www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 28 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Дніпродзержинська ОДПІ інформує!!!
Версія для друку Написати листа
Роман Насіров бере участь у шостому засіданні Українсько-американської Ради з торгівлі та інвестицій

У складі української делегації Голова ДФС Роман Насіров бере участь у шостому засіданні Українсько-американської Ради з торгівлі та інвестицій, яка проходить у м. Вашингтон, США.
Головною темою Українсько-американської Ради є двостороннє співробітництво в різних сферах, зокрема, в торговельно-економічній та інвестиційній. Серед основних питань двосторонніх відносин розглядатимуться боротьба з корупцією в Україні, удосконалення адміністрування податків, підвищення прозорості митних процедур, в тому числі забезпечення об’єктивного визначення митної вартості.
«Що стосується фіскальної служби, ми постійно співпрацюємо з нашими американськими колегами з метою покращення діяльності відомства та застосування найкращих практик в Україні. Зокрема, у травні відбулося підписання Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про взаємну допомогу між митними адміністраціями. Угода є свідченням посилення українсько-американського співробітництва щодо охорони кордонів та обміну митною інформацією, що в свою чергу дозволить вдосконалити механізми боротьби з контрабандою та іншими правопорушенням на митниці», - зазначив Роман Насіров.
США надає значну допомогу у реформуванні та модернізації митних органів України, зокрема, у сфері управління ризиками, протидії контрабанді наркотиків, зброї та інших небезпечних речовин, переміщення товарів подвійного призначення, удосконалення митних процедур у морських портах та перепідготовці працівників.
«За сформованим американською стороною планом реформ відбувається модернізація митних органів ДФС. Крім того, Уряд США постійно надає технічну допомогу в реформуванні Офісу великих платників податків, кадрової політики, розвитку внутрішніх ІТ систем та боротьбі з корупцією. Завдяки підтримці США нам вдається ефективно реалізовувати цілі, поставлені перед нами Урядом та суспільством», - додав очільник відомства.
У рамках поточного візиту до США також передбачені зустрічі Романа Насірова у складі української делегації з членами уряду США.

З початку року до зведеного бюджету надійшло 470,2 млрд. гривень
За оперативними даними протягом січня-вересня 2016 року до зведеного бюджету надійшло (сальдо) 470,2 млрд. грн. Про це повідомив директор департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Микола Чмерук.
За його словами, надходження на 102,9 млрд. грн., або на 28,0 відс., перевищили показники відповідного періоду 2015 року.
«З початку року до державного бюджету забезпечено 365,9 млрд. грн., Місцеві бюджети на розвиток своїх регіонів отримали 104,3 млрд. гривень», - розповів Микола Чмерук.
Збір коштів до зведеного бюджету у січні-вересні 2016 року склав 534,0 млрд. грн., що на 121,1 млрд. грн., або +29,3 відс., більше аналогічного періоду 2015 року., у т. ч. до державного бюджету – 429,6 млрд. гривень.
Надходження (сальдо) до загального фонду державного бюджету в січні-вересні 2016 року склали 365,9 млрд. грн., індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 101,8 відс., додатково забезпечено 6,5 млрд. гривень.
У повному обсязі виконано завдання Міністерства фінансів України з податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів – 102,8 відс. (+3,5 млрд. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – 108,3 відс. (+3,2 млрд. грн.), акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – 105,3 відс. (+2,0 млрд. грн.), податку на прибуток підприємств – 115,2 відс. (+4,8 млрд. грн.), акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів – 119,6 відс. (+4,2 млрд. грн.), ввізного мита – 102,1 відс. (+0,3 млрд. грн.), частини чистого прибутку (доходу), що вилучається до держбюджету – 142,5 відс. (+2,2 млрд. грн.) тощо.
У розрізі основних платежів у січні-вересні 2016 року приріст до відповідного періоду 2015 року забезпечено з податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів – на 29,9 відс. (+29,6 млрд. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – на 31,8 відс. (+10,1 млрд. грн.), податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) з урахуванням бюджетного відшкодування (сальдо) – на 30,2 відс. (+9,3 млрд. грн.), акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – на 43,3 відс. (+12,0 млрд. грн.), податку на прибуток підприємств – на 29,1 відс. (+8,1 млрд. грн.), рентної плати за користування надрами – на 32,5 відс. (+6,4 млрд. грн.), акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів – на 46,5 відс. (+8,1 млрд. грн.), частини чистого прибутку (доходу), що вилучається до держбюджету – у 2,5 раза (+4,5 млрд. грн.), екологічного податку – на 34,9 відс. (+0,3 млрд. грн.) тощо.
З початку року платникам податків на рахунки відшкодовано 63,7 млрд. грн. податку на додану вартість.
Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 94,5 млрд. гривень.
Сергій Білан: За дев'ять місяців податковою міліцією вилучено з незаконного обігу спирту і фальсифікованого алкоголю майже на 216 мільйонів гривень
З початку 2016 року підрозділами податкової міліції вилучено з незаконного обігу близько двох мільйонів літрів спирту та фальсифікованого алкоголю на суму майже 216 мільйонів гривень. Про це заявив перший заступник голови Державної фіскальної служби Сергій Білан.
За його словами, найчастіше зловмисники підробляють міцні алкогольні напої, зокрема, горілку. Облаштовують обладнанням для масового виробництва фальсифікату складські або гаражні приміщення, приватні домоволодіння, покинуті фермерські господарства тощо. При цьому ніякі технологічні та санітарні норми не дотримуються, а виготовлена «продукція» небезпечна для вживання.
Він також зазначив, що у поточному році в рамках операції «Акциз-2016» була припинена робота 112 незаконних виробництв фальсифікованої алкогольної продукції, в той час як у минулому - 95.
«Підпільні виробництва завдають не тільки збиток бюджету, а й, перш за все, шкодять здоров'ю споживачів і репутації легальних виробників цієї підакцизної продукції. Саме тому робота податкової міліції спрямована на ліквідацію таких цехів, а також на перекриття каналів надходження в Україну контрабандного алкоголю», - зазначив Сергій Білан.
Крім того, за дев'ять місяців 2016 року було відкрито 339 кримінальних проваджень за ст. 204 (Незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів) КК України.
«Економічний ефект заходів з протидії незаконному обігу спирту та алкоголю в 2016 році становить понад 150 мільйонів гривень тільки акцизного податку, що надійшли в результаті реалізації легальної підакцизної продукції, яка заповнила вивільнену від фальсифікату частку ринку», - резюмував Сергій Білан.
Він також підкреслив, що в даний час підрозділи податкової міліції відпрацьовують області, куди за оперативною інформацією надійшов фальсифікований алкоголь, який призвів до масових отруєнь і смерті людей.
«Люди працюють цілодобово, тому що розуміють наскільки важливо в найкоротші терміни вилучити все, що було доставлено для продажу населенню», - зазначив Сергій Білан.
Уже затримано 11 осіб, причетних до незаконного виготовлення та розповсюдження фальсифікованих алкогольних напоїв.
За словами Сергія Білана, під час документування діяльності підпільного цеху з виробництва алкогольного фальсифікату в м. Харкові з незаконного обігу вилучено чотири тисячі літрів технічного спирту.
Перекрито канал постачання метилового спирту для незаконного виробництва фальсифікату, вилучено з незаконного обігу 23 тонни технічних рідин з вмістом метанолу.
Фахівці ДФС вивчали європейські практики протидії незаконному обігу наркотиків та прекурсорів
Представники Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС взяли участь у тренінгу «Кращі сучасні європейські практики протидії незаконному обігу наркотичних засобів та прекурсорів на кордоні», організованому за сприяння Консультативної Місії ЄС з реформування сектору цивільної безпеки в Україні (EUAM).
Під час тренінгу координатор з питань боротьби з наркотиками та прекурсорами національного контактного центру RILO ECE, представник Митної служби Республіки Польща Грегор Чернієвіц ознайомив учасників з типами наркотичних засобів та прекурсорів, незаконним обігом, виробництвом в Європі та маршрутами наркотрафіку.
Учасники вивчали сучасну методологію виявлення контрабандних поставок наркотичних засобів та прекурсорів, проводили оцінку та профілювання ризиків у цій сфері.
Крім того, під час тренінгу розглядалися практичні ситуації щодо незаконної торгівлі, операції з виявлення та припинення незаконного обігу наркотичних засобів та прекурсорів (контрольована поставка, міжнародні операції) тощо.
Отримані знання учасники тренінгів застосовуватимуть під час своєї практичної роботи.
Платники податку на нерухомість мають право звернутися до фіскальних органів для звірки даних
Фізичні особи, які є платниками податку на нерухомість, але не отримали податкового повідомлення-рішення, мають право звернутися до фіскальних органів для звірки даних. Про це розповів фахівець Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Володимир Гуцуляк.
«Платник податку має право звернутися до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації щодо проведення звірки суми податку, об’єктів оподаткування та ставки податку. В цьому випадку контролюючі органи зроблять нарахування відповідно до оригіналів документів, які надасть платник податків, та вручать податкове повідомлення-рішення. Фізична особа-платник податку протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення повинна сплатити відповідну суму до відповідного місцевого бюджету», – зазначив Володимир Гуцуляк.
Посадовець також нагадав, що ставки податку на нерухомість за 2015 рік встановлені органами місцевого самоврядування. По нежитловій нерухомості вона становить до 1 відс. від мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня поточного року, житловій – до 2 відс. Сплачена сума податку зараховується до місцевого бюджету за місцем знаходження об’єктів нерухомості.
«Якщо у платника податку є декілька об’єктів, які знаходяться в різних регіонах, в алгоритмі при розрахунку податку враховується кожне рішення органу місцевого самоврядування, де знаходиться об’єкт оподаткування. Тобто ставка податку, пільга, надана на кожний об’єкт щодо зменшення бази оподаткування, і при розрахунку дана сума зараховується до відповідного місцевого бюджету за місцезнаходженням об’єкта», – підкреслив Володимир Гуцуляк.
Роман Насіров: Завдяки інноваціям в роботі ДФС митні платежі зросли на 41%
Завдяки спрощенню митних процедур, покращенню сервісів та посиленню боротьби з контрабандою митні платежі з початку року зросли майже на 41%. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
«Митні платежі, ключовими з яких є ПДВ на товари, що імпортуються, акцизний податок і мито, у січні-серпні 2016 року зросли на 40,8% порівняно з аналогічним періодом 2015 року», - наголосив очільник відомства.
Роман Насіров також зазначив, що протягом січня-серпня 2016 року всі митниці ДФС забезпечили до державного бюджету 145,5 млрд грн. Таким чином, бюджет отримав додатково 7,6 млрд гривень.
Крім того, керівник служби додав, що ДФС планує продовжити нарощувати обсяг митних платежів.
«Завдяки роботі мобільних груп, «Єдиного вікна», а також спрощенню митних процедур ми сподіваємося збільшити щомісячні обсяги митних надходжень», - підкреслив Голова ДФС.
Представники Місії EUВAM вивчали потреби у професійній підготовці працівників ДФС
Основні потреби працівників Державної фіскальної служби України у напрямі професійної підготовки розглядалися під час робочої зустрічі керівництва Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС з представниками Місії EUBAM.
Зустріч відбувалася в штаб-квартирі Місії в Одесі у рамках 11 фази діяльності Місії EUВAM.
Учасники обговорили плани та перспективи подальшої співпраці задля покращення процесу підвищення професійної компетентності кадрів для митниць ДФС, зокрема, розглядалася можливість залучення експертів EUВAM для участі у семінарах, тренінгах на базі Департаменту СПКЗ ДФС, а також залучення фахівців ДФС до участі у заходах EUBAM разом з експертами Місії. Також визначено пріоритети спільної роботи на майбутнє.
Представники Місії EUВAM запевнили, що і надалі будуть надавати підтримку Державній фіскальній службі України в процесі реформування.
У свою чергу, фахівці Департаменту подякували Місії EUВAM за плідне і конструктивне співробітництво та запевнили міжнародних експертів у подальшому підвищенні якості підготовки особового складу ДФС з метою приведення стандартів роботи до відповідних норм ЄС.
Реєстр неприбуткових організацій та установ в Електронному кабінеті платника
Державна фіскальна служба України повідомляє про доопрацювання електронного сервісу Електронний кабінет платника (оновлена версія) в частині розширення функціональних можливостей режиму «Інформація з реєстрів». Зокрема, створено нову вкладку «Реєстр неприбуткових організацій та установ», що забезпечує оприлюднення та пошук даних щодо платників податків, яких включено до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій ( ).
Також найближчим часом за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) буде надано можливість подання реєстраційної заяви за формою 1-РН в електронному вигляді.
Звертаємо увагу, що реєстраційна заява за ф.№1-РН може бути подана засобами електронного зв'язку в електронному вигляді, якщо установчі документи неприбуткової організації оприлюдненні на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (
Нагадуємо, що інформація з реєстрів ДФС, яка є відкритою та загальнодоступною, оприлюднюється у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» в режимі реального часу. Користувачі мають можливість завантажити, зберегти та роздрукувати оприлюднену інформацію.
Консультативна місія Європейського Союзу надасть 323 комплекти аналізаторів для посилення боротьби з контрабандою наркотиків
З метою вдосконалення роботи Державної фіскальної служби України щодо виявлення та аналізу наркотиків і речовин, що використовуються для їх виготовлення, 26-29 вересня 2016 року Консультативна місія ЄС (КМЄС) в Україні провела два курси тренінгів.
Ці заходи стали черговим підтвердженням підтримки України з боку європейських донорів (EUBAM, Група з підтримки для України в ЄС, Представництво ЄС в Україні, Twinning-проекти, Deutsche Gesellschaft für Internazionale Zusammenarbeit) та інших міжнародних партнерів.
Учасниками тренінгів стали 50 співробітників митниці з усієї країни.
«Ми вдячні нашим колегам за дієву підтримку процесів реформування митниці та підвищення її технічного і кадрового потенціалу. Це безумовно сприятиме підвищенню якості роботи наших фахівців з протидії контрабанді наркотиків та зміцнить захист кордонів нашої країни», - зазначив в.о. директора Департаменту боротьби з митними правопорушеннями ДФС Дмитро Горячов.
Тренінги, проведені представником Митної адміністрації Польщі Гжегожем Чернєвічем, фокусувалися на двох взаємопов’язаних компонентах: по-перше, як виявляти на кордонах та аналізувати наркотичні та вихідні речовини, наприклад, через оцінку ризиків та нові методики; по-друге, як використовувати технічне обладнання для цієї діяльності. Саме з цією метою КМЄС надасть українським митникам 323 комплекти для виявлення та аналізу наркотичних речовин.
"Завдяки Угоді про зону вільної торгівлі між Україною та ЄС, інтеграція економіки країни в європейську значно посилиться. Розширенням торгівлі неодмінно намагатимуться скористатися й злочинці для здійснення незаконної діяльності. Ми вітаємо реформи в ДФСУ щодо подолання контрабанди наркотиків, зброї та торгівлі людей", - заявив керівник Компоненту КМЄС з питань реформування сектору цивільної безпеки Брайан Річард.
Тренінги проводилися за системою "підготовка тренерів". Відтепер випускники курсу, а це, переважно, керівники середньої ланки, головні та старші інспектори підрозділів, відповідальні за протидію торгівлі наркотиків та контрабанді зброї, зможуть самотужки проводити навчання та ділитися здобутими знаннями зі своїми колегами.
Роман Насіров: Львівська митниця – один з лідерів серед учасників експерименту з розвитку інфраструктурних об’єктів
Ефективна діяльність Львівської митниці дозволила протягом дії експерименту спрямувати на розвиток соціальної сфери регіону 594,9 млн. грн. Ці кошти становлять 50 відс. від загальної суми перевиконань щомісячних планових митних платежів, які у рамках впровадженого на митницях експерименту спрямовуються у спеціальні фонди регіональних бюджетів. Про це розповів Голова ДФС Роман Насіров під час перебування у складі урядової делегації з робочим візитом у Львівській області.
«Започаткований експеримент дає суттєві результати і приклад цьому – будівництво нової дороги Н13 на Львівщині. Завдяки підтримці платниками податків ідеї експерименту, їх сумлінному декларуванню та сплаті митних платежів, нам вдалося спрямувати на розвиток інфраструктури регіонів понад 1,4 млрд. грн.», – зазначив Роман Насіров.
За словами керівника ДФС, Львівська митниця з перших місяців дії експерименту займала лідируючу позицію серед інших учасників експерименту.
«За 8 місяців поточного року митниці-учасниці експерименту перевиконали планові показники на 1,7 млрд. грн. а тому отримали можливість використати значні кошти на потреби свого регіону. Тобто ця ініціатива має всі шанси залучити ще більше коло учасників», – підкреслив Роман Насіров.
Керівник ДФС також зазначив, що протягом січня-серпня 2016 року всі митниціДФС забезпечили до державного бюджету 145,5 млрд. грн.. Бюджет отримав додатково 7,6 млрд. гривень.
Роман Насіров: Підприємства Львівщині забезпечують стабільні надходження до бюджету
Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров взяв участь у відкритті нової лінії заводу електрообладнання і автозапчастин компанії Fujikura.
Японський завод із виробництва електричного устаткування для автотранспортних засобів "Фуджікура" на Львівщині відкрили 14 квітня. Зараз там працює 550 людей, а до середини 2017 року у планах підприємства відкрити ще 3 тис. робочих місць.
«На сьогодні цей завод – одне з найбільших виробничих підприємств на Львівщині, яке не тільки забезпечує мешканців області робочими місцями, а й наповнює бюджет стабільними податковими надходженнями», - зазначив Голова ДФС.
Нагадаємо, Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров у складі урядової делегації перебуває з робочим візитом у Львівській області. Запланована участь у ряді заходів, у тому числі він ознайомиться з ходом будівництва-реконструкції дороги Н13 Львів - Самбір - Ужгород. Ремонт та реконструкція дороги відбувається за рахунок коштів, отриманих від перевиконання Львівською митницею щомісячних планових митних платежів.
Платникам податків Львівщини відшкодовано 690 млн. грн. ПДВ
Протягом січня-серпня 2016 року платникам податків Львівщини відшкодовано 690 млн. грн.. податку на додану вартість при заявлених до відшкодування 717,3 млн. гривень.
Завдяки функціонуванню системи електронного адміністрування ПДВ бюджетне відшкодування здійснюється оперативно, в хронологічному порядку відповідно до черговості.
«Мені було приємно почути сьогодні від керівництва компанії «Фуджікура», що з митницею зараз проблем немає, з податковою зараз проблем немає, ПДВ повертається вчасно. Тобто жодних проблем немає», – заявив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман сьогодні, 30 вересня, під час відкриття нової лінії заводу електрообладнання і автозапчастин компанії Fujikura у рамках візиту Урядової делегації до Львівщини.
Завдяки спільній роботі платників податків та працівників ДФС Львівщини за 8 місяців поточного року до загального фонду державного бюджету зібрано понад 4,4 млрд. грн. податкових платежів. Львівською митницею за цей період забезпечено понад 5,8 млрд. грн.
Від платників Львівщини до бюджету додатково надійшло 70,9 млн. грн. податку на прибуток, 69 млн. грн. акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів, 258,2 млн. грн. ПДВ з ввезених на територію України товарів.

Керівник фіскальної служби Дніпропетровщини Оксана Томчук
щиро привітала студентів – юристів

Напередодні Дня юриста виконуюча обов’язки начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук побувала у стінах Університету митної справи та фінансів і привітала студентів юридичного факультету.
Оксана Томчук, яка за своєю професією фаховий юрист, висловила впевненість, що: «коли ви отримаєте дипломи і оберете свій професійний шлях у стінах фіскальної служби, вже відбудеться і суддівська реформа, і реформа правоохоронних органів і ми нарешті зможемо говорити про те, що ми живемо у правовій державі».
Під час виступу Оксана Томчук побажала майбутнім юристам натхнення і впевненості в собі. «Університет митної справи та фінансів – один з кращих навчальних закладів області, який дає можливість отримати спеціалізацію в будь-якій галузі права. Тож, бажаю вам зважено обирати свої подальші професійні шляхи».
ВРУ ЗАРЕЄСТРОВАНО ЗАКОНОПРОЕКТ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ОПОДАТКУВАННЯ У СФЕРІ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН І СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
Головне управління
Як зазначається у пояснювальній записці до Законопроекту №5225, пропонується внести зміни до Податкового кодексу України, якими запровадити мінімальне податкове соціальне зобов’язання (далі – МПСЗ), об’єктом оподаткування яким стануть сільськогосподарські угіддя, а його ставка становитиме 1% нормативної грошової оцінки земель (далі – НГО) гектара сільськогосподарських угідь.
Платниками МПЗС будуть фізичні та юридичні особи – власники земельних ділянок, земельних часток (паїв), а у випадку, якщо земельна ділянка або земельна частка (пай) надається в оренду – землекористувачі (орендарі).
При цьому за концепцією цього Законопроекту платник – фізична особа сплачуватиме до бюджету позитивну різницю між розміром податкових зобов’язань з МПСЗ і загальною сумою сплаченого за звітний (податковий) рік податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) на доходи, отримані від реалізації сільськогосподарської продукції.
Також при обчисленні податкового зобов’язання з МПСЗ фізичної особи з обрахунку виключається мінімальна земельна площа розміром в 1 га. Це дозволить уникнути оподаткування 73% сільських домогосподарств.
У свою чергу, платник – юридична особа сплачуватиме до бюджету позитивну різницю між розміром податкових зобов’язань з МПСЗ та загальною сумою ПДФО, утриманого та сплаченого юридичною особою, як податковим агентом, з доходів фізичних осіб від надання земельної ділянки або частки (паю) в оренду та заробітної плати своїх працівників, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нарахованого та сплаченого на фонд заробітної плати юридичної особи.
Водночас проектом пропонується встановлення мінімальних ставок земельного податку на рівні 0,6% НГО, при цьому дозволивши юридичним особам, що є платниками податку на прибуток підприємств на загальних підставах, зменшувати свої зобов’язання зі сплати податку на прибуток підприємств на суму сплаченого земельного податку, а фізичним особам – зменшувати свої зобов’язання зі сплати ПДФО з доходів від продажу сільськогосподарської продукції на суму сплаченого земельного податку.
Проблему виробників сільськогосподарської продукції у проекті пропонується вирішити шляхом запровадження окремої ставки єдиного податку для сільськогосподарських угідь, що перебувають в умовах закритого ґрунту, незалежно від суб’єкта, який використовує такі угіддя та структури його доходу.
Також запропонованими змінами до Податкового кодексу України передбачено збереження спеціального режиму оподаткування для тваринництва, овочівництва, виноградарства, садівництва, а також виробництва цукрового буряку на постійній основі.
Законопроект №5225, пояснювальна записка та порівняльна таблиця до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення системи оподаткування у сфері земельних відносин і сільського господарства» розміщені на офіційному веб-порталі ВРУ за посиланням:
Чи повинна фізична особа – власник нежитлового приміщення (його частини)
у багатоповерховому жилому будинку сплачувати земельний податок?

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Відповідно до п.287.8 ст.287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.
Згідно із пунктом 286.6 статті 286 Кодексу за земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.
Пунктом 286.1 ст.286 Кодексу визначено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
Таким чином, фізична особа – власник нежитлового приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку є платником земельного податку з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.
Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 112.01 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням
До уваги посадових осіб органів державної влади та
органів місцевого самоврядування
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД у розділі «Новини» за посиланням повідомив наступне.
Відповідно до Прикінцевих положень Закону України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) у 2016 році службові особи, які на день початку роботи системи подання та оприлюднення декларацій займають згідно зі статтею 50 цього Закону відповідальне та особливо відповідальне становище, до яких у тому числі віднесено посади державної служби категорії «А» та «Б», зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік у порядку, встановленому цим Законом, протягом 60 календарних днів після початку роботи системи.
Таким чином, для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), отриманий для виконання своїх службових обов’язків.
Разом з цим, особи, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадова особа органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.
Додатково повідомляємо, що відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до категорій А і Б, та інші прирівняні до них посади» акредитовані центри сертифікації ключів Міністерства юстиції України, Державної фіскальної служби України та Державної казначейської служби України здійснюють надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування на безоплатній основі.

Про оподаткування ПДФО вартості річного приміського квитка,
що видається роботодавцем працівнику

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 23.09.2016 №20735/6/99-99-13-02-03-15 (далі – лист ДФС №20735) повідомила про оподаткування вартості річного приміського квитка, що видається роботодавцем працівнику.
Згідно з Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затвердженими наказом Міністерства транспорту та зв’язку від 27.12.2006 №1196 зі змінами та доповненнями (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.04.2007 за №310/13577) (далі – Правила №1196), вартість пільгового абонементного квитка на один місяць становить, як правило, суму вартості 26 поїздок за встановленим тарифом, повного – 40 і «вихідного дня» – 14 поїздок. Перевізник на окремих дільницях може встановлювати меншу кількість поїздок при обчисленні вартості абонементного квитка (пункт 34.2 розділу 34 «Приміський тариф» Правил №1196).
Вартість абонементних квитків, виданих більше ніж на один місяць, визначається множенням вартості місячного квитка на кількість місяців (пункт 34.3 розділу 34 Правил №1196).
Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розділом IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс).
Згідно з підпунктом «е» п.п.164.2.17 п.164.2 ст.164 розділу IV Кодексу до загального місячного оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий платником податку як додаткове благо (крім випадків, передбачених ст.165 Кодексу) у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми знижки звичайної ціни (вартості) товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку, крім сум, зазначених у п.п.165.1.53 п.165.1 ст.165 Кодексу.
Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку 18%, визначену статтею 167 Кодексу (п.п.168.1.1 п.168.1 ст.168 Кодексу).
Враховуючи викладене, у разі, якщо юридичною особою (роботодавцем) видається фізичній особі (працівнику) річний приміський квиток, вартість якого визначається множенням вартості місячного квитка на кількість місяців, то річна вартість цього квитка включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу працівника як додаткове благо у місяці її нарахування. При цьому юридична особа (роботодавець) повинна виконати усі встановлені Кодексом функції податкового агента, застосовуючи ставку ПДФО 18%, визначену п.167.1 ст.167 Кодексу.
Лист №20735 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
За три квартали 2016 року необхідно звітувати за новими формами
розрахунків податку на прибуток нерезидента

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що, починаючи з декларування за 3-и квартали 2016 року, подання:
- Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі окремого балансу фінансово-господарської діяльності (далі – Розрахунок 1);
- Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7 (далі – Розрахунок 2)
здійснюється за формою та у порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2016 №544 «Про затвердження форм та Порядку розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за №923/29053 (далі – наказ №544).
Також нагадуємо, що Державною фіскальною службою України листом від 02.09.2016 №29468/7/99-99-15-02-01-17 «Про затвердження форми та Порядку розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво» (далі – лист ДФС №29468) надані роз’яснення щодо порядку подання та заповнення Розрахунку 1 та Розрахунку 2 і додатків до них за новими формами.
Лист №29468 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:



Подання зазначених Розрахунків за три квартали 2016 року здійснюється протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу. Отже, граничний термін їх надання – 09.11.2016.
Яким чином відображається у розрахунку за формою №1ДФ
заробітна плата померлого працівника, яка виплачується спадкоємцю?
Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Перехід прав та обов’язків від особи, яка вважається померлою, до інших осіб статтею 1216 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) розглядається як «спадкування».
Об’єктом спадщини виступають права та обов’язки спадкодавця. А спадкоємцями є особи, вказані у заповіті, якщо його було складено, або особи, визначені статтями 1261 – 1265 ЦКУ, залежно від їх черговості.
Особливості спадкування деяких видів прав та обов’язків визначено у главі 84 ЦКУ. Так, відповідно до ст.1227 ЦКУ суми заробітної плати, пенсії, стипендії, аліментів, допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, відшкодувань у зв’язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, інших соціальних виплат, які належали спадкодавцеві, але не були ним одержані за життя, передаються членам його сім’ї, а у разі їх відсутності – входять до складу спадщини.
Норми, що передбачають виплату заробітної плати померлого працівника членам його сім’ї, викладені і у розпорядженні Ради Міністрів Української РСР від 22.11.1984 №620-р «Щодо видачі заробітної плати, не одержаної до дня смерті робітника чи службовця» та у постанові Ради Міністрів СРСР від 19.11.1984 №1153 «Про порядок видачі заробітної плати, яка не була отримана до дня смерті робітника чи службовця».
Для прийняття спадщини встановлюється строк у шість місяців, який починається з часу відкриття спадщини (ст.1270 ЦКУ).
Згідно із Довідником ознак доходів, наведених у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4, сума заробітної плати, яка не була одержана померлим працівником, та виплачується податковим агентом членам його сім’ї, відображається у податковому розрахунку за формою №1ДФ під ознакою доходу «101» із зазначенням ідентифікаційного номера такого померлого працівника.
При цьому, отримання заробітної плати у вигляді спадщини, яка виплачується спадкоємцям нотаріусом відображається ним у податковому розрахунку за формою №1ДФ під ознаками доходів «113», «114» або «115» в залежності від ступеня споріднення.
Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 103.25 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням
Про перейменування деяких територіальних органів
Державної казначейської служби

Кабінет Міністрів України постановою від 27.09.2016 №665 (далі – Постанова №665) у рамках декомунізації перейменував 50 управлінь Державної казначейської служби у районах, районах у містах та містах.
Згідно з додатком до Постанови №665 перейменовані територіальні органи Державної казначейської служби у наступних областях:
- Дніпропетровській області – 11;
- Донецькій – 10;
- Житомирській – 2;
- Запорізькій – 3;
- Кіровоградській – 2;
- Луганській – 5;
- Миколаївській – 1;
- Одеській – 5;
- Полтавській – 1;
- Рівненській – 1;
- Харківській – 7;
- Херсонській – 1;
- Чернігівській області – 1.
Як повідомляється на Урядовому порталі, зазначену Постанову розроблено на виконання вимог Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», постанов Верховної Ради України, рішень органів місцевого самоврядування.
Про коригування податкових зобов’язань з ПДВ покупця
у разі повернення покупцем неякісного товару

Державною фіскальною службою України у листі від 05.09.2016 №19168/6/99-99-16-03-02-15 (далі – лист ДФС №19168) надана податкова консультація щодо коригування податкових зобов’язань з податку на додану вартість (далі – ПДВ) покупця у разі повернення покупцем неякісного товару.
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) на дату виникнення податкових зобов’язань платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).
Відповідно до п.187.1 ст.187 Кодексу датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку – дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої – дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а у разі експорту товарів – дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг – дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному у порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в ЄРПН (п.192.1 ст.192 Кодексу).
Згідно із п.21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за №137/28267, у разі здійснення коригування сум податкових зобов’язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до ст.192 Кодексу постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі – розрахунок коригування) за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної.
Пунктом 2 ст.3 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №996) передбачено, що податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Отже, якщо постачальником товарів – платником ПДВ були визначені податкові зобов’язання з ПДВ та надалі сталися обставини, внаслідок яких неможливо виконати умови договору постачання товарів/послуг та/або відбулася зміна умов договору та/або був складений інший договір, то продавець – платник ПДВ за датою, визначеною пунктом 187.1 ст.187 Кодексу, має право скласти розрахунок коригування до податкової накладної та зменшити нараховану суму податкових зобов’язань з ПДВ.
Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка видана їх отримувачу – платнику податку, підлягає реєстрації в ЄРПН, зокрема, отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу (п.192.1 ст.192 Кодексу).
Враховуючи зазначене, у випадку повернення покупцем неякісних товарів розрахунок коригування складається у день їх повернення на підставі первинного документа, який засвідчує такий факт повернення. Такий первинний документ повинен бути складений з урахуванням вимог ст.9 Закону №996 та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88.
Лист №19168 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:

http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/69839.html

Умови, за яких операції з продажу (обміну) об'єктів нерухомого майна
не оподатковуються
Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Порядок оподаткування операцій з продажу (обміну) об’єктів нерухомого майна регламентується статтею 172 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс).
Відповідно до пункту 172.1 статті 172 Кодексу не оподатковується дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної статтею 121 Земельного кодексу України (далі – ЗКУ) залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки.
Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.
Дохід від відчуження господарсько-побутових споруд, що розташовані на одній ділянці з житловим або садовим (дачним) будинком та продаються разом з ним, для цілей оподаткування окремо не визначається.
Згідно з пунктом 1 статті 121 ЗКУ від ромадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у таких розмірах:
- для ведення особистого селянського господарства – не більше 2,0 гектара;
- для ведення садівництва – не більше 0,12 гектара;
- для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах – не більше 0,25 гектара, у селищах – не більше 0,15 гектара, у містах – не більше 0,10 гектара;
- для індивідуального дачного будівництва – не більше 0,10 гектара.
За якою ознакою у розрахунку за формою №1ДФ відображається сума доходу, отримана та виплачена ФОП від виду діяльності,
який не зазначено у документі, що підтверджує її державну реєстрацію?
Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Відповідно до п.177.6 ст.177 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) у разі, якщо фізична особа – підприємець (далі – ФОП) отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, у межах обраних ним видів такої діяльності, такі доходи оподатковуються за загальними правилами, встановленими Кодексом для платників податку – фізичних осіб.
Так, при виплаті доходу податковий агент відповідно до п.п.168.1.1 п.168.1 ст.168 Кодексу зобов’язаний утримати податок на доходи фізичних осіб із суми виплаченого доходу, використовуючи ставку податку, визначену у ст.167 Кодексу.
Згідно із Довідником ознак доходів, наведених у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4, сума винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору відображається у податковому розрахунку за формою №1ДФ під ознакою доходу «102».
Разом з тим, відповідно до п.177.8 ст.177 Кодексу, під час нарахування (виплати) ФОП доходу від здійснення нею підприємницької діяльності у межах обраних ним видів такої діяльності, якщо ФОП, яка отримує такий дохід, надано копію документу, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб’єкта підприємницької діяльності, податкові агенти не утримують податок на доходи у джерела виплати.
При цьому, сума винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) на користь таких ФОП, відображається у податковому розрахунку за формою №1ДФ під ознакою доходу «157». Це правило не застосовується у разі нарахування (виплати) доходу за виконання певної роботи та/або надання послуги згідно з цивільно-правовим договором, коли буде встановлено, що відносини за таким договором фактично є трудовими, а сторони договору можуть бути прирівняні до працівника чи роботодавця відповідно до підпунктів 14.1.195 та 14.1.222 п.14.1 ст.14 Кодексу.
Таким чином, сума оподатковуваного доходу, виплачена ФОП, отримана від виду діяльності, який не зазначено у документі, що підтверджує її державну реєстрацію, відображається в податковому розрахунку за формою №1ДФ під ознакою доходу «157».
Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 103.25 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням
Скористатись правом на податкову знижку за 2015 рік
необхідно до кінця поточного року

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс).
Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено підпунктом 166.3 статті 166 Кодексу.
До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема:
- квитанціями;
- платіжними дорученнями;
- фіскальними або товарними чеками;
- прибутковими касовими ордерами;
- меморіальними ордерами тощо;
Крім того, понесені витрати підтверджується копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).
У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).
Для реалізації права на податкову знижку платнику податку необхідно заповнити та подати до податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання фізичної особи, за яким вона береться на облік як платник податку у контролюючому органі) податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2015 рік у термін по 31 грудня включно 2016 року.
Звертаємо увагу, якщо платник податку до кінця 2016 року, не скористається правом на нарахування податкової знижки за наслідками 2015 року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (підпункт 166.4.3 пункту 166.4 статті 166 Кодексу).
Між Україною та Люксембургом підписано Конвенцію
про уникнення подвійного оподаткування

У рамках двосторонньої співпраці Міністр фінансів Олександр Данилюк разом із Послом Люксембургу в Україні Мішель Праншер-Томассіні підписали українсько-люксембурзьку Конвенцію про уникнення подвійного оподаткування.
Укладення цього Протоколу спрямоване на уникнення подвійного оподаткування доходів фізичних і юридичних осіб, які виникають на територіях обох країн. Це досягатиметься, як шляхом розподілу права оподаткування окремих видів доходів між Україною та Люксембургом в залежності від місця їх виникнення, так і шляхом врахування у податкових зобов’язаннях платника податку однієї держави сум податків, сплачених на території іншої держави. Даний Протокол містить необхідні статті про обмін податковою інформацією у редакції, яка відповідає останнім стандартам Організації економічного співробітництва та розвитку.
Це дозволить:
- запобігати ухиленням від сплати податків;
- усунути податкову дискримінацію;
- створити механізми щодо покращення співробітництва між податковими органами України та Люксембургу шляхом встановлення процедур взаємного узгодження спірних питань;
- забезпечити обмін податковою інформацією.
Протоколом передбачені такі ставки оподаткування пасивних доходів:
- дивіденди – загальна ставка 15%; 5% – для дивідендів, які отримує компанія, що володіє не менш ніж 20% капіталу компанії, яка такі дивіденди виплачує;
- проценти – загальна ставка 10%; 5% – для процентів, що сплачуються у зв’язку з продажем в кредит промислового, комерційного або наукового обладнання; процентів за банківською позикою;
- роялті – загальна ставка 10%; 5% – для роялті відносно авторських прав на наукові твори, патенту, торгової марки, таємної формули, процесу або інформації щодо промислового, комерційного або наукового досвіду.
Про це Міністерство фінансів України повідомило на своєму офіційному веб-сайті за посиланням:
Про застосування тимчасових митних декларацій

Державною фіскальною службою України у листі від 26.09.2016 №31558/7/99-99-18-02-03-17 «Про застосування тимчасових декларацій» (далі – лист ДФС №31558) повідомила, що законодавством України з питань державної митної справи чітко визначені умови подання тимчасових митних декларацій в рамках процедур митного контролю та оформлення, умови визначення ставок митних платежів, для нарахування сум митних платежів за тимчасовою митною декларацією та вимоги щодо надання відмови у митному оформленні.
З текстом листа №31558 можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:


За 9 місяців поточного року на Дніпропетровщині зібрано
38,6 млрд. грн. податкових і митних платежів
та 9,7 млрд. грн. єдиного внеску

Впродовж січня - вересня 2016 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів (без урахування ЄСВ) 38 млрд. 566,6 млн. грн. Про це проінформувала виконуюча обов’язки начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.
Так, до державного бюджету протягом дев’яти місяців поточного року спрямовано 26 ,1 млн. грн. млн.
До місцевих бюджетів області за відповідний період платниками сплачено 11 млн. грн. Це на 2 млрд. 900,6 млн. грн. (або на 33,4%) більше фактичних надходжень січня - вересня 2015 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку 2016 року зібрано 9 млрд. 688,2 млн. грн.
Отримати гарний настрій та добре підкріпитися змогли гості благодійного ярмарку, що пройшов в Університеті митної справи і фінансів міста Дніпро

«Чого лише немає на цій ярмарці! Колеса, скло, дьоготь, тютюн, ремінь, цибуля, крамарі всякі галас – все злилося в один безладний гомін» - ці безсмертні строки Миколи Гоголя з «Сорочинського ярмарку» давно стали хрестоматійним описом традиційного українського ярмаркування! І саме такий, чи майже такий, ярмарок змогли побачити в першу неділю жовтня гості на традиційному студентському благодійному ярмарку, який щорічно проводять в Університеті митної справи і фінансів міста Дніпро.
Заставлені наїдками та напитками широкі столи на подвір’ї університету приманювали гостей соковитим м’ясом і ковбасою, пиріжками, варениками, сиром, канапками та солодощами. На всі смаки і гаманці! Студенти університету, в переважній більшості, в колоритному національному вбранні: вишиванках, жупанах та віночках зазивали покупців фантазією, кмітливістю та наполегливістю.
А до цього, гарного настрою добавляли і театралізовані постанови, з тієї ж «Сорочинської ярмарки». Виступи студентського ансамблю. Народні пісні і запальна музика.
Кожний факультет університету, представлений на ярмарку, не лише тішив гостей, але і представляв свої кулінарні та художні знахідки журі, на чолі з першим проректором університету, головою вченої ради, доктором історичних наук Віктором Ченцовим, на думку якого: «Головна мета подібних благодійних ярмарків, які в університеті проходять щорічно, надихають студентів розкривати свої особисті таланти і, в той же час, відчувати єдність в колективі. Робити спільні справи задля добробуту кожного».
Звичайно, були і переможці. Учасники дійства отримали гарний настрій та досвід ярмаркування! А всі виручені кошти підуть на благодійні цілі – підтримку тих, хто чекає на неї.
Податковий календар з 07 по 17 жовтня 2016 року
7 жовтня, п'ятниця
Останній день подання
- звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту (форма №1-РС) за вересень 2016 року;
- звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв (форма №2-РС) за вересень 2016 року;
- звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів (форма №3-РС) за вересень 2016 року;
- звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі (форма №1-ОА) за вересень 2016 року;
- звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі (форма №1-ОТ) за вересень 2016 року;
- звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі (форма №1-РА) за вересень 2016 року;
- звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі (форма №1-РТ) за вересень 2016 року;
- попередньої заявки-розрахунку про потребу у марках акцизного податку на грудень 2016 року
10 жовтня, понеділок
Останній день подання
- декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію на жовтень 2016 року
17 жовтня, понеділок
Останній день подання
- звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за вересень (форма №ЗВР-1) за вересень 2016 року, якщо не передбачено подання інформації дротовими або бездротовими каналами зв’язку;
- довідки про використані розрахункові книжки за вересень 2016 року

Про забезпечення роботи ЦОП у святкові та вихідні дні

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області з метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних послуг, повідомляє про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні:
14 жовтня 2016 року — вихідний день;
15 жовтня 2016 року — робочий день у режимі чергування (за необхідності із залученням спеціалістів відповідних структурних підрозділів) до 13 год. 00 хв.
Про рентну плату за спеціальне використання води

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Державна фіскальна служба України з метою правильності обчислення, своєчасності і повноти справляння рентної плати за спеціальне використання води здійснила аналіз даних податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води (далі - Плата) за результатами діяльності за II квартал 2016 року та повідомила про найбільш поширені помилки, яких припускаються платники під час декларування податкових зобов'язань з Плати (додаток 5 до податкової декларації з рентної плати).
Зокрема, окремі платники при поданні до органу ДФС податкової звітності з Плати не дотримувались порядку її заповнення, внаслідок чого звітність була подана з помилками.
Наприклад, у р.8 «об'єкт оподаткування з початку року» задекларовано 103 куб.м, при цьому у р.8.1 «в межах установленого річного ліміту» задекларовано 59 куб.м, у р.8.2 «з підземних водних об'єктів» - 0; у р.8 «об'єкт оподаткування з початку року» задекларовано 180 куб.м, при цьому у р.8.1 «в межах установленого річного ліміту» задекларовано 180 куб.м, у р.8.2 «з підземних водних об'єктів» - 43 куб.м.
Також має місце незаповнення платниками р.8 «об'єкт оподаткування з початку року», внаслідок чого у окремих випадках значення р.8 (р.8 = р.8.1 + р.8.2) дорівнює 0 за наявності показників у р.8.1 або р.8.2.
Наприклад, у р.8 «об'єкт оподаткування з початку року» задекларовано 0 куб.м, при цьому у р.8.1.2 «з підземних водних об'єктів» задекларовано 4200 куб.м; у р.8 «об'єкт оподаткування з початку року» задекларовано 0 куб.м, при цьому у р.8.1 «в межах установленого річного ліміту» задекларовано 17023 куб.м; у р.8 «об'єкт оподаткування з початку року» задекларовано 0 куб.м, при цьому у р.8.1.1 «з поверхневих водних об'єктів» задекларовано 1120 куб.м.
Слід також звернути увагу на правильність застосування платниками ставок Плати під час розрахунку податкових зобов'язань з Плати та визначення коду водного об'єкта (додаток 5 до податкової декларації з рентної плати).
Звертаємо увагу платників податків на дотримання порядку заповнення податкової звітності з Плати затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 року №719 «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати» .
Оновлено реєстр реєстраторів розрахункових операцій
Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Наказом Державної фіскальної служби України від 28.09.2016 №813 затверджено новий
Оновлено «Єдинє вікно». Версія 1.25.2.0 від 26.09.2016 р.
Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.
Державна фіскальна служба України на своєму сайті оприлюднила доповнення програмного забезпечення «Єдинє вікно подання електронної звітності»станом на 26 вересня 2016 року.
Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 23.07.2016 року по 26.09.2016 року включно (містить доповнення починаючи з версії 1.25.0.0).
Воно встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.25.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.
Оновлення OPZ 1.36.2 від 26.09.2016
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.
26 вересня 2016 року вийшло оновлення OPZ 1.36.2.
Це оновлення встановлюється на ОПЗ версії 1.36 або версії 1.36.1.
Не забувайте після встановлення оновлення перевірити "Довідник документів":
- в меню "Довідники" - "Довідник документів" - або зліва "пташкою" відзначте всі звіти, або виберіть всі потрібні вам звіти і відзначте їх "пташкою"
Перелік змін та доповнень (версія 1.36.2.0) (станом на 26.09.2016)
Коригування існуючих форм, шаблонів та даних:
Форми вводу (XSL):
Надана можливість вносити ознаку наявності поданих доповнень згідно зноски «8» до поля «Наявність доповнення» (додано поле HJ1).для наступних документів:
- J0100608 - Розрахунок податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності;
- J0100807 - Розрахунок податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7;

- J0101910 - Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації.
Схеми даних (XSD):
- common_types.xsd - "Загальні типи даних" - на виконання вимог п.4 постанови КМУ від 13.07.2016 №440 «Про затвердження -Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» надана можливість використання нових ознак неприбутковості установи (організації) за затвердженою структурою.
Чи включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи прощена (анульована) кредитором сума боргу за фінансовим кредитом в іноземній валюті?
Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.
Законом України від 9 квітня 2015 року №321-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо кредитних зобов’язань» (далі – Закон №321) внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – Кодекс), зокрема, доповнено пунктом 8 підрозділу 1 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу.
Згідно з абзацом першим пункту 8 підрозділу 1 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу не вважається додатковим благом платника податку та не включається до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу сума, прощена (анульована) кредитором у розмірі різниці між основною сумою боргу за фінансовим кредитом в іноземній валюті, визначена за офіційним курсом Національного банку України на дату зміни валюти зобов’язання за таким кредитом з іноземної валюти у гривню, та сумою такого боргу, визначеною за офіційним курсом Національного банку України станом на 1 січня 2014 року, а також сума процентів, комісії та/або штрафних санкцій (пені) за такими кредитами, прощених (анульованих) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним із процедурою його банкрутства, до закінчення строку позовної давності.
Норми пункту 8 підрозділу 1 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу застосовуються до фінансових кредитів в іноземній валюті, не погашених до 1 січня 2014 року.
Дія абзацу першого пункту 8 підрозділу 1 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу поширюється на операції з прощення (анулювання) кредитором боржникові заборгованості за фінансовим кредитом в іноземній валюті, що здійснювалися починаючи з 1 січня 2015 року.
Відповідне питання – відповідь розміщене у категорії 103.02 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням
Щодо сплати фізичною особою транспортного податку, якщо протягом звітного року термін використання легкового автомобіля досягне 5 років

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.
Відповідно до п.п. 267.1.1 п. 267.1 ст. 267 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 Кодексу є об’єктами оподаткування.
Об’єктом оподаткування транспортного податку є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 Кодексу).
Транспортні засоби, що використовувалися, – транспортні засоби, на які уповноваженими державними органами, в тому числі іноземними, видані реєстраційні документи, що дають право експлуатувати такі транспортні засоби (п.п. 14.1.251 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).
Згідно з п.п. 267.6.1 п. 267.6 ст. 267 Кодексу обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.
Підпунктом 267.6.2 п. 267.6 ст. 267 Кодексу передбачено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).
Транспортний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п 267.8.1 п. 267.8 ст. 267 Кодексу).
У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років (п.п 267.6.7 п. 267.6 ст. 267 Кодексу).
Відповідне питання – відповідь розміщене у категорії 111.05 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням
Щодо визначення юридичною особою – платником єдиного податку третьої групи доходу при безоплатному отриманні товарів (робіт, послуг)

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Відповідно до п.п. 2 п. 292.1 ст. 292 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) для юридичної особи платника єдиного податку третьої групи доходом є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 Кодексу.
Зокрема, згідно з п. 292.3 ст. 292 Кодексу до суми доходу платника єдиного податку включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг).
Безоплатно отриманими вважаються товари (роботи, послуги), надані платнику єдиного податку згідно з письмовими договорами дарування та іншими письмовими договорами, укладеними згідно із законодавством, за якими не передбачено грошової або іншої компенсації вартості таких товарів (робіт, послуг) чи їх повернення, а також товари, передані платнику єдиного податку на відповідальне зберігання і використані таким платником єдиного податку.
Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі, дата підписання платником єдиного податку акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг) (п. 292.6 ст. 292 Кодексу).
Слід зазначити, що відповідно до ст. 632 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами та доповненнями якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору.
З огляду на зазначене, до суми доходу юридичної особи платника єдиного податку третьої групи включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг) з урахуванням звичайних цін. При цьому поняття звичайна ціна визначено п.п. 14.1.71 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, з урахуванням особливостей, обумовлених ст. 39 Кодексу.
Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 108.01.02 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням
Щодо оподаткування податком на доходи фізичних осіб сум сплачених суб’єктом господарювання за навчання фізичної особи - найманого працівника одним платежем в поточному році за весь період навчання, який складається з декількох років

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.
Відповідно до пп.165.1.21 п.165.1 ст.165 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) до доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, відноситься сума, сплачена роботодавцем на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за фізичну особу, але не вище розміру, визначеного в абз. першому пп.169.4.1 п.169.4 ст.169 Кодексу на кожний повний або неповний місяць підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи, незалежно від того, чи перебуває ця особа у трудових відносинах з роботодавцем, але за умови, що вона уклала з ним письмовий договір (контракт) про взяті зобов’язання з відпрацювання у такого роботодавця після закінчення вищого та/або професійно-технічного навчального закладу і отримання спеціальності (кваліфікації) не менше ніж три роки.
Якщо працівник припиняє трудові відносини з роботодавцем протягом періоду такого навчання або до закінчення третього календарного року від року, в якому закінчується таке навчання, сума, сплачена як компенсація вартості навчання, прирівнюється до додаткового блага, наданого такому працівнику протягом року, на який припадає таке припинення трудових відносин, та підлягає оподаткуванню у загальному порядку.
Законодавством не встановлено обмежень щодо терміну, за який роботодавець має право здійснити оплату за навчання найманого працівника.
Враховуючи вищевикладене, якщо суб’єкт господарювання сплатив за навчання фізичної особи - найманого працівника однією сумою в поточному році за весь період навчання, який складається з декількох років, така сума, з урахуванням розміру, визначеного пп.169.4.1 п.169.4 ст.169 ПКУ, оподаткуванню не підлягає.
При цьому, якщо працівник припиняє трудові відносини з роботодавцем протягом періоду такого навчання або трьох років після закінчення вищого та/або професійно-технічного навчального закладу, то сума, сплачена як компенсація вартості навчання, прирівнюється до додаткового блага, наданого такому працівнику протягом року, на який припадає таке припинення трудових відносин, та підлягає оподаткуванню у загальному порядку.
Відповідне питання – відповідь розміщене у категорії 103.02 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням
Легалізація заробітної плати - ‬один із напрямків роботи ‪‎фіскальної служби‬

Важливою проблемою сьогодення є легалізація трудових відносин та заробітної плати, адже через тіньовий ринок зайнятості держава втрачає мільйони гривень несплачених податків, а громадяни позбуваються соціального захисту.
Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем, не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу, а отже – і права на достойну пенсію, інші соціальні пільги та виплати.
Шановні громадяни! Подбайте про достойне життя своєї громади, батьків та дітей – вимагайте від роботодавців офіційного оформлення трудових відносин. Адже легалізація заробітної плати – це гідне забезпечення майбутнього кожного з нас та краще життя.
Про відомі Вам факти порушення трудових прав, отримання заробітної плати «в конверті» - повідомляйте органи ДФС за місцем реєстрації, або письмово на адресу: 51931, м. Кам’янське, вул. Медична, 9.
По кожному факту порушень трудового законодавства будуть вжиті належні заходи реагування.
База нарахування єдиного внеску для ФОП – платників єдиного податку без використання праці найманих працівників

Враховуючи, що відповідно до частини 5 статті 8 Закону №2464 ФОП – платники єдиного податку нараховують та сплачують єдиний внесок за 2016 рік у розмірі 22% на суми, самостійно визначені для себе, то у 2016 році:
- мінімальний страховий внесок становить:
січень – квітень – 303,16 гривень за місяць (1 378,00 грн х 22%);
травень – листопад – 319,00 гривень за місяць (1 450,00 грн. х 22%);
грудень – 341,00 гривень за місяць (1 550,00 грн. х 22%);
- максимальна величина бази нарахування єдиного внеску становить:
січень – квітень – 34 450 гривень за місяць (1 378 грн. х 25);
травень – листопад – 36 250 гривень за місяць (1 450 грн. х 25);
грудень – 38 750 гривень за місяць (1 550 грн. х 25).
Електронні сервіси від Державної фіскальної служби України

Нагадуємо, що на офіційному веб-порталі ДФС України http://sfs.gov.ua розміщено низку електронних сервісів, за допомогою яких платники можуть отримати багато корисної інформації, зокрема: «Електронний кабінет платника податків», «Інформаційно - довідковий ресурс», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Реєстр платників ПДВ», «Пульс», «Декларування on-line»,«Реєстр страхувальників»,
Також на веб-порталі відомства розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації» та інша довідкова інформація.
Подолаємо корупцію разом

Дніпродзержинська ОДПІ нагадує, що корупція - протиправна діяльність, яка полягає у використанні службовими особами їх прав і посадових можливостей для особистого збагачення. Характерною ознакою корупції є конфлікт між діями посадової особи та інтересами громадян, що є злочином проти державної влади.
З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів Дніпродзержинською ОДПІ забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу ДФС України «Пульс», доступний клієнтам податкової служби та митниці.
Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:
- труднощі в спілкуванні; - некоректне ставлення; - перевищення повноважень;
- неякісне обслуговування та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.
Викрито схему отримання хабарів на митному посту «Тиса»
Співробітники Військової прокуратури Ужгородського гарнізону спільно з СБУ та із залученням співробітників Міжвідомчого цільового центру із запобігання та виявлення порушень законодавства з питань державної митної справи викрили схему отримання хабарів на митному посту «Тиса».
Співробітники військової прокуратури спільно з СБУ затримали під час отримання хабара митника, відповідального за протидію контрабанді та порушенню митних правил. Так, 02.10.2016 було задокументовано черговий факт вимагання та одержання головним державним інспектором-кінологом відділу кінологічного забезпечення управління по роботі з митними правопорушеннями Закарпатської митниці ДФС на митному посту «Тиса» від громадянина України неправомірноі вигоди у розмірі 400 євро за безперешкодне переміщення (без сплати митних платежів) вантажного транспортного засобу із товарами побутового вжитку. Також при огляді приміщень митного поста «Тиса» виявлено та вилучено грошові кошти у сумі 6950 Євро.
Митника затримано згідно зі ст. 208 Кримінального процесуального кодексу України. Тривають невідкладні оперативно-слідчі дії зі встановлення та притягнення до відповідальності всіх посадовців, задіяних у корупційній схемі.
Після затримання зазначеної особи до місця події прибули дві спільні мобільні групи Міжвідомчого цільового центру із запобігання та виявлення порушень законодавства з питань державної митної справи.
За час роботи спільними мобільними групами Міжвідомчого центру проводилися заходи щодо огляду транспортних засобів, вантажів та особистих речей громадян, що переміщувалися через митний кордон України. В ході проведення заходів було виявлено п‘ять фактів порушення митного законодавства України, за якими ініційовано складання протоколів про порушення митних правил за статтею 472 МК України, по яким затримано товарів на загальну суму майже 200 тис. грн. Санкція даної статті передбачає конфіскацію товарів і штраф в розмірі 100% вартості товарів.

В Дніпропетровській області ліквідовано конвертцентр з обігом понад
642 млн. грн.
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.
Працівниками податкової міліції Дніпропетровської області в рамках розслідування кримінального провадження за ч.1 ст.358, ч.3 ст.191 КК України припинено діяльність конвертаційного центру.
Встановлено групу осіб, які без наміру здійснення статутної діяльності зареєстрували та придбали низку транзитно-конвертаційних суб’єктів підприємницької діяльності.
Схема роботи полягала в тому, що легальні підприємства перераховували безготівкові грошові кошти за нібито придбані товарно-матеріальні цінності, надані послуги та виконані роботи на розрахункові рахунки фіктивних СГД, які в подальшому знімали готівкою учасники центру для передачі посадовим особам реального сектору економіки, за винятком 10-12% за конвертацію.
Загальний обіг проконвертованих коштів протягом 2015-2016 років склав понад 642 млн. гривень, ймовірні втрати бюджету складають понад 107 млн. гривень.
Під час проведення слідчих дій проведено 10 санкціонованих обшуків в офісних приміщеннях, за адресами проживання фігурантів та їх автомобілях.
За результатами обшуків вилучено 148 тис. доларів США, 608 тис. гривень і 7 тис. євро готівкою, 20 печаток, комп’ютерну техніку, електронні носії інформації, засоби зв’язку та документацію, які свідчать про протиправну діяльність.
На 29 розрахункових рахунків ФСПД (на 5 з яких заблоковано 87 тис. гривень) накладено арешт. Слідчі дії тривають.
Відділ організації роботи Дніпродзержинської ОДПІ
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор