www.tsarich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Царичанський район
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у Царичанській райдержадміністрації у червні 2017 року
Версія для друку Написати листа
Інформація

про стан роботи зі зверненнями громадян
у Царичанській райдержадміністрації у червні 2017 року


Відділом діловодства райдержадміністрації проведено аналіз усних та письмових звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації у червні 2017 року.
Так, за період з 05.06.2017 по 05.07.2017 до райдержадміністрації надійшло 22 звернення громадян, у тому числі 17 звернень надійшло поштою, на особистому прийомі зареєстровано п’ять звернень. Із них п’ять звернень вирішено позитивно, дано роз’яснення – десять звернень, сім звернень перебувають на розгляді.
Порушені у зверненнях питання стосуються:
аграрної політики – 4 звернення;
соціального захисту – 12 звернень;
комунального господарства – три звернення;
житлової політики – три звернення.
У червні 2017 року згідно з графіком головою райдержадміністрації, виконуючим обов’язки першого заступника голови райдержадміністрації здійснені виїзні прийоми громадян за місцем їх праці та проживання. Проведена перевірка додержання законодавства за зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.
У райдержадміністрації застосовуються ефективні форми роботи зі зверненнями громадян: проводиться роз'яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, надається консультативна юридична допомога з різних питань.
Графіки проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації оприлюднені на веб-сайті райдержадміністрації, у районній газеті “Приорільська правда”, а також на першому та на третьому поверхах адмінбудинку в доступних для вільного огляду місцях.
З метою покращення стану справ по роботі зі зверненнями громадян, у районі працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян при Царичанській райдержадміністрації. Засідання комісії проводяться щомісячно, рішення оформляються відповідними протоколами.
При райдержадміністрації працює “Гаряча лінія голови райдержадміністрації”. За період червня 2017 року звернень не надходило.


У 2017 році від державної установи “Урядовий контактний центр” райдержадміністрацією отримано 66 звернень громадян. З них 15 звернень вирішено позитивно, на 31 звернення надано роз’яснення, 20 звернень знаходяться на розгляді.
До розгляду і відповідного реагування контакт-центром “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” надіслано до райдержадміністрації 67 звернень громадян. З них 20 звернень вирішено позитивно, на 38 звернень надано відповідні роз’яснення, дев’ять звернень знаходяться на розгляді.
Питання роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у райдержадміністрації.
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор