до Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 липня 2018 року за № 851/32303 (далі – Наказ № 589), затверджені зміни до Порядку обліку патників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09 грудня 2011 року № 1588 із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 травня 2014 року №503/25280 (далі – Порядок).
Звертаємо увагу на основні зміни, внесені Наказом № 589 до Порядку.
Так, Наказом № 589, зокрема:
► визначено порядок обліку в контролюючих органах представництв донорських установ в Україні;
► урегульовано порядок обліку великих платників податків за неосновним місцем обліку в Офісі великих платників податків ДФС або його територіальних підрозділах;
►уточнено порядок зняття з обліку фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність;
► спрощено порядок подання заяви за формою № 1-РПП у разі подання відомостей про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку;
► урегульовано порядок дій та обліку відокремлених підрозділів іноземних компаній, організацій у разі неподання у встановлені строки документів для взяття на облік в контролюючих органах;
►уточнено вимоги щодо формування контролюючими органами облікових справ платників податків;
► уточнено вимоги до пакету документів, що передається при переведенні платника на обслуговування з одного контролюючого органу до іншого.
Наказ № 589 набирає чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування, а саме 24.08.2018 (опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 14.08.2018 № 62 ).

Податковий (звітний) період для плати за землю

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) плата за землю – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік (п. 285.1 ст. 285).
Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців) (п. 285.2 ст. 285 ПКУ).

Торговий об’єкт, який не є відокремленим підрозділом підприємства
і не здійснює готівкові розрахунки, не веде касову книгу

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до п. 39 розділу IV Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148 (далі – Положення № 148), установи/підприємства відображають у касовій книзі (додаток 5 до Положення № 148) усі надходження і видачу готівки в національній валюті.
Кожна/кожне установа/підприємство (юридична особа), що має касу, веде одну касову книгу для обліку операцій з готівкою в національній валюті (без урахування кас відокремлених підрозділів).
Відокремлені підрозділи установ/підприємств, які проводять операції з приймання готівки за продану продукцію (товари, роботи, послуги) з оформленням її прибутковим касовим ордером, а також з видачі готівки на виплати, пов’язані з оплатою праці, виробничі (господарські) потреби, інші операції з оформленням їх видатковими касовими ордерами і відомостями, ведуть касову книгу.
Відокремлені підрозділи установ/підприємств, страхові агенти, брокери, розповсюджувачі лотерей, які здійснюють готівкові розрахунки із застосуванням реєстратора розрахункових операцій та книги обліку розрахункових операцій, але не проводять операцій з приймання (видачі) готівки за касовими ордерами, а також фізичні особи – підприємці касової книги не ведуть.
Враховуючи вищевикладене, торгові об’єкти, які не є відокремленими підрозділами установи/підприємства та не проводять операції з приймання готівки за касовими ордерами, касові книги не ведуть.

Діють нові коефіцієнти нормативної грошової оцінки землі
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з 17 липня 2018 року набрав чинності наказ Мінагрополітики та продовольства України від 27 березня 2018 року № 162 (далі – Наказ № 162), яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (далі – Порядок), затверджений наказом Мінагрополітики та продовольства України від 25 листопада 2016 року № 489.
Порядком передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, та у разі, якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки, застосовується із значенням 3,0.
Нагадуємо, що Наказ № 162 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 17.04.2018 № 30.
Податковий календар на 28 серпня 2018 року

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що
вівторок, 28 серпня 2018 року, останній день сплати

- єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за липень 2018 року.

З 11 вересня сплачувати податки, збори та платежі необхідно на нові рахунки

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Державна казначейська служба України звернула увагу платників податків, органів ДФС України, місцевих фінансових органів та інших органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, що з 02 липня 2018 року функціонують нові рахунки для сплати податків, зборів, платежів до державного та місцевих бюджетів, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (МФО – 899998).
З метою запобігання втрат бюджету Казначейством встановлено перехідний період функціонування централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів, протягом якого залишилися активними для зарахування податків, зборів, платежів, зокрема, рахунки, які відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві та будуть діяти до 11 вересня 2018 року (старі рахунки).
Звертаємо увагу, що граничний термін перехідного періоду функціонування централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів закінчується 10 вересня 2018 року.
З 11 вересня 2018 року кошти, які сплачуватимуться платниками на старі рахунки, не будуть зараховуватись до бюджетів, а повертатимуться платникам як нез’ясовані надходження.
Враховуючи зазначене, з метою уникнення недоїмки та податкового боргу зі сплати податків, зборів, платежів наголошуємо на необхідності сплати платниками податків, зборів, платежів до державного та місцевих бюджетів на нові реквізити рахунків, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (МФО – 899998) у повному обсязі.
Реквізити діючих рахунків для зарахування податків, зборів, платежів до державного та місцевих бюджетів розміщені на веб-сторінках Казначейства та Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві.
Інформацію розміщено на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України за посиланням

Довідково: платникам Дніпропетровської області з бюджетними рахунками можливо ознайомитись на головній сторінці офіційного субсайту «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області», скориставшись банером «Бюджетні рахунки» або за посиланням http://dp.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/

ФОП має банківський рахунок, але сплачує ЄСВ готівковими коштами:
чи є відповідальність?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до частини сьомої ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (даної – Закон № 2464) єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунка.
Згідно з пп. 2 п. 2 розділу IV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 із змінами і доповненнями (далі – Інструкція № 449), платники, зазначені у пп. 3 п. 1 розділу II Інструкції № 449, зокрема фізичні особи – підприємці (далі – ФОП), у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, які не мають банківського рахунку, сплачують ЄСВ шляхом готівкових розрахунків через банки чи відділення зв’язку.
При цьому, нормами чинного законодавства не передбачено застосування відповідальності до ФОП, які за наявності банківського рахунку сплачують ЄСВ шляхом готівкових розрахунків через банки чи відділення зв’язку.
Податок на нерухомість за гуртожиток фізична особа не сплачує

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, (далі – податок на нерухомість) є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі його частка (пп. 266.2.1 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ)).
Типи об’єктів житлової та нежитлової нерухомості визначено підпунктами 14.1.129 та 14.1.129¹ п. 14.1 ст. 14 ПКУ.
Підпунктом «г» пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПКУ встановлено, що не є об’єктами оподаткування податком на нерухомість гуртожитки.
Враховуючм вищевикладене, гуртожитки не є об’єктами оподаткування, а отже податок на нерухомість за такі об’єкти фізична особа не сплачує.





Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор