www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 18 вересня 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район
31.07.2019 Р-143 " Про стан роботи зі зверненнями громадян у районі за підсумками І півріччя 2019 року"
Версія для друку Написати листа


ЦАРИЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

31.07.2019 смт Царичанка № Р-143/0/385-19

Про стан роботи зі зверненнями
громадян у районі за підсумками
І півріччя 2019 року

Керуючись законами України “Про місцеві державні адміністрації”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про звернення громадян”, з метою чіткого виконання завдань, визначених нормативно-правовими актами з питань роботи із зверненнями громадян:

1. Направити керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, селищному, сільським головам, керівникам підприємств, установ та організацій району для відповідного реагування аналітичну доповідну записку про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2019 року згідно з додатком.

2. Зобов’язати керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати селищному та сільським головам, керівникам підприємств, установ та організацій району:
вживати системних заходів щодо забезпечення належного рівня організації роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства України;
своєчасно оприлюднювати графіки прийомів громадян, забезпечувати створення сприятливих умов для відвідувачів в органах місцевого самоврядування, установах та організаціях;
постійно здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців району з метою упередження причин, які породжують звернення до органів державної влади України вищого рівня та повторних звернень;
продовжувати систематичне (щомісяця) письмове звітування райдержадміністрації про виконану роботу зі зверненнями громадян до 5 числа місяця, що настає за звітним;
забезпечувати оперативне та своєчасне надання роз’яснень у засобах масової інформації з питань, найбільш важливих для громадян.

3. Відділу діловодства райдержадміністрації:
продовжити у ІІ півріччі 2019 року вивчення стану організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації згідно із затвердженими графіками;
з метою оперативного вирішення питань, з якими громадяни звертаються до райдержадміністрації, забезпечити організацію співпраці з представниками структурних підрозділів райдержадміністрації, селищними та сільськими головами, керівниками підприємств та організацій;
забезпечити підготовку та надання до облдержадміністрації звітів про стан організації роботи зі зверненнями громадян щомісяця, щокварталу, за півріччя та рік.

4. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ діловодства райдержадміністрації, контроль – на керівника апарату райдержадміністрації Бакуліну О.Д.



Голова райдержадміністрації Р.В. БУЛЕНОК


Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
31.07.2019 № Р-143/0/385-19


АНАЛІТИЧНА ДОПОВІДНА ЗАПИСКА

про стан роботи зі зверненнями громадян у районі за підсумками І півріччя 2019 року

Протягом І півріччя 2019 року райдержадміністрацією здійснювалися системні заходи щодо чіткого виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань роботи зі зверненнями громадян.
У І півріччі 2019 року до райдержадміністрації році надійшло26 звернень громадян.
Від мешканців Царичанкої ОТГ отримано 11 звернень, Ляшківської ОТГ – 3, Могилівської ОТГ – 4, Китайгородської ОТГ – 1, Цибульківської с/р - 1 та Новопідкрязької с/р – 3 звернення.
У зверненнях, які надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2019 року, головними питаннями є: соціальний захист – 9 звернень, комунальне господарство – 7 звернень, аграрна політика і земельні відносини – 5 звернень.
Відповідно до класифікатора звернень громадян звернення розподіляються:
за формою надходження: поштою (електронною поштою) – 17 звернень; на особистому прийомі - 9;
за категоріями авторів звернень: від учасників АТО надійшло 4 звернення, інвалідів І-ІІІ груп захворювання - 2 звернення, учасників бойових дій - 3 звернення, два звернення надійшло від категорії громадян «дитина війни».
Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 11, від безробітних - 2 звернення, військовослужбовців - 4 звернення.
За підсумками розгляду звернень: вирішено позитивно - 8 звернень; надано роз’яснення – на18 звернень.
Забезпечено здійснення постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.
У І півріччі 2019 року робота зі зверненнями громадян здійснювалася відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 30 січня 2019 року №Р-18/0/385-19 „ Про роботу зі звернення громадян у 2018 році та її вдосконалення у 2019 році”. На виконання вищезазначеного розпорядження голови райдержадміністрації керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування вжито ряд заходів щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
Забезпечено щомісячне проведення засідань постійно діючої районної комісії з питань розгляду звернень громадян при Царичанській райдержадміністрації. На засіданнях обговорюються питання стану розгляду звернень громадян, удосконалення роботи у цьому напрямі, забезпечення належного рівня виконавської дисципліни, упередження виникнення повторних звернень громадян тощо.
Здійснено перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян на відповідність вимогам чинного законодавства у шести структурних підрозділах райдержадміністрації.
Надано методичну допомогу щодо вдосконалення організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих комітетах сільських рад.
За даними перевірок та вивчення питання організації роботи зі зверненнями громадян встановлено, що керівниками структурних підрозділів та органів місцевого самоврядування забезпечено проведення особистого прийому громадян відповідно до вимог чинного законодавства.
Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян розглядаються на нарадах, виконавчих комітетах відповідних рад.
Ведеться роз'яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом; забезпечується оприлюднення в засобах масової інформації матеріалів щодо стану роботи зі зверненнями громадян; проводяться гарячі телефонні лінії; вживаються заходи, спрямовані на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян.
У ході перевірок надавалася практична та методична допомога щодо організації роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. Довідки за підсумками перевірок доведено до відома керівників структурних підрозділів райдержадміністрації для вжиття заходів щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.
Забезпечено взаємодію з бюджетною установою “Дніпропетровський обласний контактний центр”.
У 2019 році від державної установи “Урядовий контактний центр” надіслано до райдержадміністрації 111 звернень, з них: вирішено позитивно – 18 звернень, надано роз’яснення - на 93 звернення. Головними у зверненнях громадян району на урядову гарячу лінію є питання: комунального господарства – 45 звернень, соціального захисту населення – 19 звернень; аграрної політики і земельних відносин – 16 звернень.
У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна лінія “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”, на яку упродовж І півріччя 2019 року надійшло 69 звернень, з них 20 звернень вирішено позитивно, надано відповідні роз’яснення на 49 звернень.
Заявниками найчастіше порушувалися питання: комунального господарства - 37 звернень, соціального захисту населення – 27 звернень; аграрної політики і земельних відносин – одне звернення.
Запроваджено прийом електронних звернень громадян через веб-сайт, де мешканці району мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови райдержадміністрації. У звітному періоді розглянуто три таких звернення.
Функціонує районний Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, діяльність якого спрямована на забезпечення першочергового та всебічного розгляду звернень демобілізованих учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції.
Особлива увага в райдержадміністрації приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Від громадян зазначених категорій отримано 3 звернення. Загалом за рахунок районного бюджету з метою підтримки сімей громадян зазначених категорій (усього 165 чол.), у тому числі й тих, які звернулися до райдержадміністрації протягом І півріччя 2019 року виділено 200,1 тис.грн для надання одноразової матеріальної допомоги.
Керівництвом райдержадміністрації згідно із затвердженими графіками здійснено 8 особистих прийомів громадян. З порушених питань заявникам надані відповідні роз’яснення, два звернення вирішено позитивно.
За звітний період позитивно вирішено 4 звернення від мешканців району, що надійшли до райдержадміністрації поштою.
Переважна частина звернень, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2019 року, опрацьована такими структурними підрозділами райдержадміністрації: управлінням соціального захисту населення, відділом житлово-комунального господарства, інфраструктури, будівництва та архітектури, сектором правового забезпечення райдержадміністрації та ін.
Отже, підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2019 року свідчать, що робота зі зверненнями громадян в районі здійснюється системно та результативно, проте потребує вжиття систематичних заходів щодо її вдосконалення в частині постійного забезпечення всебічного розгляду звернень та вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства України.
Тому, з метою забезпечення належного рівня організації роботи із зверненнями громадян та попередження недоліків у цій сфері, начальникам відділів та управлінь райдержадміністрації, керівникам підприємств, установ, організацій району, селищному та сільським головам необхідно:
більш відповідально ставитись до розгляду звернень громадян, питання які відносяться до компетенції селищної, сільських рад вирішувати на місцях, проводити роз’яснювальну роботу з різних питань життя і діяльності через засоби масової інформації та особистої зустрічі із заявниками;
постійно вживати заходів щодо забезпечення об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства;
взяти під особливий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому учасників антитерористичної операції; жінок, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, а також приділення особливої уваги вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребуються соціального захисту та підтримки;
з'ясовувати причини, що породжують повторні звернення громадян, проводити систематичний аналіз випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень.
Питання забезпечення безумовного виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування” знаходиться на постійному контролі у райдержадміністрації.



Керівник апарату
райдержадміністрації О.Д. БАКУЛІНА

Начальник відділу
діловодства райдержадміністрації А.О. ШИШАЦЬКА
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор