www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 24 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район
30.01.2019 № Р-18 "Про роботу зі зверненнями громадян у 2018 році та її вдосконалення у 2019 році"
Версія для друку Написати листа


ЦАРИЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

30.01.2019 смт Царичанка № Р-18/0/385-19

Про роботу зі зверненнями
громадян у 2018 році та
її вдосконалення у 2019 році

Керуючись законами України “Про місцеві державні адміністрації”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про звернення громадян”, з метою посилення персональної відповідальності керівників структурних підрозділів та органів місцевого самоврядування за об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень громадян, попередження порушень в організації цього напряму роботи та підвищення її ефективності, за результатами розгляду на засіданні колегії райдержадміністрації:

1. Аналітичну доповідну записку про роботу зі зверненнями громадян у 2018 році та її вдосконалення у 2019 році взяти до відома та відповідного реагування.

2. Зобов’язати:

1) керівників структурних підрозділів райдержадміністрації підвищити рівень організації роботи зі зверненнями громадян у частині забезпечення всебічного розгляду порушених питань, попередження випадків формального підходу до їх вирішення;

2) керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати селищному, сільським головам, керівникам підприємств, установ та організацій району:
постійно вживати дієвих заходів щодо неухильного виконання вимог Закону України “Про звернення громадян” у частині забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом; здійснювати проведення особистих прийомів громадян посадовими особами відповідно до затверджених графіків;
забезпечувати створення сприятливих умов для відвідувачів в райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування, установах та організаціях;
продовжувати щоденний моніторинг звернень громадян, постійно здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців району з метою упередження надходження повторних звернень;
ужити заходів щодо попередження випадків безпідставної відмови у задоволенні законних прав заявників, проявів зволікання та формалізму при розгляді звернень;
посилити роботу з попередження причин, які породжують звернення до органів державної влади України вищого рівня;
забезпечувати, оперативне та своєчасне надання роз’яснення у засобах масової інформації з питань найбільш важливих для громадян;
інформацію про хід виконання цього розпорядження надавати до відділу діловодства райдержадміністрації щоквартально до 5 числа місяця наступного за звітним періодом.

5. Відділу діловодства райдержадміністрації:

1) продовжити у 2019 році вивчення стану організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо її поліпшення;

2) надавати методичну допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам селищної, сільських рад стосовно організації роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства України;

3) забезпечити належний рівень організації проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

4) забезпечити оперативне реагування на звернення громадян з актуальних питань життєдіяльності на Гарячу телефонну лінію голови райдержадміністрації;

5) здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації від громадян району, а також з вищестоящих організацій контакт центру “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” та державної установи “Урядовий контактний центр”, доводити результати моніторингу до відома керівництва райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчих комітетів селищної, сільських рад для відповідного реагування;

6) з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, забезпечити організацію співпраці з представниками структурних підрозділів райдержадміністрації, селищними та сільськими головами;

7) забезпечити підготовку та надання до облдержадміністрації звітів про стан організації роботи зі зверненнями громадян щомісяця, щокварталу, за півріччя та рік.

8. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 31 січня 2018 року № Р-40/0/385-18 “Про роботу зі зверненнями громадян у 2017 році та її вдосконалення у 2018 році”.

9. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ діловодства райдержадміністрації, контроль – на керівника апарату Бакуліну О.Д.



Голова райдержадміністрації Р.В. БУЛЕНОК

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор