Царичанський район
www.tsarich-rn.dp.gov.ua


Нещодавно відбулося чергове засідання колегії райдержадміністрації. Виконуюча обв’язки голови райдержадміністрації О.Д.Бакуліна розпочала засідання, оголосивши порядок денний.


Про стан готовності сільськогосподарських формувань району усіх форм власності до проведення збирання ранніх зернових культур у 2018 році доповіла начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації Н.А.Губенко. Вона розповіла, що згідно розробленого робочого плану проведення збирання зернових культур урожаю 2018 року необхідно провести збирання ранніх зернових культур на площі 151409,54 га, зокрема озимих, ярових та зернобобових культур. Проаналізувала ряд агротехнічних заходів, здійснених господарствами району для отримання урожаїв ранніх зернових культур, готовність сільгосптехніки до збору урожаю та забезпечення паливно-мастильними матеріалами. Повідомила, що на випадок пожежної небезпеки під час збирання ранніх колосових культур створені групи швидкого реагування, які в повній мірі укомплектовані технікою та інвентарем для гасіння пожеж. Наголосила, що враховуючи готовність матеріально-технічних засобів, забезпеченість механізаторськими кадрами, при належних погодних умовах господарства району в змозі протягом дванадцяти робочих днів організовано та якісно провести збирання ранніх зернових культур. По даному питанню долучився до обговоренняголовний інспектор Царичанського районного сектору головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Дніпропетровській області С.В. Шаповал. Він повідомив, що проводяться рейдові перевірки по району щодо пожежної безпеки. А також наголосив, що у районі пожеж під час збирання урожаю та горіння полів із зерновими не зафіксовано.


Про організацію роботи центру надання адміністративних послуг «Альтернатива» доповіла начальник відділу з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації Н.О.Ковбаса. Вона детально поінформувала присутніх про роботу центру, надання ним затверджених 55 видів відповідних послуг. Проаналізувала динаміку надання послуг, зазначивши, що за 2014 рік надано – 1025 послуг, за 2015 рік - 7849 послуг, за 2016 рік надано – 8105 послуг. Станом на 20.06.2018 - 2301 послугу. Наголосила, що найбільшим попитом серед населення користуються послуги з видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Також Н.О. Ковбаса повідомила, що до переліку адміністративних послуг додано нові послуги, які регламентують роботу у сфері будівництва та архітектури.Додавши, що у подальшому серед основних завдань реформування сфери адміністративних послуг є збільшення переліку адмінпослуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків та видатків на їх надання, впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.


Члени та учасники колегії активно брали участь у обговоренні питань порядку денного. По закінченню засідання було прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.