www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 28 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район
30.10.2019 № Р-213 "Про підсумки виконання бюджету району та районного бюджету за дев’ять місяців 2019 року та завдання щодо успішного завершення бюджетного року"
Версія для друку Написати листа


ЦАРИЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

30.10.2019 смт Царичанка № Р-213/0/385-19


¬
Про підсумки виконання
бюджету району та районного
бюджету за дев’ять місяців 2019 року
та завдання щодо успішного
завершення бюджетного року

Дохідну частину зведеного бюджету району (без об’єднаних територіальних громад, далі ОТГ) разом з офіційними трансфертами за січень-вересень 2019 року виконано в сумі 62439,7 тис. грн, у тому числі доходи загального фонду – 62408,5 тис. грн, спеціального фонду – 31,2 тис. гривень.
Дохідну частину районного бюджету разом з офіційними трансфертами виконано в сумі 60292,3 тис. грн, у тому числі доходи загального фонду – 60264,0 тис. грн, спеціального фонду – 28,3 тис. гривень.
З державного та обласного бюджетів до бюджету району надійшло дотацій та субвенцій на загальну суму 57445,3 тис. гривень.
Із бюджетів громад та сільських бюджетів до районного бюджету надійшли кошти в сумі 1247,4 тис. гривень.
Власні доходи місцевих бюджетів району без ОТГ становлять 3373,9 тис. грн, що забезпечило виконання уточненого планового показника на січень- вересень звітного року на 109,7% та темп надходжень проти 2018 року на 106,9%. Середньомісячні надходження власних доходів загального фонду склали 374,9 тис. грн, що на 24,1 тис. грн більше в порівнянні з 2018 роком.
Власні доходи районного бюджету виконано в обсязі 1571,3 тис. грн, або на 104,4% до уточненого плану на звітний період, та більше на 25,1 тис. грн або на 1,6% проти фактичних надходжень 2018 року. Середньомісячні надходження власних доходів загального фонду районного бюджету склали 174,6 тис. грн, що на 2,8 тис. грн більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Надходження по двох сільських радах склали 1802,6 тис. грн, що становить 114,7% до планових показників на січень-вересень 2019 року та 111,9% до фактичних надходжень відповідного періоду попереднього бюджетного року.
Виконання планових показників забезпечено усіма місцевими бюджетами.
Доходи спеціального фонду (без урахування обсягів міжбюджетних трансфертів) виконано в сумі 31,2 тис. гривень. Наповнення дохідної частини спеціального фонду бюджету району у січні-вересні 2019 року відбулося за рахунок коштів від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності – 6,2 тис. грн та за рахунок власних надходжень бюджетних установ, з них: плата за послуги, що надаються бюджетними установами - 22,1 тис. грн; інші джерела власних надходжень бюджетних установ (благодійні внески, гранти та дарунки, кошти на виконання окремих доручень) – 2,9 тис. гривень.
Видатки бюджету району разом з офіційними трансфертами за січень-вересень 2019 року виконано в обсязі 62847,4 тис. грн, у тому числі видатки загального фонду – 62747,5 тис. грн та спеціального фонду – 99,9 тис. гривень.
Видатки загального фонду бюджету району, без урахування видатків за рахунок субвенції з Державного бюджету на соціальний захист населення та медичної субвенції, виконані в сумі 11504,0 тис. грн, та збільшилися у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 1443,0 тис. грн, або на 14,3%.
У загальному обсязі видатків бюджету району на утримання закладів соціально-культурної сфери спрямовано 6305,3 тис. грн, що складає 54,8% загального обсягу власних видатків.
Питома вага власних видатків у розрізі галузей складає: освіта – 48,0%, культура – 2,7%, соціальний захист – 2,2%, фізична культура – 2,0%.
На фінансування соціально захищених видатків із загального фонду бюджету району спрямовано 8924,1 тис. грн, що складає 77,6% загального обсягу власних видатків, з них:
на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ з нарахуваннями спрямовано 7892,3 тис. грн, що на 945,7 тис. грн, або на 13,6% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року;
на придбання продуктів харчування – 146,3 тис. грн, що на 22,3 тис. грн, або на 18,0% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року;
на оплату енергоносіїв – 885,5 тис. грн, що на 110,0 тис. грн, або на 14,2% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Видатки районного бюджету разом з офіційними трансфертами за січень-вересень 2019 року виконано в обсязі 60655,4 тис. грн, у тому числі видатки загального фонду – 60557,9 тис. грн та спеціального фонду – 97,5 тис. гривень.
Видатки загального фонду районного бюджету, без урахування видатків за рахунок субвенції з Державного бюджету на соціальний захист населення та медичної субвенції, виконано в сумі 9314,4 тис. грн, та збільшилися у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 1226,5 тис. грн, або на 15,2%.
Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати та оплати за спожиті енергоносії по бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів району, відсутня.

Керуючись Бюджетним кодексом України, Законом України „Про місцеві державні адміністрації”, враховуючи розпорядження Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року № 148-р „Питання зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни” (зі змінами), на виконання рішення районної ради від 19 грудня 2018 року № 379-27/УІI „Про районний бюджет на 2019 рік” (з урахуванням внесених змін), розпорядження голови райдержадміністрації від 25 березня 2019 року № Р-62/0/385-19 «Про затвердження плану заходів на 2019 рік щодо наповнення місцевих бюджетів, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», з метою підвищення рівня відповідальності місцевих органів влади та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації:

1. Взяти до відома вищевикладену інформацію щодо виконання бюджету району та районного бюджету за дев’ять місяців 2019 року.

2. Рекомендувати сільським головам:

1) проаналізувати стан виконання дохідної частини місцевих бюджетів за дев’ять місяців 2019 року, установити причини недовиконання планових показників у розрізі джерел надходжень та вжити вичерпних організаційних заходів щодо забезпечення належного виконання за кожним джерелом доходів показників відповідних бюджетів на 2019 рік;

2) переглянути на підставі детального аналізу виконання показників дохідної частини місцевих бюджетів за січень-вересень 2019 року річні планові показники з метою приведення їх у відповідність до реальної податкової бази;

3) передбачити безумовне виконання частини 4 статті 77 Бюджетного кодексу України щодо врахування у показниках місцевих бюджетів на 2019 рік повної потреби у коштах для виплати заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з місцевих бюджетів району, та оплати спожитих бюджетними установами енергоносіїв і житлово - комунальних послуг, спрямувавши на вирішення цього питання усі можливі ресурси, зокрема:
нерозподілені вільні залишки коштів місцевих бюджетів;
кошти, отримані від перевиконання планових показників доходів загального фонду місцевих бюджетів;
кошти, вивільнені від оптимізації непершочергових видатків, кількості бюджетних установ та чисельності працюючих в них, посилення заходів з економії бюджетних коштів.


3. Зобов'язати керівників галузевих відділів та управлінь райдержадміністрації - головних розпорядників коштів районного бюджету, рекомендувати сільським головам:

1) забезпечити виконання вимог пункту 46 постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228 “Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ” (зі змінами та доповненнями) у частині взяття бюджетних зобов’язань, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років та укладання угод на отримання товарів і послуг лише в межах виділених асигнувань;

2) вжити всіх заходів щодо своєчасної виплати заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з місцевих бюджетів, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством та колективними трудовими договорами, не допускаючи будь-якого прострочення платежу;

3) утримувати чисельність працівників та здійснювати фактичні видатки на оплату праці лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого у кошторисі на 2019 рік;

4) планувати видатки, пов’язані із стимулюванням працівників кожної бюджетної установи, за умови забезпечення у повному обсязі за рахунок бюджетних коштів обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, інших соціальних виплат, видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії всіх бюджетних установ, що належать до сфери управління відповідного розпорядника бюджетних коштів;

5) здійснити ґрунтовний аналіз фактичного споживання енергоносіїв та забезпечити ефективне управління бюджетними асигнуваннями на оплату спожитих бюджетними установами енергоносіїв, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості з зазначених видатків, а також випадків безпідставного збільшення видатків на оплату енергоносіїв;

6) взяти під особистий контроль реалізацію заходів з енергозбереження;

7) провести суцільну інвентаризацію бюджетних установ щодо забезпечення приладами обліку енергоносіїв та, у разі потреби, забезпечити заміну й оснащення установ сучасними засобами обліку газу, води, електричної та теплової енергії;

8) забезпечити впровадження заходів щодо скорочення непершочергових (непріоритетних) видатків, інших заходів з економного і раціонального використання бюджетних коштів, енергоносіїв, удосконалення мережі бюджетних установ та упорядкування штатної чисельності працівників;

9) вжити заходів щодо підвищення відповідальності керівників підпорядкованих установ та організацій щодо здійснення ними попереднього та поточного контролю за цільовим та ефективним використанням коштів з метою упередження фактів зловживань, безгосподарності та інших порушень фінансової дисципліни;

10) не допускати втрат фінансових ресурсів через неефективні управлінські дії, тримати на особливому контролі організацію роботи з підвищення рівня знань працівників економічних та бухгалтерських служб установ з вивчення чинного законодавства стосовно порядку ведення бухгалтерського обліку.

4.Рекомендувати управлінню Державної казначейської служби України в Царичанському районі:

1) посилити контроль за відповідністю платежів узятим зобов'язанням і бюджетним асигнуванням;

2) при здійсненні операцій щодо виконання платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів підвищити рівень контролю за підтверджуючими документами на оплату рахунків.

5. Рекомендувати Царичанському відділенню Кам’янської міжрайонної об’єднаної Державної податкової інспекції :

1) вжити дієвих заходів щодо своєчасної сплати платниками поточних податкових зобов’язань, скорочення та недопущення збільшення податкового боргу до бюджетів усіх рівнів;

2) надавати пропозиції щодо розгляду проблемних питань на засіданні районної комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевих бюджетів.

6. Фінансовому управлінню райдержадміністрації підготувати матеріали щодо звіту про виконання районного бюджету за дев’ять місяців 2019 року.
Доручити начальнику фінансового управління райдержадміністрації Пугач Н.О. виступити з доповіддю із зазначеного питання на пленарному засіданні Царичанської районної ради.

7. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на фінансове управління райдержадміністрації, контроль залишаю за собою.


Виконуюча обов’язки
голови райдержадміністрації О.Д. БАКУЛІНА
Довiдка колегiя 9м 2019 .doc9 мес 2019 КФК КЕКВ заг та спец Колегія.xls

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор