www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 18 червня 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Кам’янська ОДПІ інформує !!!
Версія для друку Написати листа
За результатами роботи підрозділів аудиту ДФС до бюджету надійшло понад 1,5 млрд гривень

У січні-лютому 2019 року підрозділами аудиту ДФС було проведено 0,8 тис. планових перевірок платників податків, 1,8 тис. позапланових перевірок та 0,4 тис. зустрічних звірок.
Зокрема, проведено 26 перевірок фінансових установ з відокремленими підрозділами, за результатами яких донараховано 165,2 млн гривень.
За результатами контролю за дотриманням вимог валютного законодавства донараховано пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД на загальну суму 75,3 млн грн, а також податку на прибуток з іноземних юридичних осіб на загальну суму 172,2 млн гривень.
На виконання ухвал суду (у т.ч. отриманих в минулому році) проведено 16 документальних перевірок, донараховано грошових зобов’язань на суму 14,8 млн грн. Крім того, на виконання інших доручень правоохоронних органів, які надаються під час розслідування кримінальних проваджень, проведено 104 документальні перевірки та донараховано 59,9 млн гривень.
Проведено 135 документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, донараховано 227,7 млн грн грошових зобов’язань.
У цілому за результатами контрольно-перевірочної роботи донараховано до бюджету 6,9 млрд грн, з яких узгоджено 1,8 млрд грн (у т.ч. основного платежу з податку на прибуток – 493 млн грн, ПДВ – 623 млн гривень).
Реальний вклад підрозділів аудиту по забезпеченню надходжень до бюджету склав 1 549 млн грн: забезпечено надходжень грошовими коштами на 676 млн грн, зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 4 113 млн грн, що упередило несплату податку у майбутньому на 740 млн грн, зменшено залишки від’ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного періоду, на 133 млн гривень.

Контакт-центром ДФС надано відповіді на 164,6 тис. запитань платників
Протягом січня-лютого 2019 року Контакт-центром ДФС надано 164,6 тис. відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості відповідей 159,7 тис. надано у телефонному режимі, 4,4 тис. – електронною поштою і факсом, 0,5 тис. – із використанням автовідповідача.
Найчастіше платники зверталися з питань податку на додану вартість, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, податку на прибуток підприємств.
Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства всі відповіді надаються з використанням Бази знань - автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Так, станом на 1 березня цього року База знань налічує 9,9 тис. актуальних уніфікованих запитань-відповідей.
База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня-лютого 2019 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 528 запитання-відповіді та внесено 307 у новій редакції.
За вказаний період платникам надано 60 консультацій у письмовій формі з використанням Бази знань.
Для зручності суб’єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Тому відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. Цією послугою з початку 2019 року скористалося 639,8 тис. клієнтів.
У ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», «Ставки податків і зборів», «Інформація з питань митної справи». Вони дозволяють користувачам ресурсу оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), ставок загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.
Бажаючим отримувати інформацію щодо змін у законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, здійснено 7 розсилок, якими надіслано 137,5 тис. повідомлень електронною поштою.
Найбільша кількість мільйонерів обліковується у Києві
У розпалі кампанія декларування доходів, отриманих у 2018 році. Наразі громадянами подано майже 100 тис. податкових декларацій про майновий стан і доходи та задекларовано загальний дохід у сумі 13,5 млрд грн. Це майже на 4 млрд грн, або на 38 відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Громадянами самостійно визначено до сплати податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб в сумі майже 269 млн грн, що на 36 млн грн більше, ніж у попередньому році. Сума військового збору до сплати становить 42,4 млн грн, або на 5 млн грн більше, ніж у 2018 році.
Доходи в сумі понад 1 млн грн задекларували 1120 громадян, якими визначено до сплати податок майже 88 млн грн, або 33 відсотки від загальної суми податку до сплати. Військового збору мільйонери сплатять 10 млн грн, що становить майже 25 відсотків від загальної суми збору до сплати.
За структурою доходів третина, або 35 відсотків із загальної кількості мільйонерів декларували доходи від операцій з продажу (обміну) майна, 24 відсотка – отримання інших оподатковуваних доходів та 20 відсотків – від надання майна в оренду (суборенду).
Найбільша кількість осіб, які отримали доходи понад мільйон та вже подали декларації, обліковується традиційно у м. Києві - 35 відсотків від загальної кількості (396 осіб), по Харківській та Дніпропетровській областях таких платників 9 відсотків (101 та 96 відповідно).
40% мільйонерів – жінки віком від 18 до 78 років. Наймолодшою задекларовано дохід від успадкування майна, податкові зобов’язання визначено в розмірі 82,5 тис грн.
Наймолодшому чоловіку, який задекларував доходи у сумі понад 1 млн грн, майже 18 років і він сплатить 121,8 тис грн. Найстаршому - 83 роки, він отримав доходи від операцій з відчуження майна.
Найбільшу суму оподатковуваних доходів - понад 500 млн грн - задекларував мешканець Дніпра за операціями отримання у дарунок майна від члена сім’ї першого ступеня споріднення.
Найбільші суми податку до сплати зазначено мешканцями Києва – 3,5 млн грн від операцій з інвестиційними активами та Сумської області – 2,7 млн грн з доходів, отриманих з джерел за межами України у вигляді роялті.
Кількість громадян, які задекларували право на податкову знижку в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зросла на 8 відсотків і становить більше ніж 27 тис. осіб. Сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню, визначена платниками податків у розмірі майже 69 млн грн, що на 15 млн грн, або на 28 відсотків більше, ніж за аналогічний період попереднього року.
Нагадуємо, що останній день подання декларації про майновий стан і доходи 2 травня 2019 року.
Андрій Войцещук: На сьогодні 80% всіх митних оформлень проходить через єдиний рахунок
Під час проведення пілотного проекту з переведення підприємств на обслуговування через єдиний рахунок для сплати митних платежів були відпрацьовані всі технічні та технологічні питання, і всі митниці ДФС готові до нового порядку адміністрування. Про це повідомив директор Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ДФС Андрій Войцещук під час селекторної наради з керівниками митниць.
«У пілотному проекті взяли участь близько 2 тис. підприємств. За час проведення проекту до державного бюджету було перераховано понад 4 млрд грн. платежів, і на сьогодні вже 80% всіх митних оформлень проходить через єдиний рахунок», – підкреслив Андрій Войцещук.
Нагадаємо, що з 16 квітня всі митні оформлення товарів підприємств будуть здійснюватися виключно через єдиний рахунок.
Новий порядок перерахування до бюджету митних платежів дозволяє значно зменшити час митного оформлення товарів, надає право суб’єктам господарювання вільно обирати місце оформлення, адже кошти обліковуватимуться о одній картці – особливому рахунку суб’єкта ЗЕД.
Для успішного впровадження нової системи у складі Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ДФС було створено окремий підрозділ із забезпечення функціонування єдиного рахунку та вжито низку заходів нормативно-правового характеру, розроблено принципово нове, сучасне програмне забезпечення для здійснення прямих комунікацій між ДФС та Казначейством, як у процесі обліку надходження коштів від підприємств, так і в процесі переведення коштів до держбюджету.
Крім того, розроблено новий модуль автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» з адміністрування митних платежів на центральному рівні. Цей модуль побудовано на нових сучасних ІТ технологіях, що забезпечує переведення процедури адміністрування митних платежів на принципово новий, інноваційний рівень.
«У подальшому нас чекає робота по переведенню митних оформлень громадян на центральний рівень та удосконалення системи адміністрування митних платежів в цілому», - підкреслив Андрій Войцещук.
Як повідомлялося раніше, з 18 березня 2019 року підприємства можуть перераховувати кошти авансових платежів виключно на єдиний рахунок. Рахунки митниць ДФС для поповнення авансових платежів підприємствами заблоковані.
Авансові платежі для митного оформлення товарів громадян поки що потрібно зараховувати на рахунки митниць ДФС.
З 18 березня до 16 квітня 2019 року залишки коштів підприємств на рахунках митниць ДФС можуть бути використані для митного оформлення товарів. Повернення підприємствам коштів авансових платежів будуть здійснюватися протягом 1095 днів з дня внесення таких коштів на рахунок.
Попередньо визначено умови проведення конкурсу на посади Голів Державної податкової служби України та Державної митної служби України
Урядом, під час засідання, яке відбулось сьогодні, 20 березня, прийняті з доопрацюванням умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад Голови Державної податкової служби України та Голови Державної митної служби України.
Так, кандидати на зазначені посади повинні мати вищу освіту за ступенем магістра, загальний стаж роботи не менше семи років. Також від кандидатів вимагається досвід роботи на посадах державної служби.
«На кандидатів чекає три етапи відбору. На першому рівні претенденти мають показати знання законодавства – від Конституції до Податкового та Митного Кодексів. На другому – пройти ситуаційні завдання. Тому кожен кандидат на посаду керівника ДПС та ДМС повинен мати лідерські навички: встановлювати цілі, стратегічно мислити, вміти працювати з великим обсягом інформації і, власне, досягати кінцевих результатів. Це, зокрема, і є одними з умов до всіх, хто братиме участь у конкурсах», - зазначив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.
За його словами, третій етап конкурсів – співбесіда. Тут кандидати спочатку мають презентувати матеріали, що стосуються питань податкової чи митної політики, а потім пройти класичну співбесіду.
Окрім того, кандидати мають вміти приймати ефективні рішення, управляти організацією та персоналом, знати основи управління змінами та публічними фінансами, вести ефективну комунікацію, володіти законодавством про інформацію тощо.
Претенденти на посади очільників двох нових служб мають вільно володіти державною мовою та іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи (англійська та/або французька).
Вся інформація щодо проведення конкурсів та вимоги будуть розміщені на сайті Національного агентства України з питань державної служби.
У ДФС обговорили законодавчі ініціативи щодо контролю за обігом тютюнових виробів
Посилення контролю за обігом підакцизної продукції, зокрема, тютюнових виробів, що забезпечить рівні умови ведення бізнесу для всіх учасників цього ринку та упередить потрапляння на український ринок фальсифікату – це одне з актуальних питань, яке обговорювалось сьогодні, 19 березня, під час зустрічі в.о. Голови ДФС Олександра Власова з представниками Асоціації «Укртютюн».
Так, вже зроблено низку кроків у цьому напрямі, зокрема, ведеться робота над впровадженням автоматизованої системи Е-акциз.
«Ми зацікавлені у створенні дієвої системи контролю за обігом підакцизної продукції, зокрема, тютюнових виробів. Ми відкриті до співпраці з представниками бізнесу, асоціацій, адже напрацьовувати ефективний механізм протидії нелегальному обігу тютюнових виробів потрібно спільно. Він має бути прийнятним і для бізнесу, і для держави – забезпечувати стабільну роботу легального бізнесу та забезпечувати надходження до бюджету належних платежів», – підкреслив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.
За його словами, в ДФС ознайомились з пропозиціями Асоціації «Укртютюн» щодо впровадження автоматизованої системи контролю за обігом тютюнових виробів. Учасниками ринку пропонується система обліку, відстеження переміщення та реалізації тютюнової продукції від виробника або імпортера до першої реалізації в роздрібі. Мова йде про впровадження унікального ідентифікатора, який надасть доступ до інформації щодо обігу тютюнової продукції в режимі реального часу. Така система, на думку членів Асоціації, дозволить контролювати переміщення продукції по ланцюгу поставок. Відповідні законодавчі новації викладено у розробленому Асоціацією законопроекті.
У свою чергу фахівці ДФС відзначили, що запропоновані зміни є важливими, однак потребують певного доопрацювання. Запропонована система контролю має інтегруватися з системами ДФС для забезпечення повного циклу проходження інформації про товар.
Учасники зустрічі обговорили технічні моменти впровадження нової системи контролю, можливості відслідковування руху товару тощо. Враховуючи важливість напрацювання таких нормативних змін представники ДФС та Асоціації «Укртютюн» домовилися про спільне опрацювання законопроекту для врегулювання всіх спірних моментів.

Припинили підприємницьку діяльність, як фізична особа – підприємець, подайте декларацію про майновий стан і доходи!

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
ДФС України на офіційному веб-порталі за посиланням http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/372370.html нагадала, що фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) (далі – ФОП), стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за її рішенням, повинні подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.
У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.
Форма декларації про майновий стан і доходи затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 556).
Нагадаємо, оподаткування доходів, отриманих ФОП від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування здійснюються у порядку, встановленому ст. 177 розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України.
«Єдине вікно подання електронної звітності» зазнало змін

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що оновлено «Єдине вікно подання електронної звітності» станом на 20.03.2019.
Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 року по 20.03.2019 року включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.

Перелік змін та доповнень (версія 1.27.6.0):

Додано нові версії документів:
► з метою удосконалення існуючих електронних сервісів для платників податків додано наступні форми:
F/J1300106 – Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних;
F/J1400106 – Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних.

Схеми даних (XSD):
common_types.xsd – «Загальні типи даних» – надано можливість подання запиту на отримання публічної інформації (F/J 1314002) до органів ДФС з кодами 3070, 9191, 9393, 9494.
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Визначення бази нарахування ЄСВ для ФОП

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що для фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП), які обрали спрощену систему оподаткування, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464). При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п. 3 частини першої ст. 7 Закону № 2464).
ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування, зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону № 2464).
ЄСВ для ФОП, які перебувають на загальній системі оподаткування, нараховується на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО). При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.
База оподаткування ПДФО для доходів, отриманих від провадження господарської діяльності, регламентується розділом IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
У разі, якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п. 2 частини першої ст. 7 Закону № 2464).
Згідно з п. 164.1 ст. 164 ПКУ чистий річний оподатковуваний дохід визначається відповідно до пункту 177.2 статті 177 ПКУ, а саме: об’єктом оподаткування ПДФО є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої ФОП.
Остаточний розрахунок ПДФО за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в річній податковій декларації, з урахуванням сплаченого ним протягом року ПДФО на підставі документального підтвердження факту його сплати (абзац перший п.п. 177.5.3 п. 177.5 ст. 177 ПКУ).
Звертаємо увагу, що з 01.01.2018 ФОП, які перебувають на загальній системі оподаткування, зобов’язанні сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону № 2464).
До уваги платників ПДВ!

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників ПДВ на наступне.
Пунктом 187.7 ст. 187 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) передбачено, що датою виникнення податкових зобов’язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника ПДВ або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника ПДВ за його зобов’язаннями перед бюджетом.
Якщо товари/послуги придбаваються платником ПДВ не за бюджетні кошти з метою подальшого їх постачання за бюджетні кошти, то враховуючи те, що п. 187.7 ст. 187 ПКУ визначений особливий порядок виникнення податкових зобов’язань з ПДВ у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів, а не визначено, що на зазначені операції поширюється касовий метод, дата виникнення права на податковий кредит при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів визначається у загальновстановленому порядку за правилом «першої події» відповідно до п. 198.2 ст. 198 ПКУ.
Так, у п. 198.2 ст. 198 ПКУ зазначено, що датою виникнення права платника ПДВ на віднесення сум ПДВ до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:
дата списання коштів з банківського рахунка платника ПДВ на оплату товарів/послуг;
дата отримання платником ПДВ товарів/послуг.
Підтвердженням того, що товари/послуги оплачуються за рахунок бюджетних коштів, є наявність у договорі на поставку товарів/послуг умови, що оплата за поставлені товари/послуги здійснюються з відповідного рахунка Державного казначейства України.

Орендар земельної ділянки зобов’язаний надати до
контролюючого органу копію договору оренди земельної ділянки

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що орендар земельної ділянки зобов’язаний, зокрема, у п’ятиденний строк після державної реєстрації договору оренди земельної ділянки державної або комунальної власності надати копію договору відповідному контролюючому органу (ст. 25 Закону України від 06 жовтня 1998 року № 161-XIV «Про оренду землі» із змінами та доповненнями).

Місцеві бюджети Кам’янського отримали 361, 4 млн грн ПДФО

Протягом січня–лютого 2019 року до місцевих бюджетів Кам’янського надійшло 361,4 млн грн. податку на доходи фізичних осіб. У фіскальній службі Кам'янського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області відзначили, що надходження у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року зросли на 79,8 млн гривень. Про це повідомив заступник начальника упралiння - начальник вiддiлу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Кам’янського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ігор Саханов.
Податок на доходи фізичних осіб є основним джерелом наповнення місцевої скарбниці. В структурі надходжень він займає позицію лідера – близько 50 відсотків від загальної суми інших податків і зборів.
У фіскальній службі Кам'янського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертають увагу роботодавців Кам’янського на дотримання вимог трудового законодавства – офіційне оформлення співробітників, своєчасну виплату заробітної плати, недопущення її виплати у “конвертах”. Адже наповнена місцева казна дає можливості для розвитку нашого регіону, як економічного, так і соціального.

На Дніпропетровщині викрито схему ухилення від сплати податків
під час продажу техніки та інших товарів через мережу Інтернет

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області викрили схему ухилення від сплати податків під час продажу техніки та інших товарів через мережу Інтернет та вилучили в її організаторів велику суму готівки.
В рамках проведення операцій «Мережа», «Рубіж» та розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 212 КК України було встановлено групу місцевих жителів, які організували підконтрольну компанію та однойменний вказаній компанії Інтернет магазин, через який здійснювали реалізацію електроніки та інших товарів широкого вжитку роздрібним покупцям.
При цьому, розрахунок за товари покупці здійснювали шляхом переведення коштів на банківські карти фізичних осіб – організаторів схеми, а у бухгалтерському обліку компанії – фігуранта вказані господарські операції не відображалися та податки, відповідно, не сплачувалися.
У свою чергу, організатор схеми, на банківську картку якого починаючи з 2016 року було перераховано 7,3 млн грн від фізичних осіб в якості оплати за товар, не подавав податкової декларації про майновий стан і доходи у встановлений законодавством термін, внаслідок чого ухилився від сплати понад 1,4 млн грн податків.
За результатами санкціонованих обшуків, проведених в офісних та робочих приміщеннях фігурантів, вилучено майже 1,2 млн грн та 13 тис 975 дол. США готівкою, а також «чорнові» бухгалтерські документи щодо реалізації комп’ютерної техніки, комплектуючих до комп’ютерної техніки та аксесуарів.
Триває слідство.
Ставки рентної плати на газовий конденсат

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що ставки рентної плати на газовий конденсат становлять:
на природний газ, видобутий із нових свердловин з покладів, які повністю або частково залягають на глибині до 5000 метрів (крім природного газу, видобутого під час виконання договорів про спільну діяльність) – 12,00;
на природний газ, видобутий із нових свердловин з покладів, які повністю або частково залягають на глибині понад 5000 метрів (крім природного газу, видобутого під час виконання договорів про спільну діяльність) – 6,00.
В умовах дії угоди про розподіл продукції для нафти та конденсату, видобутих у межах території України, континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони України, рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин справляється із застосуванням ставки у розмірі 2 відсотки вартості товарної продукції гірничого підприємства, а для газу природного, у тому числі газу, розчиненого у нафті (нафтового (попутного) газу), етану, пропану, бутану, газу (метану) вугільних родовищ, газу сланцевих товщ, газу центрально-басейнового типу, газу колекторів щільних порід, видобутого у межах території України, континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони України, рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин справляється із застосуванням ставки у розмірі 1,25 відсотка вартості товарної продукції гірничого підприємства.
Норми визначені п. 252.20 ст. 252 Податкового кодексу України.
Надаєте послуги з репетиторства – декларуйте свої доходи!

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
ДФС України повідомила, якщо викладач, який надає послуги репетиторства, не є фізичною особою – підприємцем, він зобов’язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та сплатити податок (збір) із таких доходів.
Податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2018 рік таким викладачам – репетиторам слід подати до 02 травня 2019 року за місцем податкової адреси (реєстрації) чи онлайн з використанням електронного підпису. Форма декларації затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 у редакції наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 556.
Доходи від репетиторства оподатковуються податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) за ставкою 18 %. Також із вказаних доходів відраховується військовий збір за ставкою 1,5 %.
Суму податкових зобов’язань з ПДФО та військового збору, зазначену в річній податковій декларації, репетитори мають сплатити до 1 серпня 2019 року.
Під поняттям «репетиторство» мається на увазі: підготовка дітей до школи, вступу до навчальних закладів, незалежного тестування, навчання з будь-яких предметів, написання рефератів, виконання контрольних, курсових та дипломних робіт тощо.
Нагадаємо, що декларування доходів пов’язано із виконанням фізичними особами – платниками ПДФО вимог ст. 67 Конституції України та норм Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями).
Закликаємо громадян, які надають послуги з репетиторства, виявити свою громадянську позицію і сплатити податки.
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
До уваги експортерів!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що операції з вивезення товарів за межі митної території України у митному режимі експорту оподатковуються ПДВ за нульовою ставкою (п.п. «а» п.п. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).
Пунктом 195.2 ст. 195 ПКУ передбачено, що у разі якщо операції з постачання товарів звільнено від оподаткування на митній території України відповідно до положень розділу V ПКУ, до операцій з експорту таких товарів застосовується нульова ставка.
Зокрема, звільнені від оподаткування ПДВ операції, визначені ст. 197 ПКУ.
При цьому до деяких операцій з експорту товарів не застосовується нульова ставка, а саме:
до операцій з вивезення товарів у митному режимі реекспорту звільняються від оподаткування, крім операцій з вивезення відповідно до п. 3 (щодо товарів у вигляді продуктів їх переробки) та п. 5 частини першої ст. 86 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI із змінами та доповненнями, що оподатковуються ПДВ за ставкою, визначеною п.п. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 ПКУ (п. 206.5 ст. 206 ПКУ);
до операцій з вивезення культурних цінностей у митному режимі (п. 210.7 ст. 210 ПКУ);
крім того, до 1 січня 2022 року від оподаткування ПДВ звільняються операції з постачання, у тому числі операції з імпорту відходів та брухту чорних і кольорових металів, а також паперу та картону для утилізації (макулатури та відходів) товарної позиції 4707 згідно з УКТ ЗЕД. Переліки таких відходів та брухту чорних і кольорових металів затверджуються Кабінетом Міністрів України (п. 23 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ);
також тимчасово звільняються від оподаткування ПДВ операції з вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту:
- з 1 вересня 2018 року до 31 грудня 2021 року соєвих бобів (товарна позиція 1201 згідно з УКТ ЗЕД);
- з 1 січня 2020 року до 31 грудня 2021 року насіння свиріпи або ріпаку (товарна позиція 1205 згідно з УКТ ЗЕД) (п. 63 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ).
Положення п. 63 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ не поширюються на операції з вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту сільськогосподарськими підприємствами – виробниками соєвих бобів (товарна позиція 1201 згідно з УКТ ЗЕД) та насіння свиріпи або ріпаку (товарна позиція 1205 згідно з УКТ ЗЕД), вирощених ними на землях сільськогосподарського призначення, які перебувають у власності таких сільськогосподарських товаровиробників чи в їх постійному користуванні або використовуються ними на правах оренди (суборенди) чи емфітевзису.
Обов’язкові реквізити, які зазначаються в акцизній накладній

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що платник акцизного податку при реалізації пального зобов’язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
В акцизній накладній зазначаються в окремих полях такі обов’язкові реквізити:
а) порядковий номер акцизної накладної;
б) дата складання акцизної накладної;
в) повна або скорочена назва юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник акцизного податку, – особи, що реалізує пальне;
г) код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) особи, що реалізує пальне, та отримувача пального;
ґ) повна або скорочена назва юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податків, – отримувача пального;
д) код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД;
е) опис пального;
є) обсяг пального в літрах, приведених до t 15 C.
Норми визначені п. 231.1 ст. 231 Податкового кодексу України із змінами та доповненнями.
Форму акцизної накладної та порядок її заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 № 218, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.03.2016 за № 405/28535.
Копії прийнятих рішень про встановлення місцевих податків і зборів надсилаються контролюючим органам не пізніше 01 липня 2019 року

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 12.3 ст. 12 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.
Підпунктом 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 ПКУ визначено наступне:
копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них;
● контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику;
● центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях.
До уваги неплатників ПДВ, які отримують
послуги від нерезидентів на митній території України!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.01.2011 № 11 «Про бюджетну класифікацію» із змінами та наказу ДФС України від 10.04.2015 № 267 «Про організацію оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами нарахування і сплата податкових зобов’язань з ПДВ, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник ПДВ, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків на митній території України, здійснюються на бюджетний рахунок з кодом бюджетної класифікації 14010100 (після перекодування 14060100) «Податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)».
За неподання звітності про суми доходів, нарахованих на користь платника ПДФО, ПКУ передбачена відповідальність

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника ПДФО –
тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, –
тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 1020 гривень.
Норми визначені п. 119.2 ст. 119 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Передбачені штрафи не застосовуються у випадках, коли недостовірні відомості або помилки у податковій звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них ПДФО виникли у зв’язку з виконанням податковим агентом вимог п. 169.4 ст. 169 ПКУ та були виправлені відповідно до вимог ст. 50 ПКУ.
Порядок проведення розрахунків уповноваженими банками, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що уповноважені банки, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, а також суб’єкти господарювання, які здійснюють ці операції на підставі агентських угод з уповноваженими банками, зобов’язані:
проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти, змінювати курс валюти відповідно до порядку, встановленого Національним банком України;
проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням у двох примірниках розрахункових документів, що підтверджують виконання цих операцій;
зберігати протягом робочої зміни другий примірник розрахункового документа, що підтверджує здійснення операції;
застосовувати у встановленому порядку лише ті реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;
видавати особі, яка купує або продає іноземну валюту, перший примірник розрахункового документа на повну суму операції;
здійснювати операції з купівлі-продажу іноземної валюти тільки за рахунок коштів банку;
забезпечувати відповідність готівкових коштів та іноземної валюти на місці проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти даним фіскального звіту;
проводити технічне обслуговування і ремонт реєстраторів розрахункових операцій у встановленому порядку;
забезпечувати цілісність пломб реєстраторів розрахункових операцій, а також незмінність програмно-технічних засобів, що реалізують фіскальні функції.
Вимоги визначені ст. 4 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95 ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями.
Відбулося засідання «круглого столу»
щодо додержання законодавства про працю

Днями заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна та начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислав Воінов прийняли участь у засіданні «круглого столу» в рамках діяльності Програми економічного розвитку та правової допомоги Східної України.
На засіданні розглядалася низка питань, зокрема, проведення перевірок мікро- та малого бізнесу органами державної влади, правове регулювання, порядок та підстави здійснення державного нагляду щодо додержання законодавства про працю.
У заході також брали участь представники місцевого самоврядування м. Дніпра, Сектору Державної регуляторної служби у Дніпропетровській області, ГУ Держпраці у Дніпропетровській області, Центру надання адміністративних послуг м. Дніпра, Дніпропетровського обласного центру зайнятості, Дніпропетровського окружного адміністративного суду, малого бізнесу Дніпропетровської області.
Під час заходу обговорювались актуальні питання щодо створення сприятливих умов для ефективної взаємодії органів державної влади та представників малого бізнесу.
Електронне декларування за митними деклараціями
на Дніпропетровській митниці ДФС
Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу (у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених МД) складає у лютому 2019 року 16 337 штук (99,99 %).
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.02.2018 по 28.02.2018) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,99 % та складає 99,99 %.
Також у порівнянні з січнем 2019 року у лютому 2019 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД не змінився та складає 99,99 %.
Відбулось засідання Громадської ради

У приміщенні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області 20 березня 2019 року відбулось друге засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області (далі – Громадська рада).
Під час засідання ухвалено План роботи Громадської ради на 2019 рік, розглянуто порядок подання членами Громадської ради декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також питання продовження каденції Громадської ради у зв’язку з процесами реорганізації Державної фіскальної служби України.
Крім того, вирішено низку інших питань стосовно діяльності Громадської ради.

З початку року на сервіс ДФС України «Пульс»
надійшло 89 звернень від платників Дніпропетровщини

Протягом двох місяців 2019 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» зателефонували 89 заявників Дніпропетровської області.
За допомогою сервісу «Пульс» заявники звертались з питань: щодо звітності та реєстрації накладних (45 звернень), роботи органів ДФС (36 звернень) тощо.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Звернення, кваліфіковані за тематикою як «скарга на корупційні дії працівників органів фіскальної служби», на розгляд ГУ ДФС у Дніпропетровській області не надходили.
Пілотний проект з впровадження «Єдиного рахунку»
ДФС успішно завершено

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
ДФС України повідомила, що з 19.03.2019 всі митниці ДФС працюють з «Єдиним рахунком» – новою системою справляння митних платежів. Нагадаємо, мова йде про новий порядок перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення, на центральному рівні. Це суттєво спрощує митні процедури, адже час митного оформлення товарів скорочується, а суб’єкти ЗЕД можуть вільно обирати місце оформлення, оскільки кошти обліковуватимуться в одній картці – особовому рахунку.
За результатами пілотного проекту на єдиний рахунок зараховано понад 5,5 млрд грн коштів авансових платежів та перераховано до державного бюджету майже 3,4 млрд гривень.
За час проведення пілотного проекту не відбулось жодних безпідставних затримок у митному оформленні.
З 18 березня 2019 року підприємства можуть перераховувати кошти авансових платежів виключно на єдиний рахунок. Рахунки митниць ДФС для поповнення авансових платежів підприємствами заблоковані!
Звертаємо увагу, що цей рахунок не призначений для митного оформлення товарів громадян. Поки що авансові платежі для митного оформлення товарів громадян потрібно зараховувати на рахунки митниць ДФС.
З 18 березня до 16 квітня 2019 року залишки коштів підприємств на рахунках митниць ДФС можуть бути використані для митного оформлення товарів. Повернення підприємствам коштів авансових платежів будуть здійснюватися протягом 1095 днів з дня внесення таких коштів на рахунок.
Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/371986.html

Податковий період та строки сплати земельного податку

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
Норми визначені ст. 285 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Відповідно до ст. 287 ПКУ власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
У разі припинення права власності або користування ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.
Облік фізичних осіб – платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцезнаходженням земельної ділянки щороку до 1 травня.
Податкове зобов’язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Податкове зобов’язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у т.ч. за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Земельний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ.
При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.
У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).
Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.
Слід зауважити, у разі, якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) податкове (податкові) повідомлення-рішення у встановлені строки, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої ПКУ за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання.
Офіційне працевлаштування забезпечує гідне майбутнє

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.
Для працівника «тіньова» зайнятість – це факт відсутності соціальних і матеріальних гарантій, а для роботодавця – це значна сума штрафу за неоформлених відповідно до чинного законодавства працівників, крім того, це є його негативна репутація.
Водночас, офіційне оформлення трудових відносин забезпечує гідне майбутнє кожного працюючого.
Нагадуємо, що до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором власнику підприємства, установи, організації або фізичній особі –підприємцю необхідно подати до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Повідомлення про прийняття такого працівника на роботу (далі – Повідомлення).
Обов’язок з подання Повідомлення поширюється виключно на трудові відносини (коли з працівником укладається трудовий договір).
Форма Повідомлення затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413.
Повідомлення подається до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
► засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
► на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше, ніж із п’ятьма особами.

Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого ЄСВ: заповнення графи 3 таблиці 1 додатка 5

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що ДФС України на офіційному веб-порталі за посиланням http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/372056.html проінформувала, що у графі 3 «Сума чистого доходу (прибутку), заявлена в податковій декларації / Самостійно визначена сума доходу / Частка розподіленого доходу» таблиці 1 Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (форма № Д5 (річна)), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами і доповненнями (далі – Наказ № 435), відображаються:
особами, які провадять незалежну професійну діяльність, – чистий оподатковуваний дохід (прибуток), зазначений у податковій декларації. В рядках у розрізі кожного календарного місяця зазначається середньомісячний оподатковуваний дохід, який визначається шляхом ділення річного чистого доходу (прибутку) на кількість місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
членами фермерського господарства – частка розподіленого доходу, отриманого такими платниками від чистого прибутку фермерського господарства у звітному році, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. В рядках у розрізі кожного календарного місяця зазначається середньомісячний оподатковуваний дохід, який визначається шляхом ділення річного розподіленого доходу на кількість місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Нагадаємо, що загальні правила подання Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску визначені Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого Наказом № 435.

Законодавством не передбачено виправлення помилок у повідомленні про подання пояснень щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику ПДВ квитанцію про зупинення реєстрації ПН/РК. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 зі змінами (далі – Порядок № 117).
У квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК зазначаються, зокрема, пропозиція щодо надання платником ПДВ пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (п. 13 Порядку № 117).
Пунктом 16 Порядку № 117 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 14 Порядку № 117, платник ПДВ подає до ДФС України (далі – ДФС) в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС.
Пояснення та копії документів подаються у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (далі – Повідомлення).
Чинним законодавством не передбачено виправлення помилок у Повідомленні.
При отриманні платником ПДВ квитанції про неприйняття документу, такий платник має право надіслати Повідомлення з правильними даними.

У довіднику пільг по сплаті податків та зборів
зазначено всі коди податкових пільг

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що податкові пільги, порядок та підстави їх надання встановлюються з урахуванням вимог законодавства України про захист економічної конкуренції виключно Податковим кодексом України (далі – ПКУ), рішеннями органів місцевого самоврядування, прийнятими відповідно до ПКУ (п. 30.5 ст. 30 ПКУ).
Суми податку та збору, не сплачені суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, обліковуються таким суб’єктом – платником податків. Облік зазначених коштів ведеться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (п. 30.6 ст. 30 ПКУ).
Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1233 затверджено Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг (далі – Порядок № 1233) та Звіт про суми податкових пільг (далі – Звіт).
Порядок № 1233 є обов’язковим для виконання суб’єктами господарювання, які відповідно до ПКУ не сплачують податки та збори до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг (п. 1 Порядку № 1233).
Звіт подається суб’єктом господарювання за три, шість, дев’ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли суб’єкт господарювання пільгами не користується, Звіт не подається (п. 3 Порядку № 1233).
Звіт заповнюється відповідно до вимог п. 4 Порядку № 1233, зокрема, у графах «Код пільги згідно з довідником пільг» та «Найменування податкової пільги» Звіту зазначаються код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до довідника пільг, форма та порядок ведення якого затверджуються Державною податковою службою.
З урахуванням викладеного, суб’єкти господарювання, прибуток яких відповідно до норм ПКУ звільняється від оподаткування, повинні подавати Звіт до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації.
У Довіднику пільг, наданих чинним законодавством по сплаті податків та зборів, інших обов’язкових платежів зазначено всі коди податкових пільг.
Нагадуємо, що з 01.01.2019 необхідно користуватись Довідником податкових пільг, що є втратами доходів бюджету № 91/1 та Довідником інших податкових пільг № 91/2, які розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС України у банері «Довідники».
Звітність суб’єктів господарювання з плати за землю

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму земельного податку щороку станом на 01 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.
Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Норми визначені п. 286.2 ст. 286 ПКУ.
Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов’язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п. 286.3 ст. 286 ПКУ).
За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п. 286.4 ст. 286 ПКУ).
Виходячи з можливості подання платниками плати за землю (за власним вибором) декларацій на поточний рік або щомісяця звітних декларацій, а також декларацій за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі впродовж поточного року, суб’єкт господарювання, який на початку року не був платником плати за землю та протягом року отримав право власності (користування) на земельну ділянку, подає відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки річну податкову декларацію з плати за землю або щомісячні декларації за типом «Звітна».


Оприлюднено Довідник показників
нормативної грошової оцінки земель населених пунктів

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/325490.html розміщено інформацію про нормативну грошову оцінку земель (за даними офіційного веб-сайту Держгеокадастру) – Довідник показників нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (станом на 01.01.2019).
Основними завданнями створення Довідника показників нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є:
систематизація актуальної інформації про рік останнього проведення нормативної грошової оцінки земель кожного населеного пункту України та його середню (базову) вартість, дату та номер рішення місцевої ради про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту, розрахункову площу та чисельність населення, кошторисну вартість робіт, значення регіональних та зональних коефіцієнтів оцінки;
забезпечення розробників технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів матеріалами для аналізу результатів оцінки населених пунктів, визначення співвідношення отриманих результатів по землях однотипних груп населених пунктів у різних регіонах країни, що дозволить підвищити якість виконання робіт з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, унеможливить штучне заниження або завищення такої оцінки;
забезпечення аналізу та прогнозування органами місцевого самоврядування економічного ефекту застосування нормативної грошової оцінки залежно від року її проведення в частині наповнення місцевих бюджетів;
стимулювання своєчасного оновлення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів відповідно до вимог ст. 18 Закону України від 11 грудня 2003 року № 1378-IV «Про оцінку земель» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 1378);
забезпечення відкритості результатів нормативної грошової оцінки земель населених пунктів для широкого загалу.
Слід зазначити, що проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів регулюється Законом № 1378. Обов’язковість проведення нормативної грошової оцінки земель передбачено ст. 13 Закону № 1378, а періодичність її проведення – щонайменш один раз на 5 – 7 років (повторна нормативна грошова оцінка) – ст. 18 Закону № 1378.
У 2013 році в Україні на 100 % завершено проведення нормативної грошової оцінки земель усіх населених пунктів відповідно до ст. 13 Закону № 1378.

Задекларували доходи – своєчасно сплатіть податкові зобов’язання!

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що триває кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками податків протягом 2018 року, під час якої певні категорії фізичних осіб зобов’язані подати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація) за 2018 рік та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) і військового збору.
Громадяни зобов’язані включити суму отриманих протягом 2018 року доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати до 01 травня 2019 року річну податкову Декларацію за наслідками звітного 2018 року, а також нарахувати і сплатити до 01 серпня 2019 року ПДФО та військовий збір з таких доходів .
Норми визначені ст. 179 Податкового кодексу України.

Здаєте квартиру в оренду – задекларуйте свій дохід

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
ДФС України нагадала, якщо фізична особа – орендар нерухомого майна не є суб’єктом господарювання, то відповідальним за нарахування та сплату (перерахування) податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) до бюджету є орендодавець.
При цьому такий орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету у строки, встановлені для квартального звітного (податкового) періоду. А саме: протягом 40 календарних днів після останнього дня такого звітного (податкового) кварталу. Сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного податкового року податку та податкового зобов’язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи.
Крім того, у разі вчинення нотаріальної дії щодо посвідчення договору оренди об’єктів нерухомості, нотаріус зобов’язаний надіслати інформацію про такий договір контролюючому органу за податковою адресою платника податку – орендодавця за формою та у спосіб, встановлені Кабінетом Міністрів України. За порушення порядку чи строків подання зазначеної інформації нотаріус несе відповідальність, передбачену законом за порушення порядку та/або строків подання податкової звітності.
Нагадуємо, що особливості нарахування (виплати) та оподаткування окремих видів доходів визначені ст. 170 розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб) Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
До уваги платників: при сплаті податків і зборів
необхідно правильно заповнювати документи на переказ

Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів (далі – Порядок) затверджено наказом Міністерства фінансів України 24.07.2015 № 666, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.08.2015 за № 974/27419 із змінами.
Так, при сплаті (стягненні) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійсненні бюджетного відшкодування податку на додану вартість, поверненні помилково або надміру зарахованих коштів поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:
- поле № 1:
· друкується службовий код (знак) "*" (ознака платежу);
- поле № 2:
· друкується розділовий знак ";" ;
· друкується код виду сплати (формат ссс – тризначне число);
- поле № 3:
· друкується розділовий знак ";" ;
· друкується один з нижченаведених реквізитів:
1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);
2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);
3) реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами (завжди має 9 цифр);
- поле № 4:
· друкується розділовий знак ";" ;
· друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі. Кількість знаків, ураховуючи зазначені вище поля і розділові знаки, обмежена довжиною поля «Призначення платежу» електронного розрахункового документа системи електронних платежів Національного банку України, при цьому використання символу ";" не допускається.
У разі сплати платежу до бюджету в іноземній валюті обов'язково вказується код класифікації доходів бюджету.
У разі здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі – ПДВ), повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету за висновками територіальних органів ДФС України (далі – територіальні органи ДФС), поля № 5 та № 6 заповнюються таким чином:
- поле № 5:
· друкується розділовий знак ";" ;
· друкується дата висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету (формат – ДД.ММ.РРРР). Платником податків поле № 5 не заповнюється;
- поле № 6:
· друкується розділовий знак ";";
· друкується номер висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету. Платником податків поле № 6 не заповнюється;
- поле № 7:
·друкується розділовий знак ";".
Резервне поле. Заповнюється платниками податків та/або органами Державної казначейської служби України (територіальними органами ДФС) у разі здійснення розрахунків згідно з окремими рішеннями Кабінету Міністрів України тощо. Зазвичай не заповнюється.
У разі погашення податкових векселів (податкових розписок) коштами при заповненні розрахункового документа в резервному полі необхідно проставляти номер векселя.
При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками.
Отже, при заповненні документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, щоб уникнути помилок, платникам необхідно враховувати вимоги Порядку.
При заповненні платіжних документів необхідно
дотримуватись вимог Порядку №666

Кам'янське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує щодо недопущения штучного виконання індикативного показника із забезпечення надходжень в рахунок погашення податкового боргу до Державного бюджету Украіни за рахунок оплати грошових коштів платниками податків у яких відсутній податковий борг та з метою безумовного виконання індикативних показників у січні, лютому та березні 2019 року, затверджених наказами ДФС України від 21.01.2019 №42 та ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 24.01.2019 №22 «Про індикативні показники доходів на I квартал 2019 року», задля формування достовірної інформації про результати роботи підрозділу погашения боргу щодо наповнення бюджету платникам податків необхідно дотримуватися правильного заповнення реквізитів «Призначення платежу» платіжних документів з використанням кодів видів сплати з урахуванням вимог наказу Мінфіну від 24.07.2015 №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у paзi сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного вiдшкoдyвaння податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» (далі - наказ №666).

Для своєчасної сплати податків і зборів,
необхідно правильно заповнювати платіжні доручення
Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників податків, що повнота та своєчасність сплати податків залежить також від правильного заповнення документів – платіжних доручень на сплату таких податків.
Платіжні доручення необхідно заповнювати згідно з вимогами наказу Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» із змінами та доповненнями, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.08.2015 за № 974/27419 (далі – Порядок № 666).
Слід зазначити, що відповідно до п. 7 Порядку № 666 у разі заповнення поля «Призначення платежу» з порушенням вимог, визначених Порядком № 666, документ на переказ приймається до виконання. При цьому вважається, що платник податків сплачує грошове зобов’язання (код виду сплати 101).
Отже, для своєчасної сплати платків і зборів платникам необхідно дотримуватись вимог Порядку № 666.

Протидія корупції в органах ДФС України

Одним із важливих аспектів сучасної державної правової політики в Україні є реформування системи запобігання і протидії корупції. Досягнення успіху у цьому процесі є передумовою для формування у суспільстві довіри до влади, зростання економічного потенціалу держави, покращення добробуту громадян України.
Корупція – багатоаспектне соціально – економічне, політичне, правове та морально-етичне явище, яке складається з цілого комплексу протиправних дій і неетичних вчинків та завдає істотної шкоди нормальному функціонуванню моральних та правових відносин у суспільстві й державі.
Удосконалення антикорупційного законодавства України, утворення нових антикорупційних інституцій зумовило останнім часом докорінні зміни національної системи запобігання та протидії корупції.
Кам’янське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні визначені Законом України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 за № 1700-VII, що набув чинності 24 квітня 2015 року (далі – Закон). Закон покликаний сприяти запобіганню корупції через застосування превентивних антикорупційних механізмів, виявленню корупційних правопорушень та усунення їх наслідків.
Відповідно до статті 65 Закону за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, уповноважені на виконання функцій держави, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Окремо необхідно зазначити, що у Кримінальному кодексі України визначено також відповідальність за пропозицію, обіцянку або надання неправомірної вигоди службовій особі (стаття 369). Тобто особа, яка пропонує, надає, обіцяє неправомірну вигоду, також несе кримінальну відповідальність.
Запобігання проявам корупції є одним з найвідповідальніших напрямів в діяльності органів Державної фіскальної служби України, а запорука успіху у боротьбі з корупцією - це прозорість та відкритість.
Кам’янське управління нагадує, що сервіс «Пульс», який покликаний подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами. Залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС та інших питань можна зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером 0800-501-007 та обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача (4 – для залишення інформації на сервіс «Пульс»).
У пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано спробу контрабанди майже 3,5 кг кокаїну
Управлінням протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у співпраці з ГУБКОЗ СБ України попереджено переміщення нашим співвітчизником через митний кордон України наркотичного засобу кокаїну.
Чотири пакети кокаїну загальною вагою 3,5 кг було виявлено після перетину білої лінії, яка позначає закінчення проходження митного контролю в режимі „зелений коридор”, у багажі нашого співвітчизника, який прибув на територію України авіарейсом з Панами транзитом через Німеччину. Як виявилося, в подальшому наркотик планували переправити до Ізраїлю.
Пакети зі спресованою порошкоподібною речовиною білого кольору знаходились у спеціально виготовленій схованці в подвійному дні багажної валізи громадянина.
Таким чином громадянином України вчинено дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України пресованої порошкоподібної речовини білого кольору, яка, згідно з експрес-аналізатором наркотичних засобів «M.M.C. International B.V.», містить у своєму складі наркотичний засіб кокаїн, з приховуванням від митного контролю, а саме з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників).
Складено протокол про порушення митних правил за ст.483 Митного кодексу України.
Матеріали справи вилучені СБУ в рамках кримінального провадження.
СБУ та правоохоронними органами Ізраїлю по даному факту була проведена міжнародна контрольована поставка.
Скануючи контейнер з бананами, одеські митники виявили 257 кг кокаїну
Партія кокаїну, орієнтовною вартістю на тіньовому ринку понад 51 мільйон доларів США, була виявлена одеськими митниками спільно з представниками УСБУ в Одеській області, прокуратури, Національної поліції та Держприкордонслужби.
Аналізуючи зображення, отримане під час сканування контейнеру з бананами, який прибув з Південної Америки, одеські митники встановили неоднорідність частини вантажу біля дверей контейнеру.
Як з’ясувалося після розкриття контейнеру, серед коробок з бананами знаходилися 4 тюки з брикетами прямокутної форми з сипучою речовиною білого кольору.
Службова собака митників «спрацювала» на наркотичний засіб, а експрес-аналіз підтвердив, що це кокаїн.
За фактом виявлення 220 брикетів з наркотиками, так званими «носорогами» та «собаками», якими маркують найчистіший та елітний кокаїн, направлено повідомлення до правоохоронних органів.
Слід зазначити, що виявленню наркотиків сприяла тісна співпраця з правоохоронними органами та міжнародними організаціями у напряму протидії контрабанді наркотиків та зброї.
На митному посту Ягодин припинили спробу контрабанди 1,3 кг кокаїну
У пункті пропуску Ягодин волинські митники спільно з працівниками Служби безпеки України виявили в громадянина Німеччини, який в’їжджав в Україну, порошкоподібну речовину. Її власник зізнався, що це – кокаїн, який він намагався перемістити з метою збуту.
Речовину чоловік видав добровільно, під час проведення повного митного огляду, вказавши на схованку у задньому сидінні автомобіля. Кокаїн містився у двох поліетиленових пакунках, вагою брутто разом - понад 1,3 кг.
Відтак речовина та транспортний засіб, в якому вона переміщувалась, вилучені. Правоохоронним органам надіслано повідомлення про протиправне діяння, що містить ознаки злочину за статтею 305 Кримінального Кодексу України (контрабанда особливо небезпечних наркотичних засобів).
Одеські митники упередили незаконне переміщення понад 20 тис пачок сигарет
Тютюнові вироби іноземного виробництва, які прибули до Чорноморська на поромі з Грузії, переміщувалися з приховуванням від митного контролю.
41 сумку з сигаретами знайшли співробітники відділу портового контролю та відділу проведення спеціальних оглядових операцій Одеської митниці ДФС спільно з чотирилапим помічником митників Меджиком та прикордонниками на верхній палубі в вентиляційних шахтах.
За фактом незаконного переміщення 20 140 пачок сигарет з приховуванням від митного контролю складено протокол про порушення митних правил за ознаками статті 483 Митного кодексу України.
Остаточну вартість вилученої тютюнової продукції визначить товарознавча експертиза.

Кам’янське управління
ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор