www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 29 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район >> Новини
Дніпродзержинська ОДПІ інформує!!!
Версія для друку Написати листа
До відома громадян та суб’єктів господарювання !

15 липня 2014 року в приміщенні Центру обслуговування громадян Дніпродзержинської ОДПІ вул. Медична 9, з 9-00 до 18-00, будуть безкоштовно видаватися ключі для подання податкової звітності, та звітності по ЄСВ в електронному вигляді. Довідки за тел. 33042.

Інформаційно – комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ
Про отримання посилених сертифікатів електронних ключів

Запрошуємо юридичних і фізичних осіб отримати посилені сертифікати електронних ключів Міністерства доходів і зборів України.
Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі підготовка документів та реєстрація, розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів (acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів»).
Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ
На Дніпропетровщині електронні ключі можна безоплатно отримати

в акредитованих центрах Міндоходів





У Дніпропетровській області отримати посилені сертифікати відкритих ключів суб’єкти господарювання та фізичні особи можуть безкоштовно в п’яти пунктах реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів за адресами:

      1. м. Дніпропетровськ, пр. ім. Газети «Правда», буд. 95а, ЦОП Лівобережної ОДПІ м. Дніпропетровська, зал 3, каб.9,10, тел.(0562) 27-30-76;
2. м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграду, буд. 25, ЦОП ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, вікна реєстрації користувачів ЕЦП №21, №22, тел.(056) 749-63-34;


3. м. Нікополь, пр. Трубників, буд. 27, ЦОП Нікопольської ОДПІ, каб. 112, тел. (05662) 2-23-18;


4. м. Кривий Ріг, пр. Дзержинського, буд. 42, Криворізька центральна ОДПІ, каб. 112а, тел. (056) 404-06-95;


5. м. Павлоград, вул. Верстатобудівників, буд. 14а, Західно – Донбаська ОДПІ, каб. 804, тел. (05632) 3-39-59.

Режим роботи пунктів реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів: понеділок – четвер з 9 - 00 до 18 – 00, п’ятниця з 9 - 00 до 16 – 45, субота, неділя – вихідні дні.

Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ

Ми проти корупції

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України "Пульс", доступний клієнтам податкової служби та митниці. Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:
- труднощі в спілкуванні;
- некоректне ставлення;
- перевищення повноважень;
- неякісне обслуговування
та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ
ПДВ - шляхом оформлення облігацій
внутрішньої державної позики

Платникам податку на додану вартість, у яких є задекларовані до відшкодування суми податку до 1 січня 2014 року, підтверджені перевірками й не відшкодовані станом на 3 квітня поточного року, відшкодування здійснюється шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики з терміном обігу п’ять років.
Оформлення відшкодування сум податку на додану вартість облігаціями внутрішньої державної позики прирівнюється до виплати платнику податку сум бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на рахунок платника податку.
Кабінет Міністрів України планує проводити погашення зазначених облігацій кожні півроку згідно з сумою, визначеною у купоні до облігації, з одночасним нарахуванням та виплатою відсотків за такою сумою у розмірі до 9% річних.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ

Реєстрація електронного цифрового підпису

Нагадуємо, що процедура отримання послуг електронного цифрового підпису через мережу Інтернет не можлива.
Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, затвердженим 7 травня 2012 року, передбачена особиста присутність заявника (чи його довіреної особи) під час процедури реєстрації.
Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна знайти на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту http://www.acskidd.gov.ua/ у рубриці Реєстрація користувачів.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ

Електронні сервіси від Міністерства доходів і зборів України

Нагадуємо, що на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua розміщено низку електронних сервісів, за допомогою яких платники можуть отримати багато корисної інформації, зокрема:
«Електронний кабінет платника податків» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді; переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом;

«Інформаційно - довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Міністерства по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства, законодавства з питань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

«Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - сервіс, що допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків;

«Реєстр платників ПДВ» - щоденно оприлюднює дані про реєстрацію платників ПДВ, а інформацію про анульовані реєстрації можна отримати скориставшись меню «Анульовані свідоцтва платників ПДВ»;

«Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення;

«Декларування on-line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємцям та громадянам в електронному вигляді;

«Реєстр страхувальників» - інформація про взяття на облік платника ЄСВ , його реєстраційний номер та клас професійного ризику.

Також на веб-порталі відомства розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації» та інша довідкова інформація

Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ

Зміна електронного цифрового підпису

У випадку коли у платника податків змінюються облікові дані (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району тощо), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.
Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.
Відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 №233 «Про подання електронної податкової звітності» платник податку може надіслати до органу доходів і зборів засобами телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ

Міндоходів створить реєстр платників для отримання ПДВ за облігаціями внутрішньої державної позики

За дорученням Уряду для визначення граничного обсягу випуску облігацій внутрішньої державної позики Міністерство доходів і зборів України проводить інвентаризацію платників ПДВ, у яких наявні відповідні суми податку. Потім на підставі заяв платників про оформлення відшкодування вказаними облігаціями будуть складені реєстри проведеної інвентаризації.

Відшкодування ПДВ для таких платників відбуватиметься за допомогою облігацій державної внутрішньої позики, випуск яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року „Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість”.


Згідно з документом, номінальна вартість зазначених облігацій становитиме 1 000 грн., а строк обігу 5 років. Ставка дохідності по цих цінних паперах встановлюється на рівні облікової ставки Національного банку України.


Обсяг випуску облігацій визначатиметься Мінфіном у межах граничного обсягу, визначеного Кабінетом Міністрів відповідно до реєстрів проведеної інвентаризації платників.


Для погашення облігацій кожні шість місяців протягом строку їх обігу будуть проводитися виплати із погашення основної суми боргу в розмірі 10% їх номінальної вартості та доходу за цими облігаціями.


Облігації випускатимуться у бездокументарній формі у вигляді записів на рахунках у цінних паперах у Нацбанку.


Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ

Про отримання посилених сертифікатів електронних ключів

Запрошуємо юридичних і фізичних осіб отримати посилені сертифікати електронних ключів Міністерства доходів і зборів України в п’яти Центрах сертифікації електронних ключів області: у містах Дніпропетровську, Кривому Розі, Нікополі та Павлограді.
Посилені сертифікати електронних ключів оформлюються цілком безкоштовно і дають можливість подавати до органів Міндоходів звітність у електронному вигляді зі свого робочого місця, офісу чи дому.
Фахівці органів Міндоходів у Дніпропетровській області щиро дякують платникам податків, які вже звітують в он-лайн режимі, і нагадують, що в електронному вигляді до органів Міндоходів можна також подавати митні декларації та декларації про доходи громадян, отримані у минулому році.
Для отримання сертифікату посиленого електронного ключа Міністерства доходів і зборів України необхідно подати:
Юридичним особам
1) заповнену та підписану Реєстраційну картку (отримується у органі Міндоходів);
2) оригінал статуту (положення про установу, філію);
3) документи, що підтверджують повноваження керівника заявника;
4) документи, що підтверджують належність підписувала до юридичної особи – заявника;
5) копії паспортів заявника та підписувачів; копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера).
Фізичним особам та фізичним особам – підприємцям
1) заповнену та підписану Реєстраційну картку (отримується у органі Міндоходів);
2) копію паспорту;
3) копію облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
Більш докладно з порядком отримання сертифікату посиленого електронного ключа можна ознайомитись на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міністерства доходів і зборів України acskidd.gov.ua.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ


Умови придбання ОВДП "Військові"

Мініфін відповідно до постанови КМУ розпочинає розміщення казначейських зобов’язань «Військові» серії В на пред’явника в документарній формі загальним обсягом 100 млн. гривень із строком обігу 24 місяці, номінальною вартістю 1000 гривень, відсотковою ставкою 7% річних та сплатою купонів кожні шість місяців у розмірі 35 гривень.
Продаж казначейських зобов’язань фізичним особам буде здійснюватися в понад 2200 установах Публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» на всій території України.
З метою забезпечення однакового рівня дохідності для покупців, вартість продажу казначейських зобов’язань змінюється залежно від часу їх розміщення.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ
Переваги ОВДП "Військові"

Перевагами такого інструменту інвестування коштів, як казначейські зобов’язання України, для населення є: надійність, гарантована державою, доступна номінальна вартість, випуск в документарній формі на пред’явника, що значно спрощує процедуру купівлі, обігу та погашення.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ
Доходи, отримані за купонами ОВДП «Військові», не оподатковуються

При виплаті фізичній особі доходу за пред’явленим сертифікатом казначейського зобов’язання «Військові» він не підлягає оподаткуванню та не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника. Це стосується як доходу, що виплачується АТ «Ощадбанк» кожні шість місяців (сертифікат містить 4 купони), так і одноразового погашення казначейських зобов’язань.

Також, при продажі сертифікату «Військові» на вторинному ринку, інвестиційний прибуток, отриманий фізичною особою, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника та не підлягає оподаткуванню.

Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ


Терміни звітування по збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства його платниками

Відповідно до статті 1 Закону України від 09.04.1999р. №587-ХІV «Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства» платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво.
Пунктом 49.2 статті 49 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов’язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Базовим звітним періодом для надання звітності по ЗРВСХ є календарний місяць.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ
Чи подається звітність по збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства
у разі припинення реалізації алкогольних напоїв та пива.

Наказом ДПА України від 06.07.10 №483 затверджено Узагальнююче податкове роз’яснення щодо застосування норм Закону України «Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства». Пунктом 6.4 якого надано роз’яснення щодо подання звітності у разі припинення реалізації алкогольних напоїв та пива. Зокрема, суб’єкт підприємницької діяльності може надати податковому органу, в якому він перебуває на обліку, письмове повідомлення (заяву) про припинення в подальшому господарської діяльності з реалізації алкогольних напоїв та пива в оптовій та/або в роздрібній торгівельній мережі та мережі громадського харчування, якщо він протягом поточного року припиняє продаж зазначеної продукції та у подальшому не передбачає її реалізацію. Проте, для суб’єкта підприємницької діяльності, що здійснював реалізацію алкогольних напоїв, додатковою умовою є одночасне завершення строку дії ліцензії або отримання податковим органом письмового повідомлення про анулювання ліцензії на реалізацію в оптовій та/або в роздрібній торгівельній мережі та мережі громадського харчування алкогольних напоїв.

Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ
Про «тіньові» трудові правовідносини
Нелегальний обіг робочої сили веде до порушення прав людини, втрати працівником, зайнятим у «тіньовому» секторі економіки, соціальних гарантій, страхового стажу і соціальних виплат. Використання «нелегалів», неукладення чи несвоєчасна реєстрація трудових договорів між підприємцями та найманими працівниками є порушенням законодавства про працю і передбачає адміністративну відповідальність — накладання штрафу в розмірі від 30 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (510–1700 грн.).
У разі виявлення під час перевірки фактів порушення працедавцем законодавства щодо укладення трудового договору, якщо ці дії призвели до нарахування, утримання та сплати до бюджету ПДФО, до нього застосовуватимуться штрафні санкції у розмірі 25% суми нарахованого податкового зобов’язання. А при повторному такому порушенні протягом 1095 днів — 50% (ст.123 Податкового кодексу України).
За неукладання трудових договорів із найманими працівниками, грубе порушення законодавства про працю (ст.172 Кримінального кодексу України) та умисне ухилення від сплати податків (ст.212 Кримінального кодексу України) встановлена кримінальна відповідальність.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ
У Дніпропетровській області проводиться місячник легалізації трудових правовідносин

На Дніпропетровщині з 1 липня 2014 року розпочинається «Місячник добровільної легалізації трудових відносин у Дніпропетровському регіоні», який продовжиться до 31 липня поточного року.

Проведення Місячника направлене на реалізацію принципу організаційної єдності, спрощення процедури реалізації трудових правовідносин між суб'єктами господарювання і найманими працівниками, скорочення часу, витраченого підприємцями на реєстрацію трудових договорів та отримання якісної інформації з питань трудового та податкового законодавств.



У цей період всі суб'єкти господарювання зможуть:

провести у найкоротший термін реєстрацію трудових договорів в спеціально відведених приміщеннях районних (міських) центрів зайнятості;
одержати в центрах зайнятості і державних податкових інспекціях Головного управління Міндоходов в Дніпропетровській області безкоштовні послуги консультантів з питань трудового і податкового законодавств.
З графіком чергування працівників органів Міндоходів Дніпропетровської області в Центрах обслуговування платників протягом проведення Місячника добровільної легалізації трудових відносин у Дніпропетровському регіоні можна ознайомитись на суб-сайті ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області у розділі «Анонси».
Інформаційно – комунікаційний сектор
Дніпродзержинської ОДПІ
Змінено розмір єдиного внеску

З 1 травня 2014 року для осіб, які виявили бажання брати участь в одному з видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, змінено розмір єдиного внеску.

Це стосується наступних категорій осіб:

для членів фермерського господарства, особистого селянського господарства розмір єдиного внеску за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття з 01.05.2014 становить 0,5%, пенсійне страхування - 34,3%;

громадяни України, які працюють за межами України з 01.05.2014 повинні добровільно сплачувати на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття 0,5%.

(Закон України від 27.03.2014 №1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні»).


Подання звітності подовжено

Указом Президента України від 14 квітня 2014 року уведено в дію Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України".

Відповідно до пункту 4.3 статті 4 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) податкові періоди та строки сплати податків та зборів установлюються, виходячи з необхідності забезпечення своєчасного надходження коштів до бюджетів, з урахуванням зручності виконання платником податкового обов'язку та зменшення витрат на адміністрування податків та зборів.


Пунктом 49.2 статті 49 Кодексу визначено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.


Граничні строки подання податкової декларації можуть бути збільшені за правилами та на підставах, які передбачені Кодексом.

Так, відповідно до пункту 102.6 статті 102 Кодексу граничні строки для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань підлягають продовженню керівником контролюючого органу (його заступником) за письмовим запитом платника податків, зокрема, якщо такий платник податків протягом зазначених строків мав обмежену свободу пересування підтверджених документально.
Штрафні санкції, визначені цим Кодексом, не застосовуються протягом строків продовження граничних строків подання податкової декларації згідно з пунктом 102.6 статті 102 Кодексу.

Порядок застосування пунктів 102.6 - 102.7 статті 102 Кодексу затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010 № 1044 (далі – Наказ № 1044).


Відповідно до Наказу № 1044 обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини) – це непереборна за даних умов сила (стихійне лихо, дія суспільного ворога, оголошена та неоголошена війна, загроза війни, терористичний акт, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, громадська демонстрація, блискавка, пожежа, буря, повінь, землетрус, нагромадження снігу або ожеледь, вибух тощо), яка є обставиною, що звільняє фізичну особу або посадових осіб юридичної особи від відповідальності за невиконання обов'язків, передбачених податковим законодавством.


Враховуючи зазначене, а також беручи до уваги значну кількість звернень платників податків Донецької і Луганської областей про неможливість своєчасного подання податкової звітності за травень 2014 року до контролюючих органів, з урахуванням пункту 5.4 Наказу № 1044, Міністерство доходів і зборів повідомляє про продовження граничного терміну подання податкової звітності за травень 2014 року з 20 червня 2014 року до 30 червня 2014 року включно для платників податків, у яких відсутня можливість своєчасного подання такої звітності на відповідній території України у зв’язку з проведенням антитерористичної операції.

(Лист Міністерства доходів і зборів України вiд 19.06.2014 №14544/7/99-99-19-03-02-17).

Усний договір та податкова накладна

Податковим кодексом України передбачене обов’язкове заповнення рядка «Вид цивільно-правового договору» податкової накладної.
У разі укладання договорів у письмовій формі в податковій накладній за операцією, на яку виписується податкова накладна, проставляються вид цивільно-правового договору згідно з Цивільним кодексом України (наприклад: договір купівлі-продажу, міни, підряду, надання послуг, перевезення тощо), а також дата складання договору та його номер.
Згідно зі статтею 9 Закону України від 16.07.1999 №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату та місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст і обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Рахунок-фактура за своїм призначенням не відповідає ознакам первинного документа (оскільки ним не фіксується будь-яка господарська операція, розпорядження або дозвіл на проведення господарської операції), а має лише інформаційний характер. Тобто форма рахунка-фактури не містить можливості визначення змісту правочину (купівлі-продажу, надання послуг, перевезення тощо) та не визначає вид договірних зобов’язань.
Тож, за відсутності документа, який фіксує зміст правочину такий правочин вчинений усно. У разі наявності рахунка-фактури або іншого документа, який підтверджує вчинення усного правочину, в графі «Вид цивільно-правового договору» податкової накладної робиться відповідний запис та зазначається документ, на підставі якого здійснено операцію, його дата і номер (наприклад: Усний договір купівлі-продажу, рахунок-фактура від ______ № __).
Звернення, які не підлягають розгляду

исьмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян», та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Звернення, як воно є

Кожен громадянин має право на звернення.
Обов’язковими реквізитами звернення є прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина; в ньому викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином та записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим (надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо повноваження оформленні відповідно до чинного законодавства).
«Чорну», «Білу» або «Сіру» зарплати. Що обрати?

Всім добре відомо, якщо підприємство офіційно сплачує своїм працівникам мінімальну заробітну плату, то неофіційно решту заробітної плати працівник отримує «в конверті». Така схема, на перший погляд, могла б задовольнити всіх: і працівника, який сумарно отримує гідну заробітну плату, і підприємця, який уникає зайвих, на його погляд, витрат і державу, яка щось отримує у вигляді податків з тієї невеличкої офіційної частки доходів громадян.
Така схема взаємовигідна тільки на перший погляд, поглянемо на неї з іншого боку. При влаштуванні на роботу перед робітником постає питання: який же спосіб оплати праці обрати. ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області хоче допомогти у прийнятті правильного рішення, розповівши про «чорну», «сіру» та «білу» зарплати те, чого робітнику не роз’яснить жоден роботодавець.
Почнемо з зарплати «в конверті». За бухгалтерськими документами робітник — людина-невидимка. Тобто його не існує, а гроші, призначені на оплату його праці, списуються під якісь інші витрати. Деякі люди бачать безліч зручностей в такій формі оплати: не треба возитися з паперами, оформлятися на роботу, платити податки. Але це привабливо тільки на перший погляд. І при оформленні пенсії такий працівник дуже здивується її розмірам, бо для держави він нероба, адже відрахувань до Пенсійного фонду від нього не надходило. Сума оплати його праці ніде не зафіксована. І в разі, якщо керівник вирішить переглянути усний договір в односторонньому порядку, відстояти свої права буде дуже складно. Відпустка і лікарняний залишаються виключно на совісті роботодавця. Якщо раптом буде потрібна довідка з місця роботи — її не видадуть, тож про будь - який кредит можна забути.
«Сіра» зарплата - це коли працівник офіційно оформлений на підприємстві і навіть отримує певну суму заробітної плати в бухгалтерії. Але основна частина такого заробітку — «в конверті» і ніде не зафіксована. Це означає, що соціальні виплати будуть оплачені за мінімальним тарифом.
«Біла» зарплата. Фінансові та правові відносини між роботодавцем і працівником обумовлені і зафіксовані на папері та в повній мірі регулюються Кодексом законів про працю України. Офіційне оформлення і «біла» зарплата істотно спрощують процедуру отримання кредиту, оформлення візи або закордонного паспорта, а також це - оплата відпусток, лікарняних, надання різних пільг, достойна пенсія тощо.
Тож якщо ви не хочете порушувати законодавство та дбаєте про своє майбутнє, прагнете до гідного матеріального забезпечення, а ваше керівництво іншої думки, просимо звернутися до органу Міндоходів та повідомити про такий випадок.
Як скласти податкову декларацію зі збору за спеціальне використання води за І півріччя 2014 року

З 1 квітня 2014 року згідно з «Антикризовим законом» №1166 збільшено ставки всіх ресурсних податків і зборів, окрім збору за спеціальне використання лісових ресурсів.
Ставки збору за спеціальне використання води встановлені статтею 325 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), підвищені для всіх напрямів і джерел використання: підземних та поверхневих джерел, використаної води для потреб гідроенергетики, житлово-комунальних підприємств, водного транспорту, рибного господарства, виробництва напоїв, кар’єрної та дренажної води.
Враховуючи, що пунктом 326.1 статті 326 ПКУ збір за спеціальне використання води обчислюється щоквартально, наростаючим підсумком з початку року, в податкових деклараціях інформація відображається двома рядками:
за І півріччя 2014 року – за І квартал 2014 року за ставками, що діяли до 01.04.2014; за ІІ квартал – за ставками, що почали діяти з 01.04.2014;
за ІІІ квартали 2014 року - за І квартал 2014 року за ставками, що діяли до 01.04.2014; за ІІ та ІІІ квартали – за ставками, що почали діяти з 01.04.2014;
за 2014 рік - за І квартал 2014 року за ставками, що діяли до 01.04.2014; за ІІ, ІІІ та ІV квартали – за ставками, що почали діяти з 01.04.2014.
Збір сплачується до бюджету у строки, визначені для квартального податкового (звітного) періоду, за місцем податкової реєстрації (пункт 328.4 статті 328 ПКУ), а саме, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації за місцем податкової реєстрації (50 календарних днів після закінчення звітного кварталу)
У разі несплати або сплати у неповному обсязі платниками збору контролюючі органи подають інформацію про таких платників до органів, що видають дозволи на спеціальне водокористування для скасування виданих дозволів зазначеним платникам.

ФОП на спрощеній системі оподаткування - пенсіонери не сплачують єдиний внесок

Фізичні особи - підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують згідно із законом пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Згідно зі ст. 1 Закону України від 09.07.2003 р. № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі — Закон № 1058) пенсіонер — це особа, яка отримує пенсію, довічну пенсію, або члени її сім’ї, які отримують пенсію в разі смерті цієї особи у випадках, передбачених цим Законом.


Законом № 1058 передбачено такі види пенсійних виплат, як пенсія за віком, пенсія у зв’язку з втратою годувальника та пенсія по інвалідності внаслідок загального захворювання (у тому числі каліцтва, не пов’язаного з роботою, інвалідності з дитинства).


Нагадуємо платникам єдиного внеску - роботодавцям (підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, та фізичні особи-підприємці, які використовують працю найманих працівників), що 20 червня – останній день сплати єдиного внеску за травень 2014 року.


Платники єдиного внеску, їх права та обов’язки визначено розділом ІІ Закону україни від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».






За результатами перевірок на Дніпропетровщині до бюджету донараховано більше 9,5 мільйонів гривень

З початку 2014 року фахівцями Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області на своєчасність та правильність нарахування податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску перевірено майже 250 суб’єктів господарювання.
Під час перевірок встановлено порушення при нарахуванні та сплаті податку на доходи фізичних осіб у 216 суб’єктів господарювання, у 29 - виявлено порушення у сплаті єдиного соціального внеску.
За результатами проведених перевірок до бюджету донараховано більше 9 мільйонів 560 тисяч гривень. При цьому, сплата ПДФО за порушення у їх нарахуванні та виплаті склали більше 4 мільйонів 80 тисяч гривень, а за порушення у нарахуванні і сплаті ЄСВ – майже 5 мільйонів 480 тисяч гривень.
До Державного бюджету станом на 1 червня 2014 року за результатами контрольно-перевірочної роботи Міндоходів Дніпропетровської області вже надійшло більше 8 мільйонів 405 тисяч гривень.
Працівника звільняємо - форму №1-ДФ заповняємо


Нагадуємо, що у разі звільнення працівника необхідно вірно заповнювати податковий розрахунок за формою №1-ДФ та графу 7 «Дата звільнення з роботи», в даній графі повинна стояти дата, яка збігається з датою звільнення зазначеною в трудовій книзі даного робітника.
У разі неодноразового прийняття фізичної особи на роботу та її звільнення з роботи у звітному кварталі, про таку особу потрібно заповнювати стільки рядків, скільки разів інформація про зміну місця роботи особи зустрічається у звітному кварталі. У графі 6 «Дата прийняття на роботу» відображається дата (число, порядковий номер місяця, рік) прийняття фізичної особи на роботу. Наприклад, якщо дата прийняття - 17 червня 2014 року, то у графі 6 потрібно вказати «17.06.2014».
Пільга для третьої дитини

Нагадуємо, що родина, в якій з’являється третя дитина, при наявності документів (посвідчення тощо), які підтверджують статус багатодітної сім’ї та дітей з такої сім’ї, починаючи з місяця набуття статусу багатодітної сім’ї не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за умови перебування у власності такої сім’ї не більше одного житлового об’єкта.
Водночас за період з 1 січня звітного року до початку того місяця, в якому було набуто статус багатодітної сім’ї, податок сплачується на загальних підставах.
Відповідно до пп.265.2.2 п.265.2 ст.265 Податкового кодексу України не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать фізичним особам, які відповідно до закону мають статус багатодітних, прийомних або малозабезпечених сімей, опікунів, піклувальників дітей, але не більше одного такого об’єкта на сім’ю, опікуна, піклувальника.

За якою ставкою оподатковуються операції з вивезення товарів за межі митної території України в митному режимі експорту та які операцій з вивезення звільняються від оподаткування ПДВ?

Відповідно до пп.195.1.1 п.195.1 ст.195 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) операції з вивезення товарів за межі митної території України у митному режимі експорту оподатковуються ПДВ за нульовою ставкою.


Пунктом 195.2 ст.195 ПКУ передбачено, що у разі якщо операції з постачання товарів звільнено від оподаткування на митній території України відповідно до положення цього розділу, до операцій з експорту таких товарів застосовується нульова ставка. Зокрема, звільнені від оподаткування ПДВ операції визначені ст.197 ПКУ.


При цьому, до деяких операцій з експорту товарів не застосовується нульова ставка, зокрема:


операції з вивезення товарів у митному режимі реекспорту звільняються від оподаткування, крім операцій з вивезення відповідно до п.5 частини першої ст.86 Митного кодексу України, що оподатковуються податком за ставкою, визначеною пп.195.1.1 п.195.1 ст.195 ПКУ (п.206.5 ст.206 ПКУ);


операції з вивезення культурних цінностей у митному режимі експорту (п.201.7 п.201 ПКУ);


до 1 жовтня 2014 року звільняються від оподаткування ПДВ операції з вивезення в митному режимі експорту зернових товарних позицій 1001 - 1008 згідно з УКТ ЗЕД та технічних культур товарних позицій 1205 і 1206 00 згідно з УКТ ЗЕД, крім вивезення сільськогосподарськими підприємствами - виробниками таких зернових та технічних культур, вирощених на землях сільськогосподарського призначення, які перебувають у їх власності або постійному користуванні на дату такого експорту (п.151 підр. 2 р.ХХ ПКУ);


до 31 грудня 2014 року включно операції з вивезення в митному режимі експорту необроблених шкур та чиненої шкіри без подальшої обробки (товарні позиції 4101 - 4103, 4301) звільняються від оподаткування ПДВ (п.16 підр.2 р.ХХ ПКУ);


до 1 січня 2015 року від оподаткування ПДВ звільняються операції з вивезення в митному режимі експорту відходів та брухту чорних і кольорових металів та деревини товарних позицій 4401, 4403, 4404 згідно з УКТ ЗЕД (крім брикетів та гранул товарної підкатегорії УКТ ЗЕД 4401 30 90 00), а також паперу та картону для утилізації (макулатури та відходів) товарної позиції 4707 згідно з УКТ ЗЕД. Переліки таких відходів та брухту чорних і кольорових металів затверджуються Кабінетом Міністрів України (п.23 підр.2 р.ХХ ПКУ).

Чи включаються суми в реєстр виданих та отриманих податкових накладних при купівлі товарів/послуг у неплатника ПДВ та правила заповнення в такому випадку цього реєстру?

У розділі II реєстру виданих та отриманих податкових накладних відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), митні декларації на ввезення товарів, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг.

Облік придбаних товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість, ведеться на підставі документів, що засвідчують постачання таких товарів/послуг. При занесенні до розділу ІІ Реєстру документів, що засвідчують придбання товарів/послуг в осіб, які не зареєстровані як платники ПДВ:


у графі 1 проставляється номер запису документа, який засвідчує факт повернення товарів (попередньої оплати за товари/послуги) постачальнику, який не зареєстрований платником ПДВ. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ;


у графі 2 вказується дата складання такого документа;


до граф 3, 4 переносяться відповідні реквізити документа;


у графі 5 «вид документа» проставляється позначка «БОНП»;


у графі 6 «найменування (П.І.Б. - для фізичної особи - підприємця)» вказується найменування (прізвище, ім’я, по батькові - для фізичної особи - підприємця) постачальника;


у графі 7 «індивідуальний податковий номер» відображається умовний ІПН «400000000000»;


у графі 8 вказується загальна сума повернення із знаком «-»;


у графі 9 вказується вартість товарів/послуг без ПДВ із знаком «-»;


у графах 10, 11, 12, 13, 14, 15 та 16 проставляються нулі.



Як відобразити в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних та


Не є об’єктом оподаткування ПДВ операції з надання послуг платіжних організацій платіжних систем, пов’язаних з переказом коштів, з інкасації, розрахунково-касового обслуговування, залучення, розміщення та повернення коштів за договорами позики, депозиту, вкладу (у тому числі пенсійного), управління коштами та цінними паперами (корпоративними правами та деривативами), доручення, надання, управління і відступлення прав вимоги за фінансовими кредитами фінансових установ, кредитних гарантій і банківських поручительств особою, що надала такі кредити, гарантії або поручительства (пп.196.1.5 п.196.1 ст.196 Податкового кодексу України – далі ПКУ)

Обсяги постачання звітного періоду, які не є об’єктом оподаткування відповідно до ст.196 ПКУ вказуються в рядках 1 - 6 колонки А податкової декларації з ПДВ.


Операції з постачання послуг, які не є об’єктом оподаткування ПДВ, відображаються у розділі І «Видані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних та у рядку 3 податкової декларації з ПДВ. При занесенні до розділу І «Видані податкові накладні» Реєстру документів бухгалтерського обліку, що засвідчують факт поставки товарів (послуг), які не є об’єктом оподаткування:

у графі 1 записується порядковий номер, який відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі;

у графах 2, 3 - відповідні реквізити документа;


у графі 4 - «БО»;


у графі 5 - найменування (прізвище, ім’я, по батькові - для фізичної особи) покупця;


у графі 6 - нуль;


у графах 7, 11 - загальна сума поставки товарів (послуг), які не є об’єктом оподаткування;


у графах 8, 9, 10, 12, 13 - нуль.



Сільськогосподарське підприємство (на спеціальному режимі оподаткування) отримує від постачальника податкову накладну на дизельне пальне, яке в подальшому використовується у сфері сільського господарства (с/г техніка) та в іншій діяльності підприємства (для автобусів). Як в такому випадку провести розподіл податкового кредиту?

Платники податку, які застосовують спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, крім декларації 0110 подають податкову декларацію з позначкою "0121"/"0122"/"0123" , яка є невід’ємною частиною звітності за відповідний звітний період. До такої податкової декларації включаються лише ті операції, що стосуються спеціального режиму, встановленого ст.209 Податкового кодексу України.

До виробничих факторів, за рахунок яких формується податковий кредит, відносяться товари/послуги, які придбаваються сільськогосподарським підприємством для їх використання у виробництві сільськогосподарської продукції, а також основні фонди, які придбаваються (споруджуються) з метою їх використання у виробництві сільськогосподарської продукції.

У разі якщо товари/послуги, основні фонди, виготовлені та/або придбані, використовуються сільськогосподарським підприємством частково для виготовлення сільськогосподарських товарів (послуг), а частково для інших товарів/послуг, то сума сплаченого (нарахованого) податкового кредиту розподіляється виходячи з питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів/послуг у загальній вартості усіх товарів/послуг, поставлених за 12 попередніх послідовних звітних (податкових) періодів.

Якщо суб’єктом спеціального режиму оподаткування придбані товари/послуги, основні фонди будуть використовуватись частково для виготовлення сільськогосподарських товарів/послуг, а частково для інших товарів/послуг, то такий суб’єкт, у періоді, в якому він здійснював відповідне виготовлення та/або придбання, суму сплаченого (нарахованого) ПДВ за такими товарами/послугами, основними фондами, повинен розподілити та включити до складу податкового кредиту виходячи з питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів/послуг у загальній вартості усіх товарів/послуг, поставлених за 12 попередніх послідовних звітних (податкових) періодів. При цьому, розподілені суми включаються до значень рядків 10, 12, 13 декларацій 0110 та 0121 - 0123 відповідно.




Чи враховуються в обсяг постачання товарів/послуг при першій реєстрації платника


Якщо особа, яка провадить оподатковувані операції і не є платником ПДВ відповідно до п.181.1 ст.181 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у зв’язку з тим, що обсяги оподатковуваних операцій є меншими від встановленої зазначеною статтею суми, вважає за доцільне добровільно зареєструватися як платник податку, така реєстрація здійснюється за її заявою.

При розрахунку загальної суми від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з ПКУ, для визначення необхідності обов’язкової реєстрації та можливості добровільної реєстрації платником ПДВ необхідно враховувати визначення терміну «постачання товарів/послуг» та приймати до уваги обсяги такого постачання протягом останніх 12 календарних місяців.


Тож, якщо у періоді, за який визначається встановлений для реєстрації обсяг постачання товарів/послуг, відбулось повернення суми попередньої оплати за такі товари/послуги, або у разі повернення раніше поставлених ним товарів/послуг, обсяги повернення вираховуються із загального обсягу постачання товарів/послуг, що встановлений для обов’язкової реєстрації.


Про отримання посилених сертифікатів електронних ключів
Саме про це йшлося на черговій зустрічі з представниками малого бізнесу заступника начальника Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області Лілії Куришко. Вона щиро подякувала всім платникам податків, які вже звітують в он-лайн режимі, нагадала, що в електронному вигляді до органів Міндоходів можна також подавати митні декларації.
За її словами: «У травні 2014 року в Дніпропетровській області акредитованими центрами сертифікації електронних ключів Міністерства доходів і зборів України платникам оформлено більше 1568 безкоштовних посилених сертифікатів електронних ключів.
А загалом, з 1 січня по 31 травня 2014 року, у Дніпропетровській області в п’яти акредитованих центрах сертифікації електронних ключів 16 тисяч 365 платників області оформили безоплатні електронні ключі Міндоходів».

Подання звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціального

страхування в електронному вигляді

З набранням чинності змін, внесених до Податкового кодексу України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи, Міністерством доходів і зборів України розроблено
Відповідно до Порядку звіт в електронній формі - звіт, що сформований страхувальником за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення і подається до органів доходів і зборів у порядку та за формою, визначеними цим Порядком, в електронній формі з використанням ЕЦП через центр обробки електронних звітів.
Для формування (створення) вказаної звітності використовується програма OPZ «Податкова звітність», яку необхідно завантажити і встановити на власному комп’ютері.
В зв’язку з затвердженням нових форм і версій документів, виправленням помилок або доопрацюванням програмного забезпечення майже щомісяця виходять оновлення програми.
Важливо пам’ятати, що спочатку встановлюється базова версія програми, а потім - оновлення до неї, оновлення встановлюється на попередню версію, потрібно лише вказати шлях, зазвичай це «C:\opz».
Сформовані звіти зберігаються в папці «C:\opz\send».
Після того, як звіт сформовано його потрібно підписати ЕЦП та відправити до центру обробки електронних звітів Міністерства доходів і зборів України.


В якому періоді виникає право на податковий кредит з ПДВ по імпортованих товарах?

Право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:

придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;


придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв’язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);


отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;


ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.


Для операцій із ввезення на митну територію України товарів датою виникнення права на віднесення сум податку до податкового кредиту є дата сплати податку за податковими зобов’язаннями.


У разі здійснення платником податку операцій із ввезення товарів, необоротних активів, суми ПДВ, зазначені у вантажній митній декларації та сплачені платником, включаються до складу податкового кредиту у періоді виникнення права на таке включення, за умови призначення таких товарів для використання в оподатковуваних операціях.

платника єдиного податку

Доходом фізичної особи – підприємця – платника єдиного податку є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі. При цьому до доходу не включаються, зокрема, отримані такою фізичною особою доходи від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.

Тобто підприємець – платник єдиного податку не включає доходи від продажу майна до Податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця.

Фізична особа – платник єдиного податку, здійснив виплату доходу юридичній особі (нерезиденту), як відобразити таку виплату у звітності?

Платник єдиного податку виконує передбачені цим Кодексом функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь фізичної особи, яка перебуває з ним у трудових або цивільно-правових відносинах.

Таким чином, фізична особа – підприємець платник єдиного податку, який виплачує доходи нерезиденту – юридичній особі не вважається податковим агентом нерезидента щодо таких доходів та звітність про виплачені доходи до органів доходів і зборів не подає.



Чи підлягає обов’язковій реєстрації платником ПДВ громадська організація

при отриманні членських внесків у сумі, що перевищує 300 тис. грн.?


При розрахунку загальної суми від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з Податковим кодексом, для визначення необхідності обов’язкової реєстрації платником ПДВ потрібно враховувати значення термінів «постачання товарів» та «постачання послуг», які надаються в підпунктах 14.1.185 та 14.1.191 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України.

Оскільки кошти, сплачені громадській організації у вигляді членських внесків, не є оплатою поставлених товарів/послуг, то при їх отриманні в сумі, що перевищує 300 тис. грн., громадська організація не підлягає обов’язковій реєстрації платником ПДВ.

Фізична особа - підприємець (платник єдиного податку) здає в оренду приміщення (будівлю), площа якого не перевищує встановлені обмеження, але розташована вона на земельній ділянці, яка перевищує 0,2 га. Чи має право підприємець в такому випадку перебувати на спрощеній системі оподаткування?

Власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі (ст.793 Цивільного кодексу).

З правом найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) наймачеві надається право користування земельною ділянкою, на якій вони знаходяться, а також право користування земельною ділянкою, яка прилягає до будівлі або споруди, у розмірі, необхідному для досягнення мети найму. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, яка передається наймачеві. Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначений, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець.


Плата, яка справляється з наймача будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею і плати за користування земельною ділянкою (ст.797 Цивільного кодексу).


Отже, фізична особа – підприємець, яка здає в оренду приміщення (споруду, будівлю), площа якого не виходить за обмеження встановлені Податковим кодексом України та розташоване на земельній ділянці, що перевищує 0,2 га, може перебувати на спрощеній системі оподаткування, якщо у договорі оренди визначено розмір земельної ділянки, право користування якою передається наймачеві і при цьому площа такої ділянки не перевищує 0,2 гектара.


В іншому випадку фізична особа – підприємець не може перебувати на спрощеній системі оподаткування та повинна перейти на сплату інших податків і зборів, встановлених Податковим кодексом України.



На Дніпропетровщині завдяки фінансовим розслідуванням бюджету відшкодовано майже 7 млн. гривень


Впродовж п’яти місяців 2014 року ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області розслідувалось 420 кримінальних проваджень за порушення у сфері податкових відносин. Досудове розслідування закінчено зі 178 кримінальних проваджень, з яких до суду скеровано 35. З обвинувальним актом до суду направлено 28 проваджень. 7 кримінальних проваджень слідчими направлено до суду для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності, з яких 4 провадження - на підставі ч.4 ст.212 КК України, у зв’язку із відшкодуванням збитків під час досудового розслідування.
Протягом січня - травня поточного року за підслідністю до інших органів слідчими скеровано 52 кримінальних провадження, приєднано до інших проваджень - 16. Завдяки розслідуваним справам слідчими Міндоходів Дніпропетровщини з початку року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 6 мільйонів 942 тисячі гривень. Також, накладено арешт на майно порушників у сумі 2 мільйони 616 тисяч гривень.
Дніпропетровські платники спрямували

понад 3,7 млрд. грн. ЄСВ

Лише за травень від платників Дніпропетровської області надійшло 765 млн. гривень єдиного соціального внеску. При цьому прийнято та оброблено 46,7 тисячі звітів.

Як зазначила заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Лілія Куришко, - «86 % звітів з єдиного соціального внеску подано в електронному вигляді через мережу Інтернет. Можливість безкоштовно отримати ключі електронного цифрового підпису та програмне забезпечення стало потужним каталізатором у процесі поширення дистанційного спілкування з контролюючими органами, зокрема і платниками ЄСВ».


Отримати інформацію щодо сплати єдиного внеску та надання звітності можна у Центрах обслуговування платників та в податкових інспекціях за місцем реєстрації, адреси яких розміщені на субсайті ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області.


«Ми намагаємося створити умови, за яких клієнти Міндоходів витрачатимуть мінімум часу на спілкування з інспектором та максимум – на власну господарську діяльність”, - акцентувала Лілія Куришко.


Держслужбовцям на замітку

Нагадуємо, що з 20.06.2014 р. набрав чинності спільний наказ та яким затверджено Порядок здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру. Затверджений Порядок застосовується щодо декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, які подаються за минулий рік щороку суб’єктами декларування до 1 квітня.

(Наказ від 20.05.2014 р. № 586/784/5).



Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор