www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 29 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Дніпродзержинська ОДПІ інформує !!!
Версія для друку Написати листа

Збір платежів від великого бізнесу перевищив минулорічний показник на 20%
Завдяки гармонійному поєднанню зусиль великих платників та контролю з боку Офісу великих платників податків ДФС протягом 7 місяців 2017 року забезпечено збір платежів до загального фонду державного бюджету в розмірі майже 142,5 млрд грн, що на 21,8 млрд грн, або на 20% більше, ніж за відповідний період минулого року.
Частка податкових платежів від великого бізнесу, що обслуговується Офісом, склала 58,3% від загального збору державного бюджету податкових платежів по Україні.
У розрізі основних податків до Держбюджету надійшло:
податку на додану вартість - 67,4 млрд грн;
акцизного податку - 34,3 млрд грн;
податку на прибуток - 22 млрд грн та частини чистого прибутку - 4,9 млрд грн.
У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року значно зросли надходження з податку на додану вартість на 11,9 млрд грн, або на 22%, а також акцизного податку на 6,1 млрд грн, або на 21%.
Сергій Білан: У рамках масштабної спецоперації з протидії тіньовому ринку спирту та алкоголю на заводах - виробниках алкогольних напоїв проходять обшуки
«Співробітники податкової міліції продовжують масштабну спецоперацію з протидії тіньовому ринку спирту та алкоголю. У рамках її другого етапу проводиться низка обшуків на території заводів – виробників алкогольних напоїв практично по усій території України» - повідомив Перший заступник Голови ДФС України Сергій Білан.
За його словами, більше 300 співробітників податкової міліції наразі проводять обшуки на заводах, розташованих в 15 областях: Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Запорізькій, Кіровоградській, Львівській, Одеській, Полтавській, Рівненській, Сумській, Тернопільській, Харківській, Черкаській і Чернігівській.
«Обшуки проводяться за результатами аналізу криміногенної ситуації у сфері виробництва і обігу алкогольних напоїв та з метою перевірки наявної інформації про невраховане виробництво цієї продукції на легальних заводах. Про це свідчать і численні факти вилучення працівниками податкової міліції з незаконного обігу горілки з етикетками і під марками відомих українських виробників. Таким чином обшуки на лікеро-горілчаних заводах є усуненням причин, а не наслідків незаконного обігу алкогольних напоїв», - зауважив Сергій Білан.
При цьому він наголосив, що обшуки проводяться на підставі відповідних постанов суду у рамках розслідування кримінального провадження за ч.2 ст.204 «Незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів» КК України.

Мирослав Продан: До загального фонду держбюджету платниками перераховано понад 412 млрд. грн. податків та зборів
У результаті реформ і покращення роботи фіскальної служби, досягнення конструктивного діалогу з бізнесом вдалося суттєво збільшити надходження до загального фонду державного бюджету. Як результат, фіксується збільшення надходжень (збору) у січні – липні поточного року – понад 412 млрд гривень. Про це повідомив в.о Голови ДФС Мирослав Продан.
За його словами, за цей період зафіксовано збільшення надходжень до загального фонду державного бюджету майже на 28% у порівнянні з 7 місяцями минулого року.
«За підсумками січня – липня 2017 року ми отримали збільшення надходжень майже на 90 млрд. гривень у порівнянні з минулим роком. При цьому протягом всього 2017 року ДФС щомісяця забезпечує перевиконання планових показників із надходжень до бюджету. Таких результатів вдалося досягти завдяки посиленню заходів ДФС щодо детінізації економіки, посиленій боротьбі з контрабандою та порушенням митних правил», - зазначив Мирослав Продан.
Він також розповів, що, зокрема, у липні до загального фонду держбюджету надійшло (збір) майже 55 млрд. грн. У порівнянні з липнем 2016 року надходження збільшилися на 23%.
Варто зауважити, що 95% із загальної суми збору січня-липня сплачено платниками податків добровільно. Контрольно-перевірочна робота та заходи примусового стягнення складають лише 5%.
«Такі результати свідчать про зростання податкової культури наших платників податків та розуміння бізнесом необхідності вчасно та у повному обсязі сплачувати податки та збори», – вважає Мирослав Продан.
До уваги суб’єктів господарювання та громадян!
У Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (далі – ЗІР) є можливість оцінити якість уніфікованих відповідей на запитання, що містяться у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань».
Кожна оцінка фіксується в ЗІР автоматично. Кількість оцінених запитань-відповідей та середнє значення зафіксованого результату відображається безпосередньо на головній сторінці ЗІР.
Запрошуємо вас взяти участь в оцінці відповідей та спільно спрямовувати інформаційний простір ЗІР на акумулювання інформації з питань податкового, митного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС, що є нагальними для суб’єктів господарювання та громадян. До кожної відповіді є можливість залишити коментар, який буде детально опрацьований.

, що скористатись ЗІР можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: «Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс», або за електронною адресою:
Надходження від великого бізнесу склали майже 18 млрд грн
У липні поточного року надходження від великого бізнесу сягнули майже 18 млрд грн, перевищивши показники аналогічного періоду минулого року на 3,4 млрд грн, або на 23,3%.
Частка податкових платежів великого бізнесу, що обслуговується Офісом великих платників податків ДФС, склала 58,6% від загального збору до державного бюджету податкових платежів по Україні.
При цьому Офіс великих платників податків ДФС обслуговує 2,8 тисячі суб’єктів господарювання, з яких 2,5 тисячі відповідають критеріям великих платників податків.
У розрізі основних податків до бюджету сплачено: податку на додану вартість – 8,4 млрд грн, акцизного податку – 5,4 млрд грн та податку на прибуток – 1,3 млрд грн.
Микола Чмерук: Повідомлення для підтвердження реальності операцій по зупиненим податковим накладним подаються в електронному вигляді
Для унеможливлення впливу людського фактору на процес приймання документів Міністерством фінансів України внесено зміни до діючого наказу, якими передбачено подання повідомлень та документів на підтвердження реальності операцій по зупиненим податковим накладним виключно в електронному вигляді. Про це повідомив директор Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Микола Чмерук.
Він розповів, що змінами також передбачено і додатковий контроль за операціями з нульовою ставкою та тими операціями, які звільнені від оподаткування. Це, у свою чергу, дозволить зупинити подальше використання схем фіктивного кредиту з ПДВ.
Загалом, з початку дії системи моніторингу податкових накладних та станом на 11 серпня 2017 року комісією ДФС опрацьовано вже понад 40 тис. повідомлень платників податків. З них по 25 тис. повідомлень прийнято позитивне рішення.
«Якщо на початку дії системи відсоток зупинених податкових накладних складав 1,2% -1,4%, а в деякі дні доходив до 2%, то на сьогодні кількість зупинених податкових накладних суттєво зменшена. На сьогодні відсоток зупинених податкових накладних складає 0,4%-0,5%», – зазначив Микола Чмерук.
За його словами така ситуація зумовлена тим, що платники почали подавати таблиці платників, які комісія ДФС намагається у більшості випадків врахувати. Так, з початку дії системи позитивне рішення прийнято по близько 10 тис. таблиць платників від майже 3 тис. платників податків.
«Подання суб’єктами господарювання таблиць платників і врахування їх комісією ДФС власне і зумовило суттєве скорочення зупинених податкових накладних», – підкреслив посадовець.
Повідомляємо, що наказ Міністерства фінансів України «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року №567» від 21.07.2017 №654 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» за 12 серпня 2017 року №150.
Мирослав Продан: У серпні середньоденний показник зупинених податкових накладних складає 0,4%
У серпні цього року середньоденна кількість зупинених податкових накладних усистемі моніторингу ризиків склала 0,4%. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час апаратної наради в ДФС 10 серпня.
За його словами, з початку роботи СМКОР (з 1 липня) в Єдиному реєстрі податкових накладних зареєстровано понад 26,8 млн. податкових накладних/розрахунків коригування. З них зупинено реєстрацію 170,7 тис. документів. Це складає 0,64% від загальної кількості податкових накладних, що реєструвалися.
До комісії ДФС загалом надійшло 64,5 тис. повідомлень із підтвердженням реальності проведених операцій по зупиненим податковим накладним, з яких рішення винесено по понад 42 тис. Позитивне рішення прийнято майже по 25 тис. повідомлень.
На розгляд комісії ДФС надіслано 24,4 тис. таблиць платника, з яких рішення прийнято по майже 19,9 тис.
«Комісія працює практично в цілодобовому режимі для того, щоб оперативно розглядати усі документи, які надаються платниками для підтвердження реальності операцій по зупиненим податковим накладним, та не затягувати час для прийняття відповідних рішень», – наголосив Мирослав Продан.
Він також доручив керівникам територіальних органів ДФС організувати на місцях співпрацю з бізнесом щодо вирішення проблем при реєстрації податкових накладних. Так, у кожній області мають щотижня проводитися зустрічі з платниками по тих питаннях, які в них виникають при блокуванні податкових накладних. Така практика вже впроваджена в ГУ ДФС у м. Києві і має позитивні результати.
«За результатами регіональних зустрічей інформація щотижнево передаватиметься до комісії, яка працює в ДФС, для того, щоб ми могли розуміти масштаб проблем у кожному регіоні і оперативно на них реагувати. Тобто платники на місцях повинні мати змогу довести інформацію по критичних ситуаціях. Я акцентую увагу на неприйнятності некоректного ставлення до платників. Якщо бачимо проблему – треба реагувати на неї», – підкреслив очільник ДФС.
Він також зазначив, що незважаючи на позитивні результати, які довела система СМКОР, є необхідність її удосконалення, зокрема, спрощення процедур та скорочення строків розгляду документів на підтвердження реальності операцій.

Територіальними органами ДФС Дніпропетровської області
надано понад 172 тисяч адміністративних послуг
Протягом семи місяців 2017 року Центрами обслуговування платників органів ДФС Дніпровського регіону було надано 172,8 тисяч адміністративних послуг.
З початку року майже половину наданих адмінпослуг зайняла видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – майже 77,2 тисяч послуг. Також, платники отримали майже 14,8 тисяч витягів з реєстру платників єдиного податку. Фахівці Центрів зареєстрували понад 13,8 тисяч книг обліку розрахункових операцій, більше 13 тисяч платників єдиного податку тощо.
Загалом, в органах ГУ ДФС у Дніпропетровській області створено та працюють 36 Центрів обслуговування платників. Діяльність центрів обслуговування платників у Дніпропетровській області забезпечує 213 працівників структурних підрозділів, які надають платникам області широкий спектр адміністративних, інформаційних та консультативних послуг.
Внесені зміни до програмного забезпечення ДФС
для формування та подання звітності в електронному вигляді

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) в електронному сервісі «Електронна звітність» у розділі «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» (

1. Згідно з наказом Міністерства фінансів України (далі – МФУ) від 28.04.2017 №468 «Про затвердження Змін до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України (далі – МЮУ) 22.05.2017 за №652/30520) додано нові документи (початок дії з 01.08.2017):
- J0104704Звіт про контрольовані операції;
- J0147104 Відомості про особу, яка бере участь у контрольованих операціях (додаток до звіту про контрольовані операції;
- J0147204 Інформація про пов’язаність осіб (інформація до додатка до звіту про контрольовані операції).

2. Відповідно до наказу МФУ від 28.04.2017 №469 «Про затвердження змін до форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації» (з) додано наступні форми (початок дії з 01.01.2018):
- J0101911 Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації;
- J0119711 Додаток ВП до рядків 7 – 9 Звіту про використання доходів(прибутків) неприбуткової організації;
- J0119811 Додаток ГД до рядків 1.6.2 ГД, 2.4.2 ГД та 3.1 ГД Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації.

3. У зв’язку з набранням чинності Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» та наказу МФУ від 24.04.2017 №452 «Про затвердження Змін до форми акцизної накладної, форми розрахунку коригування акцизної накладної, форми заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального» (з), якими визначається особливості порядку обліку пального у системі електронного адміністрування реалізації пального, що відвантажується на умовах ст.229 Податкового кодексу України, додано наступні форми (початок дії з 01.08.2017):
- F/J 1312701Запит щодо обсягу пального, на який платник має право зареєструвати акцизні накладні/розрахунки коригування до акцизних накладних в ЄРАН на відвантаження на умовах, встановлених статтею 229 розділу VI Податкового кодексу України;
- F/J 1412701Витяг щодо обсягу пального, на який платник має право зареєструвати акцизні накладні/розрахунки коригування до акцизних накладних в ЄРАН на відвантаження на умовах, встановлених статтею 229 розділу VI Податкового кодексу України;
- F/J 1312801Запит щодо залишку невикористаних квот встановлених постановою Кабінету Міністрів України, які платник має право отримати на умовах, встановлених статтею 229 розділу VI Податкового кодексу України;
- F/J 1412801Витяг щодо залишку невикористаних квот встановлених постановою Кабінету Міністрів України, які платник має право отримати на умовах, встановлених статтею 229 розділу VI Податкового кодексу України.

4. Внесено зміни у такі форми:
- J0902202Звіт про фінансовий стан (Баланс) /Проміжний скорочений звіт про фінансовий стан (Баланс) – внесено зміни щодо обов’язкової наявності одного з елементів «Звітний», «Консолідований», «Проміжний»;
- J0902702Звіт про рух грошових коштів/Проміжний скорочений звіт про рух грошових коштів за прямим методо – приведено у відповідність до pdf-файлу (видалено зайві елементи «R013G2S», «R013G3», «R013G4»).

До якого контролюючого органу необхідно звертатись фізичній особі – власнику декількох об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розміщених у різних населених пунктах, для проведення звірки даних?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.п.266.7.3 п.266.7 ст.266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок), мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:
- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
- права на користування пільгою із сплати податку;
- розміру ставки податку;
- нарахованої суми податку.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 106.07 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
Актуальні питання в частині сплати акцизного податку

Днями в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулась прес-конференція на тему: «Актуальні питання в частині сплати акцизного податку» за участі провідного фахівця управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ольги Вишньовки.
Вона зазначила, що у 2017 році податковими органами Дніпропетровської області здійснювався контроль за діяльністю 27 платників акцизного податку, якими до бюджету сплачено 410 млн. грн. акцизного податку, у т.ч. виробниками – 313,2 млн. грн., імпортерами – 96,8 млн. грн.
Суб’єктами господарювання, які здійснюють роздрібну реалізацію підакцизних товарів, зокрема, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до місцевих бюджетів сплачено 312 млн. грн. акцизного податку. У Дніпропетровській області таких суб’єктів – 4412.
Також вона звернула увагу суб’єктів господарювання – платників акцизного податку, що податкова декларація з акцизного податку подається такими суб’єктами щомісяця до 20 числа місяця, наступного за звітним незалежно від того, чи провадили такі суб’єкти діяльність у звітному місяці.
Суб’єкти господарювання, які здійснюють роздрібну реалізацію алкогольних напоїв та тютюнових виробів звітують до контролюючих органів за місцем провадження діяльності. Інші суб’єкти – до контролюючих органів за місцем реєстрації.
Суб’єкти господарювання, які зареєстровані платниками акцизного податку з реалізації пального до декларації акцизного податку в обов’язковому порядку додають додаток 11 до декларації.
«Суб’єкти господарювання, які здійснюють реалізацію пального підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку. Заява на реєстрацію платником акцизного податку подається засобами електронного зв’язку із дотриманням умов щодо реєстрації електронного цифрового підпису. Форма заяви затверджена наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 №218. За реалізацію пального без реєстрації платником акцизного податку передбачено штраф у розмірі 100 відсотків вартості реалізованого товару», – відмітила Ольга Вишньовка.

За сім місяців 2017 року для забезпечення соціального захисту мешканців Дніпропетровської області надійшло майже 6,3 млрд. грн.
єдиного внеску

Впродовж січня – липня поточного року органи фіскальної служби Дніпропетровщини забезпечили надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на загальну суму 6 млрд. 280,8 млн. грн. Якщо порівняти цей показник з аналогічним періодом 2016 року, то у цьому році ЄСВ сплачено на 1 млрд. 93,7 млн. грн. більше. Про це повідомила начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Інна Андрущак.
При цьому, лише у липні 2017 року платники єдиного внеску Дніпровського регіону перерахували на рахунки Держказначейства 955,3 млн. грн., що на 295,1 млн. грн. більше минулорічних липневих надходжень.
Нагадуємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі до фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.
Затверджено порядок переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації та
форма такої спрощеної податкової декларації
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 15.08.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 №592 (далі – Постанова №592), якою відповідно до абзацу четвертого п.46.5 ст.46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) затверджені:
- Порядок переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з такого податку (далі – Порядок);
- форма спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0% відповідно до п.44 підрозділу 4 «Особливості справляння податку на прибуток підприємств» розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
Порядок регулює питання переходу суб’єктів господарювання – платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0% відповідно до п.44 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ.
Платники податку на прибуток підприємств, які відповідають критеріям, визначеним пунктом 44 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ, і мають право застосовувати ставку податку 0%, за результатами кожного звітного (податкового) періоду складають спрощену податкову декларацію із зазначеного податку за встановленою формою та подають її контролюючому органові у строк, встановлений ПКУ для річного звітного (податкового) періоду.
Нагадуємо, що відповідно до п.44 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ на період до 31.12.2021 застосовується ставка нуль відсотків для платників податку на прибуток, у яких річний дохід, визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період, не перевищує трьох мільйонів гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як дві мінімальні заробітні плати, розмір якої встановлено законом, та які відповідають одному із таких критеріїв:
а) утворені в установленому законом порядку після 01.01.2017;
б) діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує трьох мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від 5 до 20 осіб;
в) які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 01.01.2017 та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до трьох мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила від 5 до 50 осіб.
При цьому, якщо платники податку, які застосовують норми цього пункту, у будь-якому звітному періоді досягли показників щодо отриманого доходу, середньооблікової чисельності або середньої заробітної плати працівників, з яких хоча б один не відповідає критеріям, зазначеним у цьому пункті, то такі платники податку зобов’язані оподаткувати прибуток, отриманий у такому звітному періоді, за ставкою, встановленою п.136.1 ст.136 ПКУ.
Постанова №592 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 15.08.2017 №151.

Земельний податок: пільги щодо сплати для юридичних осіб

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Пільги щодо сплати земельного податку (далі – податок) для юридичних осіб визначені у статті 282 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), відповідно до пункту 282.1 якої від сплати податку звільняються:
- санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів (п.п.282.1.1 п.282.1 ст.282 ПКУ);
- громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50% середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25% суми загальних витрат на оплату праці.
Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».
У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством (п.п.282.1.2 п.282.1 ст.282 ПКУ);
- бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України (п.п.282.1.3 п.282.1 ст.282 ПКУ).
Перелік баз олімпійської та паралімпійської підготовки, що звільняються від сплати земельного податку, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 №496;
- дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки (крім національних та державних дендрологічних парків), освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів (п.п.282.1.4 п.282.1 ст.282 ПКУ);
- державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр). У разі виключення таких підприємств, установ та організацій з Реєстру декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру (п.п.282.1.5 п.282.1 ст.282 ПКУ);
- державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я населення, центри з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацькі спортивні школи, а також центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивні школи і спортивні споруди всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру, декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру (п.п.282.1.6 п.282.1 ст.282 ПКУ).
До уваги платників податків!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) у розділі «Переліки» 15.08.2017 розміщено:
Перелік суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, а саме:
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на оптову торгівлю спиртом етиловим станом на 07.03.2017;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на оптову торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту) станом на 10.08.2017;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на оптову торгівлю алкогольними напоями – сидром та перрі (без додання спирту) станом на 10.08.2017;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на оптову торгівлю тютюновими виробами станом на 10.08.2017;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на оптову торгівлю алкогольними напоями, виключно пивом для виробництва пива з обсягом виробництва до 3 000 гектолітрів на рік станом на 10.08.2017;
► Перелік вилученого митницями майна (крім конфіскованого), що передано у реалізацію, а саме:
- Вилучене митницями майно (крім конфіскованого), що перебуває в реалізації станом на 01.08.2017;
- Майно, що передане в реалізацію протягом поточного місяця.
Внесено зміни до критеріїв блокування реєстрації
податкової накладної/розрахунку коригування

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 12.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.17 №654, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.08.2017 за №966/30834 (далі – Наказ №654).
Наказом №654 внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «Єдиному реєстрі податкових накладних», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України (далі – Наказ №567).
Наказом №654 у новій редакції викладено критерій, визначений п.п.1) п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних(далі – Критерії оцінки), затверджених Наказом №567, а саме:
«обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється)».
Також внесені зміни до п.2 Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Перелік), затвердженого Наказом №567, відповідно до яких письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів УкраїниПро електронний цифровий підпис»,Про електронні документи та електронний документообіг» та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.
Наказ №654 опубліковано у газеті «Урядовий кур’єр» від 12.08.2017 №150.
Податковий календар на 21 серпня 2017 року та 18 серпня 2017 року

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що

21 серпня, понеділок,
останній день подання:
● податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2017 року платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
● податкової декларації з рентної плати за липень 2017 року з розрахунком:
- рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;
- рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;
- рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;
- рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України;
● податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за липень 2017 року у разі неподання податкової декларації на 2017 рік;
● звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (форма №Д4 (місячна)) за липень 2017 року;
● декларації акцизного податку за липень 2017 року*
__________________
* Увага! Суми податку з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання із сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, діючих відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – ПКУ), виробниками тютюнових виробів сплачуються до бюджету протягом п’яти робочих днів після отримання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання податкової декларації (п.п.222.1.2 п.222.1 ст.222 ПКУ);

останній день сплати
● єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування роботодавцями за липень 2017 року (крім гірничих підприємств).

18 серпня, п’ятниця, останній день сплати:
● податку на прибуток підприємств за 2-й квартал 2017 року;
частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за 2-й квартал 2017 року;
податку на додану вартість платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу, за 2-й квартал 2017 року;
рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за 2-й квартал 2017 року;
рентної плати за спеціальне використання води за 2-й квартал 2017 року;
рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводної сировини за 2-й квартал 2017 року;
рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, за 2-й квартал 2017 року;
екологічного податку за 2- й квартал 2017 року;
туристичного збору за 2-й квартал 2017 року;
збору за місця для паркування транспортних засобів за 2-й квартал 2017 року;
єдиного податку платниками – юридичними особами та фізичними особами – підприємцями третьої групи за 2-й квартал 2017 року;
авансового внеску з єдиного податку на серпень 2017 року платниками єдиного податку першої та другої групи.
Актуально для великих платників податків!

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що наказом Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) від 10.08.2017 №538 «Про внесення змін до наказу ДФС від 10.08.2017 №1036» (далі – Наказ №538) внесено зміни до Реєстру великих платників податків на 2017 рік, затвердженого наказом ДФС від 10.08.2017 №1036.
Оновлений Реєстр великих платників податків на 2017 рік з урахуванням змін, внесених Наказом №538, розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС за посиланням
Яким чином застосовується пільга із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для фізичної особи, яка протягом кількох місяців звітного року здавала об’єкт житлової нерухомості в оренду?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.п.266.2.1 п.266.2 ст.266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, (далі – податок) є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі його частка.
Пунктом 266.4 ст.266 ПКУ передбачено пільги зі сплати податку.
Відповідно до п.п.266.4.3 п.266.4 ст.266 ПКУ пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).
Згідно з нормою статті 810 глави 59 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV зі змінами та доповненнями договором найму (оренди) житла визнається цивільно-правовий договір, в силу якого одна сторона – власник житла (наймодавець) передає або зобов’язується передати другій стороні (наймачеві) житло для проживання у ньому на певний строк за плату.
Наявність саме цивільно-правового договору є необхідною умовою для того, щоб відповідна операція вважалася орендною операцією для підтвердження здачі житла в оренду.
Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичної особи, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості (п.п.266.7.1 п.266.7 ст.266 ПКУ).
Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних, зокрема щодо об’єктів житлової нерухомості, у тому числі їх часток, що перебувають у їх власності, права на користування пільгою зі сплати податку (п.п.266.7.3 п.266.7 ст.266 ПКУ).
Таким чином, якщо фізична особа – власник об’єкта житлової нерухомості протягом кількох місяців звітного року здавала об’єкт житлової нерухомості в оренду, пільга зі сплати податку на такий об’єкт не застосовується починаючи з того місяця, в якому фактично об’єкт здавався в оренду, та до кінця місяця, в якому припинено здачу в оренду такого об’єкта.
Для проведення звірки даних, зокрема, щодо об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку, права на користування пільгою зі сплати податку, фізична особа має право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації).
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 106.05 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
Обмін інформацією між ДФС, Пенсійним фондом та Держпраці
порушень законодавства про працю

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
11.08.2017, затверджено Порядок
Цей Порядок відповідно достатті 17Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464) визначає механізм інформаційної взаємодії про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю, між суб’єктами інформаційного обміну з метою забезпечення реалізації їх повноважень.
Суб’єктами інформаційного обміну, що здійснюється відповідно до цього Порядку, є:
на центральному рівні:
- Пенсійний фонд України (далі – Пенсійний фонд), що формує та веде реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснює заходи щодо надання інформації з нього відповідно доЗакону №2464;
- Державна служба України з питань праці (Держпраці), що забезпечує реалізацію державної політики з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю;
- Державна фіскальна служба України (далі – ДФС), що забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), формує та веде реєстр страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснює заходи щодо забезпечення доступу до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до Закону №2464;
► на територіальному рівні:
- органи Пенсійного фонду;
- органи ДФС.
Так, зокрема, Пенсійним фондом надається ДФС інформація, що включає дані про страхувальників які:
- нараховують заробітну плату нижче законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати за основним місцем роботи крім тих, які у звітності заповнили ознаку «неповний робочий час», та тих, які розпочали та закінчили трудові відносини у звітному місяці;
- у звітному місяці порушили вимогичастини п’ятоїстатті 8 Закону №2464 щодо розміру єдиного внеску;
- подали повідомлення про прийняття працівника на роботу, але не відобразили дані про нараховану йому заробітну плату за відповідний місяць та дату закінчення трудових відносин.
Територіальними органами ДФС надається органам Пенсійного фонду інформація про:
- виявлені в ході перевірок факти допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту) у розрізі страхувальників;
- узгоджені суми донарахованого єдиного внеску у тому числі по страхувальниках, які порушили вимогичастини п’ятоїстатті 8 Закону №2464, за результатами перевірок у розрізі страхувальників.
опубліковано у бюлетені «11.08.2017 №63.

Затверджені нові форма Книги обліку доходів і витрат та
Порядок ведення обліку доходів і витрат
для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 11.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.06.2017 №591, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.07.2017 за №871/30739 (далі – Наказ №591).
Цим Наказом затверджені нові:
- форма Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (далі – Книга обліку);
- Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (далі – Порядок).
Порядок поширюється на фізичних осіб – платників податків (далі – платники податків), які отримують доходи та відповідно до розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) та/або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у тому числі при застосуванні права на податкову знижку, крім осіб, які перебувають на податковому обліку як самозайняті особи.
Порядок розроблено відповідно до положень ПКУ, згідно з підпунктом «а» пункту 176.1 статті 176 розділу IV якого платники податків ведуть облік у Книзі обліку.
Наказом №591 визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 №794 «Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядку ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.12.2013 за №2217/24749.
Наказ №591 опубліковано у бюлетені «11.08.2017 №63.
Про застосування пільг з податку на прибуток та земельного податку суб’єктами літакобудування

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 17.07.2017 №18731/7/99-99-15-02-02-17 (далі – лист ДФС №18731) стосовно застосування пільг з податку на прибуток та земельного податку суб’єктами літакобудування повідомила наступне.
Відповідно до пункту 41 підрозділу 4 «Особливості справляння податку на прибуток підприємств» розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) тимчасово, до 01.01.2025, звільняється від оподаткування прибуток підприємств – суб’єктів літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону України від 12.07.2001 №2660-III «Про розвиток літакобудівної промисловості» (далі – Закон №2660) і здійснюють розробку та/або виготовлення з кінцевим складанням літальних апаратів та двигунів до них.
Пунктом 7 підрозділу 6 «Особливості справляння плати за землю» розділу ХХ ПКУ встановлено, що до 01.01.2025 звільняються від сплати земельного податку суб’єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону №2660 і здійснюють розробку та/або виготовлення з кінцевим складанням літальних апаратів та двигунів до них, крім земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти соціального, торговельного, сільськогосподарського призначення та непромислового будівництва.
Отже, оскільки відповідно до норм пункту 41 підрозділу 4 та пункту 7 підрозділу 6 розділу XX ПКУ від сплати податку на прибуток та земельного податку звільняються суб’єкти, які здійснюють розробку та/або виготовлення з кінцевим складанням літальних апаратів та двигунів, суб’єкти господарювання, які здійснюють капітальний (середній) ремонт, реконструкцію, модернізацію, обслуговування літальних апаратів та/або авіаційних двигунів, не підпадають під пільгове оподаткування зазначеними податками.
Лист №18731 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72380.html

Чи зупиняється реєстрація податкових накладних при наданні послуг,
якщо обсяги постачання не відповідають обсягам придбання
за певними кодами УКТ ЗЕД/кодами послуг згідно ДКПП?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) здійснюється Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування Критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії оцінки).
Якщо за результатами автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) Критеріям оцінки визначено, що ПН/РК відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки та Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621), реєстрація такої ПН/РК зупиняється відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями.
З метою уникнення зупинки ПН/РК, які подано на реєстрацію до ЄРПН та свідчать про постачання (виготовлення) товарів/послуг платником на постійній основі, такий платник відповідно до пункту 3 Критеріїв оцінки має право надати інформацію за формою згідно з додатком до цих Критеріїв оцінки, яка відображає специфіку господарської діяльності окремо за кожним видом економічної діяльності, тобто Таблицю даних платника податку (далі – Таблиця).
Таблиця (ідентифікатор форми J(F)1312301) надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Моніторинг здійснюватиметься ДФС з урахуванням поданої Таблиці, якщо така Таблиця буде врахована комісією ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 101.16 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
Громадяни Дніпропетровської області подали
майже 43 тисячі декларацій про майновий стан і доходи

Станом на перше серпня поточного року за підсумками декларування громадянами доходів, отриманих у 2016 році, кількість поданих декларацій про майновий стан і доходи становить 42,9 тисяч на загальну суму 2,5 млрд. гривень. До бюджету за результатами декларування надійде: 92,3 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 14,9 млн. грн. військового збору. Це відповідно на 15,0 млн. грн. та на 1,9 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Найбільше декларацій про доходи надійшло від отримання спадщини (5561 на загальну суму 685,8 млн. грн.), від продажу рухомого або нерухомого майна (585 на загальну суму 152,2 млн. грн.). Іноземний дохід в розмірі 82,9 млн. грн. задекларували 234 мешканця Дніпровського регіону.
Наразі, про понадмільйонні статки повідомили 189 громадян області. За результатами декларування вони сплатять 23,8 млн. грн. ПДФО та 2,9 млн. грн. військового збору.
Разом з тим, 5992 мешканця Дніпропетровської області заявили про право на податкову знижку. За результатами поданих декларацій вони отримають 9,2 млн. грн.

Особливості подання податкової звітності з податку на прибуток неприбутковими організаціями

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України щодо звітування неприбутковими підприємствами, установами та організаціями (далі – неприбуткові організації) у листі від 10.08.2017 №21192/7/99-99-12-02-04-17 ( далі – лист ДФС №21192) повідомила наступне.
Відповідно до положень п.35 підрозділу 4 «Особливості сплавляння податку на прибуток підприємств» розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) неприбуткові організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) на день набрання чинності Законом України від 17.07.2015 №652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій», що не відповідають вимогам п.133.4 ст.133 ПКУ, з метою включення до нового Реєстру зобов’язані були до 01.07.2017 привести свої установчі документи у відповідність до норм ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.
Неприбуткові організації, які не привели свої установчі документи у відповідність до норм п.133.4 ст.133 ПКУ, після 01.07.2017 виключаються контролюючим органом з Реєстру.
Таким чином, така організація з 01.07.2017 втрачає ознаку неприбутковості та стає платником податку на прибуток підприємств.
Отже, протягом 2017 року зазначена організація має два «статуси»: не є платником податку на прибуток (до 01.07.2017) та є платником податку на прибуток (з 01.07.2017) і, відповідно, повинна відзвітувати за два таких періоди.
Неприбуткова організація – юридична особа, яка не привела свої установчі документи у відповідність до норм п.133.4 ст.133 ПКУ до 01.07.2017, сплачує податок на прибуток як новостворений платник цього податку на підставі податкової декларації з податку на прибуток за річний звітний період, який розпочинається з 01.07.2017 і закінчується 31.12.2017.
Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт) подається за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 №553, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.07.2016 за №932/29062 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №469).
Податкова декларація з податку на прибуток (далі – Декларація) подається за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за №1415/27860 (зі змінами, внесеними наказами Міністерства фінансів України від 08.07.2016 №585, від 28.04.2017 №467).
З огляду на викладене порядок звітування неприбутковими організаціями – юридичними особами, яких з 01.07.2017 виключено з Реєстру (на виконання п.35 підрозділу 4 розділу XX ПКУ) та які з 01.07.2017 по 31.12.2017 є платниками податку на прибуток, такий:
- за період з 01.01.2017 по 30.06.2017 неприбуткова організація подає до контролюючого органу Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року (який для таких організацій дорівнює періоду з 01.01.2017 по 30.06.2017), та фінансову звітність за перше півріччя 2017 року – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Звіту – 01.03.2018;
- за період з 01.07.2017 по 31.12.2017 така організація повинна подати до контролюючого органу Декларацію за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період з 01.07.2017 по 31.12.2017, та фінансову звітність за 2017 рік – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Декларації – 01.03.2018.
У разі включення у період з 01.07.2017 по 31.12.2017 до Реєстру організацій, що виключені контролюючим органом з Реєстру з 01.07.2017 на виконання п.35 підрозділу 4 розділу XX ПКУ, порядок подання податкової звітності з податку на прибуток неприбутковими організаціями – юридичними особами такий:
- за період перебування на загальній системі оподаткування така організація повинна подати до контролюючого органу Декларацію за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період перебування на загальній системі оподаткування, та фінансову звітність за 2017 рік – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Декларації – 01.03.2018;
- за період перебування у Реєстрі така організація повинна подати до контролюючого органу Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період перебування у Реєстрі, та фінансову звітність за 2017 рік – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання декларації – 01.03.2018.
Лист №21192 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням
Затверджено новий Порядок застосування податкової застави
контролюючими органами

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 04.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від
88 – 90,92,93та100Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) затверджено новий
Дія цього Порядку поширюється на платників податків – фізичних осіб (резидентів і нерезидентів), юридичних осіб (резидентів і нерезидентів) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування відповідно доабо податкових законів, і на яких покладено обов’язок із сплати податків, зборів, платежів згідно з ПКУ.
З метою забезпечення виконання платником податків обов’язків, визначених ПКУ, майно такого платника податків у випадках, встановлених ПКУ, передається у податкову заставу.
Право податкової застави виникає:
- у разі несплати у строки, встановлені ПКУ, суми грошового зобов’язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, – з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку;
- у разі несплати у строки, встановлені, суми грошового зобов’язання, самостійно визначеної контролюючим органом, – з дня виникнення податкового боргу;
- у випадку, визначеному вп.100.11ст.100 «Розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу платника податків» ПКУ, – з дня укладання договору про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань.
Порядком також визначено, зокрема, що право податкової застави не застосовується, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №572«Про затвердження Порядку застосування податкової застави органами доходів і зборів», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.10.2013 за № 1841/24373.
04.08.2017 №61.
Порядок обчислення суми податку на нерухоме майно
на житлову нерухомість фізичних осіб
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Обчислення суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок), з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, регулюється п.п.266.7.1 п.266.7 ст.266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями, відповідно до якого таке обчислення здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:
а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно для квартири на 60 кв. метрів або для житлового будинку на 120 кв. метрів, та відповідної ставки податку;
б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно для квартир на 60 кв. метрів або для житлових будинків на 120 кв. метрів, та відповідної ставки податку;
в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної на 180 кв. метрів, та відповідної ставки податку;
г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів «б» і «в» цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості;
ґ) за наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи – платника податку, загальна площа якого перевищує 300 кв. метрів (для квартири) та/або 500 кв. метрів (для житлового будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів «а» – «г» цього підпункту, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).
Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.
Документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Перелік), у розрізіКритеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії), затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 (далі – Наказ №567), визначений наказом №567.
Так, зокрема, для критерію, зазначеного упідпункті 1пункту 6 Критеріїв такими документами є:
- договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку може подати до Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів УкраїниПро електронний цифровий підпис»,Про електронні документи та електронний документообіг» та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.
ДФС постійно розміщує на офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв’язку, якими можуть подаватись письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку.
Нормативно-правове забезпечення роботи СМ КОР

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що запроваджена з квітня 2017 року ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – СМ КОР), з 01.07.2017 працює у повноцінному режимі.
У поточному році прийнято низку нормативно-правових документів, які забезпечують роботу СМ КОР.
1. Відповідно до п.п.201.16.3 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) постановою Кабінету Міністрів України (далі – КМ України) від 29.03.2017 №190 «Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації» затверджено перелік підстав для прийняття рішення комісією ДФС щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову у такій реєстрації (далі – Комісія ДФС).
2. Згідно зп.74.2 ст.74 та п.п.201.16.1п.201.16 ст.201 ПКУ наказом Міністерства фінансів України (далі – Мінфін) від 13.06.2017 №567 «» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621) затверджено механізм автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації.
3. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ наказ Мінфіну від 13.06.2017 №566 «Про затвердження Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в

До уваги платників податків:
режим роботи ЦОПів у святкові та вихідні дні серпня 2017 року!

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує про режим роботи центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) у святкові та вихідні дні серпня 2017 року:
- 19 серпня 2017 року – робочий день до 16 год. 45 хв.;
- 25 серпня 2017 року – робочий день у режимі чергування (за необхідності, із залученням спеціалістів відповідних структурних підрозділів) до 13 год. 00 хв.;

- 24, 26 та 27 серпня 2017 року –вихідні дні.

До уваги платників податків!

28 серпня 2017 року з 11-00 год. до 12-00 год. відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (056) 374-31-16 начальника управління погашення боргу ГУ ДФС у Дніпропетровській області Яни Бабець на тему: «Організація роботи щодо погашення податкового боргу з податків, зборів і єдиного внеску платників».

Система призупинки реєстрації ризикових податкових накладних: збір відгуків та пропозицій

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Міністерство фінансів України (далі – Мінфін) на офіційному сайті за посиланням

повідомило наступне.
Мінфін та ДФС активно працюють над покращенням роботи системи призупинки реєстрації ризикових податкових накладних.
Система призупинки реєстрації ризикових податкових накладних є важливою складовою боротьби з податковими махінаціями. Тільки за умови ефективного попередження мільярдних схем і скруток можливою є робота системи автоматичного відшкодування ПДВ для бізнесу.
Наразі Мінфін та ДФС працюють із залученням максимальних додаткових ресурсів, аби:
- пришвидшити процес розгляду технологічних карт, що дозволять чесним платниками уникнути призупинення реєстрації накладних у майбутньому;
- прискорити роботу комісій ДФС, які розглядають призупинені накладні та виносять щодо них рішення;
- підвищити спроможність електронного Кабінету платника податків за рахунок ІТ-рішень та залучення додаткового фахового ресурсу;
- напрацювати фахові рішення для покращення алгоритмів та критеріїв призупинки ризикових декларацій;
- покращити донесення інструкцій щодо коректного заповнення всієї документації, необхідної для поновлення реєстрації податкових накладних.
Відгуки та пропозиції щодо роботи системи від представників бізнесу та експертів Мінфін та ДФС просять направляти на адресу
Внесено зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість

Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 22.07.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 19.07.2017 №536 (далі – Постанова №536).
Постановою №536 внесено зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою КМ України від 16.10.2014 №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (далі – Порядок №569).
Змінами Порядок №569 приведено у відповідність із нормами Податкового кодексу України, що діють з початку 2017 року, зокрема:
- виключено положення, пов’язані з відкриттям додаткових електронних рахунків сільгосппідприємствам, які застосовували спеціальний режим оподаткування ПДВ;
- врегульовано питання перенесення значення реєстраційної суми (∑Накл) платника ПДВ, що реорганізується;
- передбачено можливість сплати до бюджету податкових зобов’язань за уточнюючими розрахунками через електронні рахунки у Системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
Крім того, визнано такою, що втратила чинність, постанову КМ України від 25.01.2012 №73 «Про затвердження критеріїв, у разі відповідності яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитивну податкову історію».
Постанова №536 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 22.07.2017 №135.
Про своєчасне декларування та сплату частини чистого прибутку за півріччя 2017 року
Кам’янська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Згідно з пунктом 3 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 №138 (далі – Порядок №138), частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями відповідно до форми розрахунку, встановленої Державною податковою службою, та зазначається у декларації з податку на прибуток підприємства.
складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями до органів державної податкової служби у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств.
Отже, Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за півріччя поточного року, –
Форма Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затверджена наказом Державної податкової адміністрації України від 16.05.2011 №285 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 31.05.2011 за №643/19381).
Звертаємо увагу, частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за 2-й квартал 2017 року – .
До уваги суб’єктів господарювання та громадян!

Кам’янська ОДПІ нагадує, що з 20 липня поточного року було змінено номер телефону для прийняття:
- інформації на ;
- усних звернень громадян;
- інформації про особу, стосовно якої поводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади».
Отримати інформаційно-довідкові послуги, залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС та інших питань можна зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером та обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача:
0 - для отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;
1- для отримання інформаційно-довідкових послуг;
2- з питань щодо електронного цифрового підпису;
3- для залишення усного звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
4- для залишення інформації на ;
5- для залишення інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
6- Для залишення повідомлення від працівників ДФС про порушення Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;
7- для отримання довідкової інформації».
Дотримання професійної етики – один з найважливіших принципів роботи органів ДФС

Кам’янська ОДПІ нагадує, що під час виконання своїх службових повноважень працівники органів ДФС зобов’язані неухильно додержуватися загальновизнаних етичних норм поведінки: бути ввічливими у стосунках з громадянами та суб’єктами господарювання, будувати свої відносини з ними на основі довіри, поваги, об’єктивності, справедливості, терпимості, законності. Сервіс ДФС України «Пульс» дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників органів ДФС.
Жодне повідомлення не залишиться без уваги, адже плідна робота сервісу «Пульс» – це шлях до успішної співпраці громадян та бізнесу з органами ДФС.
Номер Контакт-центру ДФС .
Легалізація заробітної плати - забезпечення майбутнього

Заробітна плата - одна з головних економічних категорій, яка поєднує інтереси працівників, підприємців та держави і безпосередньо впливає на рівень життя населення. Тож приховування громадянами своїх реальних доходів, виплата працедавцями заробітної плати в «конвертах» негативно впливає на наповнення бюджету.
Питання виплати офіційної, прозорої зарплати сьогодні дуже актуальне. Адже більшість працівників іноді свідомо погоджуються на пропозицію роботодавців отримувати офіційну (часто мінімальну) та неофіційну (значно вище мінімальної) зарплатню. Трапляється, що вони навіть не знають про те, що їхня «прозора» зарплата значно відрізняється від тої, яка записана у відомості. Ця різниця з’ясовується згодом, коли працівнику потрібна довідка про доходи, наприклад, для отримання кредиту чи для пред’явлення у Пенсійний фонд при оформленні пенсії.
Виплата заробітної плати в «конвертах» призводить до втрати можливості користування державними гарантіями відповідно до чинного законодавства України. Приховування реального доходу впливає на недостовірність наданої інформації при зверненні за соціальними пільгами, призводить до втрати трудового стажу при розрахунку розміру пенсії.
Відсутність внесків до фондів соціального страхування унеможливлює соціальний захист працівників, такі особи втрачають право на отримання гарантованої державою відпустки, своєчасно та не нижче мінімальних гарантій в оплаті праці заробітної плати, на здорові, безпечні умови праці.
Проте, значна частина громадян не знає чинного законодавства про працю. Працівники досі вважають, що, як і раніше, відмітка в трудовій книжці дасть їм можливість одержувати пенсію в повному обсязі, але це не так. Принагідно, звертаємось до керівників, які надають перевагу виплаті зарплати в так званих «конвертах» із закликом проявити свою громадянську позицію і легалізувати реальну зарплатню працівників не визначаючи їм сумного майбутнього.
Адже в результаті одержання зарплати «в «конвертах» вони позбавлені належного захисту на випадок непрацездатності та приречені на мізерну пенсію. Легалізація заробітної плати - забезпечення майбутнього.
Затримано працівника Львівської митниці ДФС, який намагався надати неправомірну вигоду працівнику внутрішньої безпеки ДФС
Працівниками управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Львівській області викрито керівника одного з митних постів Львівської митниці ДФС, який намагався надати неправомірну вигоду працівникам внутрішньої безпеки ДФС.
У такий спосіб керівник митного поста намагався забезпечити невжиття працівниками внутрішньої безпеки ДФС заходів по притягненню до відповідальності підпорядкованих йому працівників.
За вказаним фактом прокуратурою Львівської області розпочато кримінальне провадження за ч.3 ст. 369 КК України («»).
У рамках досудового розслідування вказаного кримінального провадження під час передачі працівнику внутрішньої безпеки грошових коштів у сумі 1300 дол. США та 1500 гривень працівника митниці затримано «на гарячому».
У ході проведення обшуку автомобіля працівника митниці виявлено грошові кошти у сумі 714 дол. США, 265 Євро, 140 злотих та 4200 гривень. Наразі тривають першочергові слідчі дії.
Харківські митники виявили у громадянки приховані екстазі та білий порошок
На митному посту «Харків-аеропорт» харківські митники виявили 7 таблеток екстазі та 3 грами білого порошку, які громадянка України намагалася незаконно ввезти до України.
На підставі інформації Управління СБУ в Запорізькій області та спрацювання службового собаки митників Любомира громадянці було запропоновано пройти огляд у відповідному приміщенні в присутності понятих. Під час огляду громадянка самостійно повідомила про схованку та надала презерватив з наркотиками.
За вказаним фактом складено протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.
Митники виявили «незаконні ігри» з кодами при розмитненні на 207 млн.грн.
Завдяки ретельній аналітичній роботі співробітників Департаменту організації протидії митним правопорушенням ДФС було виявлено факт ухилення від сплати при митному оформленні в розмірі 207 млн. грн.
До Миколаївського морського порту прибув танкер з Алжиру. Миколаївським митникам були представлені документи до митного оформлення.
За документами до нашої держави на адресу одного з вітчизняних товариств ввозився товар «конденсат газовий природний», у кількості 17 245,7 мт та вартістю 188 млн. грн. Проте керівник українського товариства вирішив розмитнити товар у «вигідний» для нього спосіб, вказавши у декларації код УКТЗЕД для товару, за яким передбачено нульові ставки мита, відсутність оподаткування акцизним податком та знижений розмір ПДВ.
Проте у митників виникли підозри щодо задекларованого товару і його відправили на експертизу до лабораторії. Висновки експертизи підтвердили підозру: «газовий конденсат» насправді виявився «нафтопродуктом (легким дистилятом)». Відповідно до таких висновків товар повинен був декларуватись за іншим кодом, а це, в свою чергу, вже й інші ставки мита, акцизний збір та сплата ПДВ.
Отже директор українського підприємства з метою зменшення розміру сплати митних платежів заявив неправдиві відомості про товар, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТЗЕД, що призвело до неправомірного звільнення від сплати ввізного мита, акцизного податку та зменшення розміру податку на додану вартість, що разом склало – 207 млн. грн.
Тож за такі «незаконні ігри» з кодами УКТЗЕД керівник отримав протокол про порушення митних правил за ст. 485 Митного кодексу України, що тягне за собою накладення штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів.


Відділ організації роботи
Кам’янської ОДПІ
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор